Töitä oon teheny lähes joka merkillä mutta parhaiten mieltymyksiä hivelee Fendt, käyttökustannukset, polttoainetalous ja ominaisuudet ovat hyvässä kokonaisuudessa. Ja pitkässä juoksussa edullisin kone pitää. Laatuun kannattaa panostaa.
New Holland/Fordilla on rokotettu heti pienestä asti joten myös New Hollandilla on oma viehätyksensä, powershift on poikaa.
Deutzista ei ole myöskään pahaa sanottavaa
Ferguilla olen ajanu noin 10t tuntia, ovat mukavia ajella ja hiljaisia mutta laiskansitkeä perkiisseli ei fiiliksiä nostata ja 3000 sarja pelotti ajaa koska lorahtaa katkasijat lattialle, kiitos italialaisten sähköjen. Jälkimarkkinoinnin hoitaa nykyään Kesko joten se on moro siltä osin.
Valtrat on nykyajan Ursuksia, ei taho saaha istuun käteen enää. Joku classic T vois olla turvehommiin kyllä sopiva, ennemmin ottasin sigman jos sellaisen vielä jostain sais. Laatu on ottanut takapakkia taannoisista ajoista.
JD on aika lailla käypänen raktori mutta erikoiset laatuyskähtelyt hieman laittaa arveleen. Toimivat jousitukset ja hiljainen ja mukava ohjaamo. Jos hankkimista ajattelisin niin uittasin, akvaariomarket vetää kovaa hintapolitiikkaa käytettyjenkin osalta ettei oikein ymmärrä.
[/quote]
hienoha se ventikki on mutta kyllä tuo muu ko. merkistä on täyttä tuubaa.. pelkästään uuden hinta jo hirvittää niin perkeleesti ettei sitä kuitata millään ajolla muihin halvempiin verrattuna. mutta kohtuullisesti käytettynä sadan tontun korvilla (800-900-sarjalaiset) vois ehkä harkita.. mutta noin yleisesti ottaen ainaki itelle niin suuri harppaus tuntemattomaan että tyydyn muihin 300-heppasiin.. new holland t8040..
(käytettynä tietty)