Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Saahan sitä omistaa...  (Luettu 4427 kertaa)

Tuulia

• Vieras
Saahan sitä omistaa...
...ministeritkin, kunhan kertovat rehellisesti, mitä kytköksiä heillä on mihinkin, niinkuin Paula Lehtomäki, rehellinen kepulainen, on tehnyt! Ei muuta, kun katsokoon muutkin ministerit ja kansanedustajat mallia Paulasta ! Nyt tiedetään se, et jos tulee Talvivaaraa koskevia juttuja, niin Lehtomäki on jäävi niihin puuttumaan. Näin säästytään ikäviltä jälkiselvittelyiltä.

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Saahan sitä omistaa...
Juu, omistaisin minäkin, jos olis tuosta vaan muutama satatuhatta ylimääräistä. Lapsillekin mukavaa pesämunaa, kuten Lehtomäenkin vaippaikäisillä jo kymmeniä tuhansia euroja osakeomistuksia.

Selvittelisin kyllä mielelläni mitä omistan ja kuinka paljon on osakkeet tuottaneet. Saapi siinä Pekka Perä tuottaa uraania huru mykke ja louhia vaikka koko Naapurivaaran sileeksi.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

sorkkis

• Vieras
Saa tietysti omistaa mitä vaan . Luulen et Lehtomäkeä ajetaan alas ministerinpallilta johon hän ei sovi .

Tuulia

• Vieras
Juu, omistaisin minäkin, jos olis tuosta vaan muutama satatuhatta ylimääräistä. Lapsillekin mukavaa pesämunaa, kuten Lehtomäenkin vaippaikäisillä jo kymmeniä tuhansia euroja osakeomistuksia.

Selvittelisin kyllä mielelläni mitä omistan ja kuinka paljon on osakkeet tuottaneet. Saapi siinä Pekka Perä tuottaa uraania huru mykke ja louhia vaikka koko Naapurivaaran sileeksi.
   Äläpäs ole kade   ;D

Pikkuvarvas

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Rehellinen kepulainen, missä? Ennemmin törmää humanoidiin.

Tuulia

• Vieras
Veeti sai nyt piiitkän nenän  :D  Auliksenkin pitäis olla nyt täällä ihmettelemäs   :D Mut Aulishan tykkääkin Paulasta   :P

sorkkis

• Vieras
Veeti sai nyt piiitkän nenän  :D  Auliksenkin pitäis olla nyt täällä ihmettelemäs   :D Mut Aulishan tykkääkin Paulasta   :P
Sen rintoja ihaili . Kokkare muijat on varmaan lattarintaisia .  ::)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
noooo, kapitalistin elo on kokkareen suurin riesa!     on todella hienoa ( todella ) huomata että lehtomäki ymmärtää hankkia jälkikasvulle osakkeita, ne tuo turvan jatkossa!        ite olen ostannu kummitytölle kunnon tuottoja tulevan varalle, ja siihen ei kokoomus pääse kynsimään! :P

Sepedeus

• Vieras
noooo, kapitalistin elo on kokkareen suurin riesa!     on todella hienoa ( todella ) huomata että lehtomäki ymmärtää hankkia jälkikasvulle osakkeita, ne tuo turvan jatkossa!        ite olen ostannu kummitytölle kunnon tuottoja tulevan varalle, ja siihen ei kokoomus pääse kynsimään! :P

No se on hyvä. Ei tarvii Kelan maksaa opintotukia ;D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
aaatteleppa ite miten mukava huomata sit kun on pula että onkin kunnon pesämuna tarpeen mukaan ja vain sen tähden että vanhemmmat on ajatelleet.......!

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Just noin. Aika vähän täällä Tundralla on varman päälle sijoituksia jotka tuottaa edes jotain tulevaisuudessakin.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Saa tietysti omistaa mitä vaan . Luulen et Lehtomäkeä ajetaan alas ministerinpallilta johon hän ei sovi .

onko palli kapija vai perä liian levijä :o

sorkkis

• Vieras

Molemmat sanoisin .  ;D

Suuri Ajattelija

• Vieras
...ministeritkin, kunhan kertovat rehellisesti, mitä kytköksiä heillä on mihinkin, niinkuin Paula Lehtomäki, rehellinen kepulainen, on tehnyt!
Eilisen Ajankohtaisen kakkosen mukaan Matti Vanhanen on rehellisintä, mitä Kepu voi tarjota  ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Molemmat sanoisin .  ;D

neljä kuukautta sitten vaadit paulaa kepun johtoon :P :P :P