Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Varaosapalvelu toimii.  (Luettu 7948 kertaa)

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: Varaosapalvelu toimii.
Tilasin seitsemän vuotta sitten K kauppiaalta Lynxin matolaatikon (syttyboxin). Lupas soittaa heti kun noudettavissa.
Ei oo vielä soittanut.

Kauanko kestää kun olut Kustavissa meijän pihalta .  ;)
Minä ostin kerran kaksi käytettyä väkirehusiiloa, ne oli laiturilla Kustavissa...
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

tissinkoittaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 189
Vs: Varaosapalvelu toimii.
Ostin kerran Hankkialta kyntöauran aura oli enemmin kotona kun minä ;D

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Varaosapalvelu toimii.
Tilasin seitsemän vuotta sitten K kauppiaalta Lynxin matolaatikon (syttyboxin). Lupas soittaa heti kun noudettavissa.
Ei oo vielä soittanut.

Kauanko kestää kun olut Kustavissa meijän pihalta .  ;)

En edelleenkään lukeudu noihin oluen asiantuntijoihin, mutta olettaisin, jotta kyllä se korkin avaamisesta jo varttitunnissa on kustavissa. ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Varaosapalvelu toimii.
Soittelin perjantaina k-varaosiin, kun paukahti vanhasta verkusta kytkinvaijeri poikki. Sanoivat että kun on perjantai, niin ensi viikolla tulee. No sitten maanantai aamuna soittamaan *****ilupuhelua, HÄ, se vaijeri oli siinä tiskillä vartoomassa mua!!!!  EI OLE ENTISENSÄ!!
Mutta se, että jos koneella sanoo että ei oo että tilataan, niin minä menen ihan itte takahuoneesta katsomaan, ja useasti olen sieltä tullut juurikin se osa kädessä mitä etsin, no siihen olen aina sanonut, että tämä osa ei sitten maksakaan mitään koska sitä ei ole! :D

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Varaosapalvelu toimii.
Ostin kerran Hankkialta kyntöauran aura oli enemmin kotona kun minä ;D

Ison talon synergiaetuihin kuuluu kunnon, jopa viikonlopun kestävät harikkaat. ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

ravenlord

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1648
Vs: Varaosapalvelu toimii.
Paikallinen hydraulikkaliike; 12mm rst putki, tavaran toimitus kesti noin 2 kuukautta. Tukussa särmättiin oikke urakalla..  Sitten agritekin edustaja; joo meiltä soitetaan sitte ku on tullu, pitäs tulla tälläviikolla. Sitte soitin sinne perjantaina "joo tuos se on, tuu hakeen!  tuli eilen"    

Sitte toinen äärilaita; yks korjaamo mikä myy melekeen mitä vain koneen osaa, toimitusmyyntinä. Siä tarvittaessa tuodaan kotiintoimituksena ilman lisähintaa, tilatut tuotteet ovat saatavilla noin 30 min toleranssilla ilmoitetusta ajasta ja firman aukioloaika on hyvinki liukuva, ja hyllystä löytyy remmit ja laakerit ja paljon pikkunippeliä. Halvin se ei ole mutta minä en ainakaan valita, 10 € säästön takia kuka ajaa 100 kilometriä ja kuluttaa pari tuntia aikaa?  
Asiaan kuin asiaan, asiaton vastaus :)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65862
Vs: Varaosapalvelu toimii.
noita pikkuliikeitä on jopa kiva koluta, joskus saa sellasta palvelua että oksat pois!       ei niin nuukaa aukioloajoista ja hinnat sopivia ja toimitus vaikka paikalle jos tarttee, ihan hyvä niin.               suurien ketjujen hommat on niiiiin kankeita että ja hinnat luettu varmaan puhelinluettelosta!

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: Varaosapalvelu toimii.
-86 tai -87 kaverin kans tilattiin kasetteja fazer-musiikista, ei ole vielä näkyny..

k-varaosissa ei aina edes tiedetä miltä varaosa näyttää.. kerran tilasin claasin noukkariin voimansiirron pää ketjua. äijä sano että alkuperäistä ei ole mutta heillä on sitä metritavarana. niin olihan sitä yks rivistä ketjua mutta ku tarvi kolmirivistä.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Varaosapalvelu toimii.
-86 tai -87 kaverin kans tilattiin kasetteja fazer-musiikista, ei ole vielä näkyny..

k-varaosissa ei aina edes tiedetä miltä varaosa näyttää.. kerran tilasin claasin noukkariin voimansiirron pää ketjua. äijä sano että alkuperäistä ei ole mutta heillä on sitä metritavarana. niin olihan sitä yks rivistä ketjua mutta ku tarvi kolmirivistä.
  Olisit hitsannu kolme yhteen!!  :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: Varaosapalvelu toimii.
-86 tai -87 kaverin kans tilattiin kasetteja fazer-musiikista, ei ole vielä näkyny..

k-varaosissa ei aina edes tiedetä miltä varaosa näyttää.. kerran tilasin claasin noukkariin voimansiirron pää ketjua. äijä sano että alkuperäistä ei ole mutta heillä on sitä metritavarana. niin olihan sitä yks rivistä ketjua mutta ku tarvi kolmirivistä.
  Olisit hitsannu kolme yhteen!!  :)

sillai ei jako passannu..
oli muuten sillon hermot kireällä ku luokoa oli pirusti ja eka kuormalla ketju katkes..