Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe veisbuukki  (Luettu 9676 kertaa)

simmo

• Vieras
veisbuukki
Eikö muka akronettilaiset kuulu veispuukiin.Sehän on ihan vaaraton juttu.Esim.sukulaisten ja tuttujen kesken voi katsella siellä valokuvia.Minä liityin silloinko tytär oli uuvesa seelannisa ,en muutoin olis nähnyt niitä kuvia.Nykyään mulla on kavereita,esim.Timo Soini, Päivi Räsänen,Mari Kiviniemi ym.Ja joka päivä tulee joku lisää.
Eihän siinä tartte laittaa mitään yksityisiä kuvia,jos ei halua.Eikä kertoa mitään salaisuuksia.Esim.kavereitten harrastukset on mielenkiintoisia katsella kuvina ja matkajutut on ihan jees.Pitääpä seuraavaksi pyytää Antti Rantakangas kaveriksi.

Sepedeus

• Vieras
Vs: veisbuukki
Eikö muka akronettilaiset kuulu veispuukiin.Sehän on ihan vaaraton juttu.Esim.sukulaisten ja tuttujen kesken voi katsella siellä valokuvia.Minä liityin silloinko tytär oli uuvesa seelannisa ,en muutoin olis nähnyt niitä kuvia.Nykyään mulla on kavereita,esim.Timo Soini, Päivi Räsänen,Mari Kiviniemi ym.Ja joka päivä tulee joku lisää.
Eihän siinä tartte laittaa mitään yksityisiä kuvia,jos ei halua.Eikä kertoa mitään salaisuuksia.Esim.kavereitten harrastukset on mielenkiintoisia katsella kuvina ja matkajutut on ihan jees.Pitääpä seuraavaksi pyytää Antti Rantakangas kaveriksi.

Tuutsie miun kaveriks' ;D

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • ******** 50 / 50 % :)
Liittykää siellä miun ryhmään "Maajussit." Kyl siel FB:ssa aika moni on täältäkin.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

YlikylänJotenSaletistiHot

• Vieras
Akkojen hommaa toi veispuukki, ne siellä keskenään lätisee ja juoruaa,  ja tässä menee muutenkin menee ihan riittävästi aikaa netissä,   agronetissä ja eri blogeja lukiessa, sit jos vielä veispuukissa pitäis päivystää ja päivitellä...niin ei tuu mittään, ei oo mun juttu.

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
FB on kalkkiksille  ;D En käsitä miksi sinne pitää jokaisen tuupovaaran mummonkin laittaa kuva ittestänä, talostansa, sisäänkäynneistä, koirasta, ja kassakaapista. Sitten ihmetellään, kun näitä tietoja käyttää työnantajat ,ja mustalaiset hyväkseen.
Ennemmin laitan vaikka itteni tänne  ;D
http://alastonsuomi.com/

3070 E

• Vieras
En liity.

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
sehä on verraton sivusto, Heinoki löyti sieltä ameriikansukkua :o
Elämä on parasta kometiijjaa

Sepedeus

• Vieras

Voisithan sinäkii laittais naaman sinne. ;D (Vaikka naapurin isännän)

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
oha mulla jo
Elämä on parasta kometiijjaa

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
oha mulla jo

No Heino nyt onkin semmonen kuuluisuus muutenkin  ;D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta miks pitäis?

simmo

• Vieras

Tuutsie miun kaveriks' ;D
[/quote]
-----------tottakait,jos pyydät.Tapanani ei ole valikoida ihmisiä.Päivi Räsänen harrastaa kauriin metsästystä.Ilman veispuukia en olis koskaan nähnyt niitä kuvia. ::)

simmo

• Vieras
Liittykää siellä miun ryhmään "Maajussit." Kyl siel FB:ssa aika moni on täältäkin.
-aha,pitääpä liittyä.

simmo

• Vieras
Akkojen hommaa toi veispuukki, ne siellä keskenään lätisee ja juoruaa,  ja tässä menee muutenkin menee ihan riittävästi aikaa netissä,   agronetissä ja eri blogeja lukiessa, sit jos vielä veispuukissa pitäis päivystää ja päivitellä...niin ei tuu mittään, ei oo mun juttu.
--Väärin,ei siellä juoruta.Jos joku kertoo esim.mitä tänään tekee,niin se ei ole juoru.
Ei siellä haukuta ketään.Mua kiinnostaa eniten just.profiilikuvat ja kaikenlaiset harrastukset.

simmo

• Vieras
---Joo,Heinolla on siellä ihan mahtavia kuvia.Hauskoja ;D