Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rakennan itse elhon v-twinin??  (Luettu 4508 kertaa)

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Rakennan itse elhon v-twinin??
Tuollaista karhotinta olen nyt pitkään harkinnut ja katsellut. Näyttää niin yksinkertaiselta rakenteelta ja liikkuvien osienkin määrä vähäiseltä että 15000€ tuntuu aika kalliilta. Materiaalit olisi noin vajaan 2 tonnia ja saa juuri sellaisilla mitoilla tuon tehtyä kun haluaa.

hiluhi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Murheellinen vilkuttaja
Vs: Rakennan itse elhon v-twinin??
... saa juuri sellaisilla mitoilla kun sattuu tulemaan.

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Puimurin laonnostokelasta saa kätevästi tehtyä jos vähänkään on pajamies varustettu rautaisella kokemuksella. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Masinisti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Hanki kaksi Matrotin -50 luvulla valmistamaa Ferguson haravaa, muokkaa toinen peilikuvaksi, hitsaa ne yhteen ja lisäät hydrauliikkamoottorit niin V- twin on valmis.

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Miksei tämmöstä? Noita löytyy raunioilta edullisesti, senkus naittaa yhteen sopivan määrän.  ;D

JoHaRa

• Vieras
Miksei tämmöstä? Noita löytyy raunioilta edullisesti, senkus naittaa yhteen sopivan määrän.  ;D

Meillä on noita myös kaksi! Saa hakea jos huvittaa. Mua huvitti työntää noi letityskoneet kiviraunioon jo jokunen vuosi sitten.

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • ******** 50 / 50 % :)
Sehän ei ole Elho jos sinä sen teet! Mutta parempi voi olla kylläkin!  ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Onks tää joku elho v-style  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

KJL

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Tuollaista karhotinta olen nyt pitkään harkinnut ja katsellut. Näyttää niin yksinkertaiselta rakenteelta ja liikkuvien osienkin määrä vähäiseltä että 15000€ tuntuu aika kalliilta. Materiaalit olisi noin vajaan 2 tonnia ja saa juuri sellaisilla mitoilla tuon tehtyä kun haluaa.

Miten ois teeseitse-ROCci? Vanhoja paalaimen noukkimia tarvittava määrä nippuun ja kuljetinmatto taakse...
tethering holes to their concave windings

Peurajussi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Miten ois teeseitse-ROCci? Vanhoja paalaimen noukkimia tarvittava määrä nippuun ja kuljetinmatto taakse...

Joskus pisti KV:ssä silmään, että uusia noukkimia saisi parilla tonnilla - sitä en sitten tiedä mistä päin Eurooppaa sellaiset pitäisi uittaa.
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Joskus pisti KV:ssä silmään, että uusia noukkimia saisi parilla tonnilla - sitä en sitten tiedä mistä päin Eurooppaa sellaiset pitäisi uittaa.
Aivan varppina Euroopan Perä-Hikiältä...tai Pihti-Puta:aalta  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Agronautti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

JF 800/850:ten noukkimia ja mattokuljettimet hinattavaan runkoon --> keskellekarhottava...4 noukinta=5 karhoa yhteen???.. noita silppureitahan saa parilla tonnilla, loppu silppurista sitten metallinkeräykseen tai rakentaa pehkusilppurin  ;D

KJL

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"

JF 800/850:ten noukkimia ja mattokuljettimet hinattavaan runkoon --> keskellekarhottava...4 noukinta=5 karhoa yhteen???.. noita silppureitahan saa parilla tonnilla, loppu silppurista sitten metallinkeräykseen tai rakentaa pehkusilppurin  ;D

...ja yhdestä silppurista jättää vetopuomin. Oikeestaan ei tarttis kuin 3kpl 3metrisiä noukkimia, jolloin pääsis jo varsin kohtuulliseen työleveyteen...
tethering holes to their concave windings

JoHaRa

• Vieras
V - tuplana. Kiehtova ajatus  8)

Savolainen rouvani tuossa soitteli päivällä kun olin paskaa ajamassa. Sanoi että siskonsa tuli käymään ja "nyt on veet levällään olohuoneen pöydällä". Lähdin kiireesti paikalle katsomaan. Riisuin haalarit jo ulkona ja juoksin sisään. Pettymys/yllätys oli kyllä suuri kun kävi ilmi että kyseessä olikin pöydälle+romuilleni levinnyt Veet-karvanpoistoaine  :'(

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
V - tuplana. Kiehtova ajatus  8)

Savolainen rouvani tuossa soitteli päivällä kun olin paskaa ajamassa. Sanoi että siskonsa tuli käymään ja "nyt on veet levällään olohuoneen pöydällä". Lähdin kiireesti paikalle katsomaan. Riisuin haalarit jo ulkona ja juoksin sisään. Pettymys/yllätys oli kyllä suuri kun kävi ilmi että kyseessä olikin pöydälle+romuilleni levinnyt Veet-karvanpoistoaine  :'(
Okkei? Mielenkiintoinen huonejärjestys  ???