Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kvassi  (Luettu 3301 kertaa)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kvassi
honasin kaupassa että oli tullu uutta ;     kvassi , A.le Coq kvassi !   ihan kiva yllätys, harmi vain ettei tullut jo helteille kun pikkasen noi ruunana kuset alkoi ottaa pattiin.          ykkönen maksaa liki saman kuin kolmonen ja makukin on yhtä karmee!    merkillä ei paljoa väliä kun kaikki on sitä sinerpyä tahi sitä toista.          toi a.l.c. on miusta myönteinen ylleri, siinä on mukana joku maku, siis, miellyttävä jopa kaljoissa!                                  tulee mieleen eräs muu juoma tosta kvassista;     kylällä oli eräs mummo joka teki kotikaljaa ja siinä oli jostain kummasta enemmän potkua joten talkoissa oli kivan rento meininki kun heinänteossa oltiin!          hilpeää, muttei sellasta juoppoa juttua kuin nykyisin!            muutaman kaljan jälkeen alkaa helkutinmoinen *****ilu ja riidan haasto joka talkoissa!    mitä ei ennen ollut kuin tiekokouksissa!

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: kvassi
Mikä on kvassi  ??? Keissi vai  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
pullon kyljessä lukee perinteisesti käymisteitse tehty !      ai, tossa, etiketti repeytynnä, - hiilihapotettu mallasjuoma, ohrasta ja rukiista, kaiketi!      0,5% joten eikun rattiin ja  pooooorn tu vaiiiiillllll!!!!! ;D

YlikylänJotenSaletistiHot

• Vieras
Koskas tulee markkinoille kakkosolut? Kun on ykköstä, kolmosta ja nelosta, mutta kakkonen puuttuu.
Tätä minä oon aina ihmetellyt.

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Koskas tulee markkinoille kakkosolut? Kun on ykköstä, kolmosta ja nelosta, mutta kakkonen puuttuu.
Kakkosta saa kun lantraa ykköstä ja kolmosta  :P
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

emo-heikki

• Vieras

Jos ei oo ykköstä, niin käykö kotikalja ????

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
drinkkivinkki

Käy  :D

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: drinkkivinkki

Varauksin käy. Kaupasta ostettu kotikalja käy :D :D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: drinkkivinkki

käy se kun lisää sokeria ja nokareen hiivaa ;D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eikö ne keväällä just meinannu lantata kolmosta kun kerran ruottissakii ja eiks usassa putvaiseri ole kuin vettä vaan ja porukka on niin päissään kun patterin vetäseevät?

kaupan kotikalja ( ? ) on kyllä aika esanssiesn makuista miten lie tehnöövät, 
            tuoppikaljamaltaista tulee paras!

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eikö ne keväällä just meinannu lantata kolmosta kun kerran ruottissakii ja eiks usassa putvaiseri ole kuin vettä vaan ja porukka on niin päissään kun patterin vetäseevät?

kaupan kotikalja ( ? ) on kyllä aika esanssiesn makuista miten lie tehnöövät, 
            tuoppikaljamaltaista tulee paras!
Joo, maltaista se paras kotikalja valmistuu. Itsekin olen vaan uutteista tehnyt eikä ole ollenkaan niin kovin hyvää tullut eikä sovi autoilun kanssa :P

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Menee kaupan kotikaljatkin sen Kataisen sokeriveron alle, kannattaa jo tehdäkki ite. Vahvuudenkin voi päättää, tekeekö ykköstä vai nelosta.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.