Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nuuskan osto netistä rikokseksi!  (Luettu 6323 kertaa)

jeep

• Vieras
Nuuskan osto netistä rikokseksi!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010092612409181_uu.shtml

Ei saatana, taas kielletään. On tää saatana kummaa touhuu  ::) Nuuska luokitellaan elintarvikkeeksi, ja nyt sen tilaamisestakin tehdään rikos, haloo haloo, onks kaik kotona ???? Linnaan koko hallitus :P

jeep

• Vieras
Vs: Nuuskan osto netistä rikokseksi!
Ei pääse taivaaseen ei, jos tekee syntiä.
http://www.youtube.com/watch?v=y7I5UaB7mx4&feature=related
Laki määrää oletko syntinen vai et.

JoHaRa

• Vieras
Mä oon salakuljettanut nuuskaa SUOMESTA Ruotsiin  :D Ostin laitonta täältä ja vein sukkapaketissa  ;D Hiton siisti idea, olisi pitänyt viedä se per***ssä niin olisi ollut tullimiehillä ihmettelemistä.

rene-rane

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kyllä, Koolla on väliä !
Mä oon salakuljettanut nuuskaa SUOMESTA Ruotsiin  :D Ostin laitonta täältä ja vein sukkapaketissa  ;D Hiton siisti idea, olisi pitänyt viedä se per***ssä niin olisi ollut tullimiehillä ihmettelemistä.

Olisivat kiskoneet kumihanskoja käteen olisi saanut öljyn tarkistuksen  ;D

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.

Eipä sitä juuri erota onko se perseestä se nuuska, haju ja näkö täsmää.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Bonden

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
En tajuu...menee verot pois valtiolta.. olisivat laittanut 200% niin tulisi rahaa kassaan..
Nyt se vero on 70 % tai jotain..
Luulen et nettikauppa ottaa verot mut ei anna valtiolle...

Julie

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:

Luulen et nettikauppa ottaa verot mut ei anna valtiolle...
Kerran kokeilin nettikauppa peri suomeen maksettavan veron, siitä ei tietoa tilittikö sen suomeen.

Mikä näitä virkamiehiä riepoo joku riivattu hulluus vai muutenko vai päästä viiraa?

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eihän sitä rahaa tartte tänne suomeen saada kun voi ottaa velkana senkin, mutta kyllä joka mummo korvessa pitää putsata putipuhtaaksi vaikka millä pöksymaksulla!     näin on paras , ei mene maine ulkomailla!

TS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
...tana!!! Ensin viedään nuuskat suusta, sitten keskustalaiset meinaavat vielä vaihtaa äidinkielen venäjään. Mitä seuraavaksi??? Voi ***** että on hyvät päättäjät!

Bonden

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
...tana!!! Ensin viedään nuuskat suusta, sitten keskustalaiset meinaavat vielä vaihtaa äidinkielen venäjään. Mitä seuraavaksi??? Voi ***** että on hyvät päättäjät!
Ne keksi miten muuttoliike Helsinkiin saadaan hidastettua.. laskevat 120km/h nopeuden 80 iin...

Wejjo

• Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei saatana, taas kielletään. On tää saatana kummaa touhuu  ::) Nuuska luokitellaan elintarvikkeeksi, ja nyt sen tilaamisestakin tehdään rikos, haloo haloo, onks kaik kotona ???? Linnaan koko hallitus :P

Öh, siis nuuskan myyntihän on kielletty koko eu-alueella, Ruotsi sai erivapauden sillä ehdolla että se estää myynnin muihin eu-maihin. Itse asias Suomihan sai jo Eu-tuomioistuimen langettavan tuomion kun Ahvenanmaan lainsäädäntöön viety nuuskanmyyntikieltoa ajoissa.

Tämä lakiesitys johtuu juuri tuosta, että Ruotsi ei ole huolehtinut myynnin estämisestä Suomeen, ja kun on käynyt ilmi että nuuskalla käydään pimeää kauppaa - jokaista EU-maata velvoittaa nuuskaa koskeva direktiivi jossa kaikenlainen kaupankäynti sillä on kielletty sisämarkkinoilla.

Ja ei kai tuota paskan tunkemista huulen alle kukaan oikeasti puolusta? Löytyy varmasti helpompiakin tapoja kuolla kuin suusyöpä.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta eikös olisikin messevää ajella motaria  kaheksaakymppiä!    kuuden metrin kaistoja kaksi rinnan ja ei vastantulijoita !         ei kyllä siellä muutenkaan tartteis niin hirveitä väyliä olla!     ei ne työt taida kuitenkaan mihinkään karata jos ei nyt ihan 140 lasissa tartte töihin ajaa!     kotiin sitten saatais ollakin kiire; - oisko eukko taas sen naapurin kanssa siellä sänkyssä.......?

sitä minä vain ihmettelen kun siellä etelässä on metrosta lähtien sun vaikka millaista joukkoliikettä niin miksi kaikkien pitää ajaa se auto sinne työpaikan viereen ja sitten noitua ruuhkia!   katurilla kerkiää monasti jo kotio ennen kuin saa edes auton parkkiruudusta tielle!           nooo, ehkä se ä....... kertoo jotain!

Tractor Grip

• Vieras
EUssa piti muistaakseni olla vapaa tavaroiden liikkuvuus.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
EUssa piti muistaakseni olla vapaa tavaroiden liikkuvuus.

mutta  puheoikeus  vain  oikein ajatteleville ???

YlikylänJotenSaletistiHot

• Vieras

Nuuska luokitellaan elintarvikkeeksi, ja nyt sen tilaamisestakin tehdään rikos, haloo haloo, onks kaik kotona ???? Linnaan koko hallitus :P

Kukahan idiootti on se, joka on luokitellut nuuskan elintarvikkeeksi, syöttekö te nuuskan käyttäjät sitä myös vai?   ;D 
Tässä asiassa olen kyllä hallituksen puolella,  syöpää aiheuttavaa  paskaahan se nuuska on, ja mahdollisimman vaikeaksi pitää sen saatavuus tehdä.