Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Raakaa V-8 voimaa .  (Luettu 16928 kertaa)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Raakaa V-8 voimaa .
Joharalla on lukihäiriö ja aika krooninen  ;D

Eix se "Sassi" tehnyt noita mopoja muinoin. Mullakin on yksi sassi jossain lojumassa  ;D Ei kun kaksi, toinen on kevari, mutta en oo nähnyt sitä 20 vuoteen. Jos joku tietää missä mun 125 cc crossipyörä on niin sopii ilmoittaa. Oletus että jossain Säkylässä  ;D
Apuva! Kun ei vaan oo plinillä Köyliössä  :o Koht hää laajentaa reviiriään maakuntamatkailuun  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Regular Farmer

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16
Vs: Raakaa V-8 voimaa .
Scanialta tulee markkinoille maailman tehokkaimmalla moottorilla
varustettu sarjavalmisteinen kuormaauto .
Hevosvoimia järkyttävät 730 ja vääntö huikeat 3500 nm.
Suurimmat fentin traktorit ovat kuin höyhensarjaa verrattuna Scanian huippumalliin.
Saappa nähdä miten Volvo vastaa haasteeseen.

Juu, aika kiree kone näyttää olevan. Volvohan esitteli jo aiemmin tehomyllynsä, 700 hv ja 3150 nm, ihan kohtalaiset lukemat nuokin.
Scania ja MAN ovat ilmeisesti ainoat eurooppalaiset diesel-valmistajat, jotka käyttävät EGR tekniikkaa, eikä mitään hankalaa ja käyttökustannuksia lisäävää SCR:ää. Traktoreissakin  noi pissakoneet jäävät varmasti vain muutamanvuoden välimalleiksi.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26200
  • vastustan
Vs: Raakaa V-8 voimaa .
Scanialta tulee markkinoille maailman tehokkaimmalla moottorilla
varustettu sarjavalmisteinen kuormaauto .
Hevosvoimia järkyttävät 730 ja vääntö huikeat 3500 nm.
Suurimmat fentin traktorit ovat kuin höyhensarjaa verrattuna Scanian huippumalliin.
Saappa nähdä miten Volvo vastaa haasteeseen.

Juu, aika kiree kone näyttää olevan. Volvohan esitteli jo aiemmin tehomyllynsä, 700 hv ja 3150 nm, ihan kohtalaiset lukemat nuokin.
Scania ja MAN ovat ilmeisesti ainoat eurooppalaiset diesel-valmistajat, jotka käyttävät EGR tekniikkaa, eikä mitään hankalaa ja käyttökustannuksia lisäävää SCR:ää. Traktoreissakin  noi pissakoneet jäävät varmasti vain muutamanvuoden välimalleiksi.
eikös kaanian v koneet käytä ureaa, kuutoset sitte egr.ää. tuo suurin v kone saa antaa kaikkensa vain kolmella suurimmalla vaihteella, muuten vähän kuristetaan. volvot on kuitenkin vain peileistä nähtävissä kuristamisesta huolimatta. mutta olihan vanhan kunnon sisun cumminssilla ikuisen moottorin maine, kulutus vaan hieman suuri ja vähän kierroskoneen sukua. monesti miettiny miten valmetti on onnistunut ulkomaille traktoreita kauppaamaan, mutta sisu siinä ei oikeen onnistunu autojen kohdalla
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

elvis

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 147
Vs: Raakaa V-8 voimaa .
Voimaa rajoitettu ja mikä pahinta Scanialla ja Volvolla et niitä saa vain robotti laatikolla nuita iso koneisia. Taitaa olla nuo perä vikaiset akselivetoisia joita käytetään napaperäisten hommissa. Puikko peräiset autot on tarkoitettu tervateille :o

dmem

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 331
Vs: Raakaa V-8 voimaa .
Mutta saako Scaniaa paineilmastartilla:

http://www.youtube.com/watch?v=E1RLUxp3Gpo&feature=related

Paljon hauskempi mitä sähköstartti.

Regular Farmer

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16
Vs: Raakaa V-8 voimaa .
Scanialta tulee markkinoille maailman tehokkaimmalla moottorilla
varustettu sarjavalmisteinen kuormaauto .
Hevosvoimia järkyttävät 730 ja vääntö huikeat 3500 nm.
Suurimmat fentin traktorit ovat kuin höyhensarjaa verrattuna Scanian huippumalliin.
Saappa nähdä miten Volvo vastaa haasteeseen.

Juu, aika kiree kone näyttää olevan. Volvohan esitteli jo aiemmin tehomyllynsä, 700 hv ja 3150 nm, ihan kohtalaiset lukemat nuokin.
Scania ja MAN ovat ilmeisesti ainoat eurooppalaiset diesel-valmistajat, jotka käyttävät EGR tekniikkaa, eikä mitään hankalaa ja käyttökustannuksia lisäävää SCR:ää. Traktoreissakin  noi pissakoneet jäävät varmasti vain muutamanvuoden välimalleiksi.
eikös kaanian v koneet käytä ureaa, kuutoset sitte egr.ää. tuo suurin v kone saa antaa kaikkensa vain kolmella suurimmalla vaihteella, muuten vähän kuristetaan. volvot on kuitenkin vain peileistä nähtävissä kuristamisesta huolimatta. mutta olihan vanhan kunnon sisun cumminssilla ikuisen moottorin maine, kulutus vaan hieman suuri ja vähän kierroskoneen sukua. monesti miettiny miten valmetti on onnistunut ulkomaille traktoreita kauppaamaan, mutta sisu siinä ei oikeen onnistunu autojen kohdalla
Näissä Scanian uusissa v- koneissa on näemmä molemmat sekä EGR, että SCR. Piti oikeen tutkia asia.

