Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kronoksen koura  (Luettu 3269 kertaa)

Hopea

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37
Kronoksen koura
Tuntuu olevan ihan paperia. Muilla samantapaisia ongelmia? Kyseessä Kronos 5000. Olen ajatellut vaihtaa Vahvan kouran siihen mutta minkä kokoinen? 15 vai 21? Kaivinkoneessa mulla 15 mutta tuntuu jotenkin pieneltä tohon kronoksen omaan kouraan nähden vaikka fyysistä kokoeroa ei oo kuin muutama sentti.

juhani

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 115
Vs: Kronoksen koura
osta joutsan 21 koura on luja ja miellyttävä käyttää ja huoltaa

turbox

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 195
Vs: Kronoksen koura
Mikähän mahtais olla cranabin koura? Ite kans tyytymätön kronoksen kouraan jota en rikki ole saanut paitsi huuli on vääntynyt pari kertaa. Leukoja lyhensin jolloin muoto tuli paremmaks.

Hopea

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37
Vs: Kronoksen koura
Vahvan kouran olen kyllä todennut kestäväksi. Tosiaan on se Vahva15 13ton ympäripyöriväs eikä koskaan ollu mitään vaikka joskus itseäkin hirvittää sen käyttö. Kuka Joutsaa myy? Löytyykö sivuja? Tosta kronoksen kourasta meni sylinteristä stefat alkuviikosta. Toimii muuten ihan hyvin kunhan olis vaan tehty raudasta.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Kronoksen koura
Ittellä cranabin 220 koura Hakissa, se on ollut erittäin toimiva ja kestävätekoinen. Kaikenlaista muutakin kuin puutavaraa olen sillä nostellut kivistä ja kannoista metalliromuihin. Pikkusen käytettynä taannoin sen ostin.

Joutsaa tai ainkin kuormaimia taitaa nykyään edustaa polvijärven hake ja kuljetus tjsp. urakointiuutisissa tais olla ilmoitus.

Viimeksi muokattu: 12.02.08 - klo:00:09 kirjoittanut Hervast

A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's