Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 3 %  (Luettu 7591 kertaa)

emo-heikki

• Vieras
Vs: 3 %
Persujen varteenotettava vaihtoehtotodellisuus, että kun irrotaan eu:sta, ja otetaaan markka takasin ,eletään kekkosen pyhällä hengellä, juhannuskoivujen ympäri tanssien.
Minä en kyllä suostu laittaan sit kansallispukua  >:(

Enempi kiinnostaa se, mitä sulla on sen puvun alla ????

simmo

• Vieras
Tässäkin ketjussa nähtävissä sangen monta perussuomalaisten äänestäjää :D
-----------On erittäin tervetullutta,että löytyy vielä puolue,joka saa äänestäjät heräämään.Jos valtapuolueilla ei oo pelkoa muista puolueista, niin nehän tullee ylimielisiksi.se on demokratiaa,että nousua on muissa puolueissa kuin valtaa pitävillä,niin että nämä joutuvat tarkistamaan kantansa, että ollaanko kansan asialla vai ei.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Persujen varteenotettava vaihtoehtotodellisuus, että kun irrotaan eu:sta, ja otetaaan markka takasin ,eletään kekkosen pyhällä hengellä, juhannuskoivujen ympäri tanssien.

pihtiputaan mummo? ;D

Sepedeus

• Vieras
Koska menee  yksi vaalikausi kun selvitellään Kepulien sotkuja oikeuksissa.

Kun katsoin Timo Laanisen haastettelua aamulla. Sellaisen vaikutelman sai, että kepulla on aiva eiri lait ja moraali kuin muilla. Ei näe Laaninenkaan mitään väärää siinä, että nuorisosäätiö tukee kepun vaalityötä. Ihmettelen vaan, miksei Nuorisosäätiön sääntöjä voitaisi muuttaa ,että siellä lukisi yhdeksi tehtäväksi muiden joukossa keskustan rahoittaminen.Jos säännöissä niin lukisi, niin SILLOIN ei mitään laitonta tapahtuisi. Sääntöjen muutos maksaa Patentti-ja Rekisterihallituksessa 350€ ;D

Viimeksi muokattu: 25.09.10 - klo:12:00 kirjoittanut Sepedeus

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kun katsoin Timo Laanisen haastettelua aamulla. Sellaisen vaikutelman sai, että kepulla on aiva eiri lait ja moraali kuin muilla. Ei näe Laaninenkaan mitään väärää siinä, että nuorisosäätiö tukee kepun vaalityötä. Ihmettelen vaan, miksei Nuorisosäätiön sääntöjä voitaisi muuttaa ,että siellä lukisi yhdeksi tehtäväksi muiden joukossa keskustan rahoittaminen.Jos säännöissä niin lukisi, niin SILLOIN ei mitään laitonta tapahtuisi. Sääntöjen muutos maksaa Patentti-ja Rekisterihallituksessa 350€ ;D

se sääntö estäisi ray rahojen tulon säätiölle, siksi sitä ei tehdä 8)

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
te kiero puta

pihtiputaan mummo? ;D
Pihti-PUTA:n mummo  ???  ??? Puta-sanahan siis on epsanjaa  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

• Vieras
"Te Quiero Puta!

Tuota se kannttaa mennä huutelemaan aina Espanjanlomalla 

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja eikös epsanjassa kuulu;   te kiero , minä en! ;D

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja eikös epsanjassa kuulu;   te kiero , minä en! ;D
Noh, putat on aina kieroja  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Olekkö ikinä ajatellu, että kaikki ihmiset ovat alastomina vaatteittensa alla?  ;D
Kui mää ain olen paras?

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Olekkö ikinä ajatellu, että kaikki ihmiset ovat alastomina vaatteittensa alla?  ;D
Olen ajatellut  :D

Sepedeus

• Vieras

se sääntö estäisi ray rahojen tulon säätiölle, siksi sitä ei tehdä 8)

Kepulaaset on niin köyhiä, että tarvitsevat aina jotain vilppiä rahoitukseen. Voisivat perustaa Kepusäätiön johon vois kepulaaset lahjoittaa ylimääräiset eurot. Että taipuisivat paskalle paremmin.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kansalliss%C3%A4%C3%A4ti%C3%B6

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.

Vois kans kysyä, onko Timppa ikinä ajatellut muuta kuin yo. asiaa? Massikan sähkökaavioita ei sit oteta lukuun.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

JoHaRa

• Vieras

Vois kans kysyä, onko Timppa ikinä ajatellut muuta kuin yo. asiaa? Massikan sähkökaavioita ei sit oteta lukuun.

Onko Massikka alasti peltiensä alla  ???

jamako

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Our reliable partner!
Olekkö ikinä ajatellu, että kaikki ihmiset ovat alastomina vaatteittensa alla?  ;D
Olen ajatellut  :D

Onko Massikka alasti peltiensä alla  ???

Alaston totuus Linnavuoresta.

Perkinsin tuotanto ohjataan Frasenburghin kalastajien verkonpainoiksi:

http://www.the-farmer.com/story.aspx/massey/ferguson/phasing/in/sisu/engines/13/41417

Nelosperkinsit ei kelpaa edes sinne, joten laitetaan viiston konepeiton alle.

Ja nekin vähät tulee Kiinasta:

http://www.perkins.com/cda/components/fullArticle?m=96600&x=7&id=2247537

Viimeksi muokattu: 26.09.10 - klo:07:26 kirjoittanut jamako

Grow the feed, not the weeds!