cosmic_cowboy

  • Vieras

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Raakaa V-8 voimaa .
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Raakaa V-8 voimaa .
Olin pari viikkoa sitten soraauton kyydissä ,auto oli Renault automaattilootalla (ei ropottiloota) alusta oli sellainen että mitään akselia ei saanut ylös .Autolla oli ajettu 20 tuhatta tullut keväällä.
Kysyin miten on pelannut ,hyvin sanoi yrittäjä,sitten tinkasin että onko mitään varjopuolia automaattilootasta se sanoi että on ,kun on pehmeää ja pitäisi heijata niin eipä oikeen onnistu ,muita negatiivisia ei ollut jäänyt mieleen.
Moottori oli ureasyöttöinen ja vääntöä löytyy huomattavasti enemmän kuin entisestä Sisusta ja sen kyllä huomasi noissa jyrkissä mäkilöissä.Ureaa menee niin että 30 litran purkki muistaakseni riitti 2-3 päiväksi.Yksi vaiva siitä on tietysti lisää mutta vääntävämpi kone on miellyttävä ajella tuumasi lopuksi.
Ohjaamo oli erittäin hiljainen ja automaatti pelasi tosi hyvin ja ajaminen oli helppoa ,kierrosluku alueita oli kaksi 1500 ja 1850 eli kevyeen tyhjänä ajoon tuo alempi ja kun voimaa tarvitaan ylempi.
Nyt näyttää siltä että kiisseleissä on muotia matalakierroskoneet eli mallia on otettu Sisun valitsemasta linjasta.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Raakaa V-8 voimaa .
Scanialta tulee markkinoille maailman tehokkaimmalla moottorilla
varustettu sarjavalmisteinen kuormaauto .
Hevosvoimia järkyttävät 730 ja vääntö huikeat 3500 nm.
Suurimmat fentin traktorit ovat kuin höyhensarjaa verrattuna Scanian huippumalliin.
Saappa nähdä miten Volvo vastaa haasteeseen.


Tuli jo keväällä.Mutta Sisulta tulee 800 hevosta.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26200
  • vastustan
Vs: Raakaa V-8 voimaa .
Scanialta tulee markkinoille maailman tehokkaimmalla moottorilla
varustettu sarjavalmisteinen kuormaauto .
Hevosvoimia järkyttävät 730 ja vääntö huikeat 3500 nm.
Suurimmat fentin traktorit ovat kuin höyhensarjaa verrattuna Scanian huippumalliin.
Saappa nähdä miten Volvo vastaa haasteeseen.


Tuli jo keväällä.Mutta Sisulta tulee 800 hevosta.
mersultako ??? ???
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Raakaa V-8 voimaa .
Paljonko oli ajettu ?
Yhellä tutulla rempattu scanian perä neljä kertaa 300tkm....

plini kertoi että Lady Felician perä on rempassa kerran kuussa  8)

Jakopään tiiviste?

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Raakaa V-8 voimaa .
Voimaa rajoitettu ja mikä pahinta Scanialla ja Volvolla et niitä saa vain robotti laatikolla nuita iso koneisia. Taitaa olla nuo perä vikaiset akselivetoisia joita käytetään napaperäisten hommissa. Puikko peräiset autot on tarkoitettu tervateille :o


Ei Scanialla ole järkevillä välityksillä napaperiä.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

elvis

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 147
Vs: Raakaa V-8 voimaa .
Voimaa rajoitettu ja mikä pahinta Scanialla ja Volvolla et niitä saa vain robotti laatikolla nuita iso koneisia. Taitaa olla nuo perä vikaiset akselivetoisia joita käytetään napaperäisten hommissa. Puikko peräiset autot on tarkoitettu tervateille :o


Ei Scanialla ole järkevillä välityksillä napaperiä.


Mieluummin ottaa sen napaperän vaikka kone kiertääkin 200-400 kierrosta enempi kuin vaihtaa niitä akseleita ja eihän puikkoperäistä kestä edes otattaa kunnolla. Varsinkin hietikossa ja pehmeällä kun nostat kytkimen niin tuntuu että hampaat tippuu suusta. Mitä sellaisella tekee puun/soran ajossa???

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26200
  • vastustan
Vs: Raakaa V-8 voimaa .
Voimaa rajoitettu ja mikä pahinta Scanialla ja Volvolla et niitä saa vain robotti laatikolla nuita iso koneisia. Taitaa olla nuo perä vikaiset akselivetoisia joita käytetään napaperäisten hommissa. Puikko peräiset autot on tarkoitettu tervateille :o


Ei Scanialla ole järkevillä välityksillä napaperiä.


Mieluummin ottaa sen napaperän vaikka kone kiertääkin 200-400 kierrosta enempi kuin vaihtaa niitä akseleita ja eihän puikkoperäistä kestä edes otattaa kunnolla. Varsinkin hietikossa ja pehmeällä kun nostat kytkimen niin tuntuu että hampaat tippuu suusta. Mitä sellaisella tekee puun/soran ajossa???
onhan tuo puikkoperäinen teliveto aika yleinen nykyään puuautoissa ??? ???
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...