Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe satepäivänä...  (Luettu 1506 kertaa)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
satepäivänä...
olen satepäivän ratoksi ( ja ei mitään heittoja !)  kelaillu noita vaaanhoja c- kasetteja (ettei ihan piloille mäne ) ja sieltä olen löytänny vanhoja helmiä, kuten kajoa ja sellasen sarjan -90 luvulta kuin avaruusasema suomi,     ihan posketonta menoa ja noi jutut oli jotenkin niin harmottomia silloin toisin kuin nyt alkaa olla jo niin henkilökohtaisia ettei niitä oikein jaksa........... muuten montypuutonin jutut on vaan niin hyviä, esim. se missä jätkä vetelee aarioita paskahuusissa jossain laitoskessa.... :D

olen miettinyt että voisikohan noita c-kasetteja tallentaa vielä tikimuotoon jollain konstilla ja kantsiskohan, jos vaikka nauhatekniikka onkii pitempi-ikäistä kuin nuo tikijutut.                      kuulemma ei enää taho ekat tallenteneet toimia uusissa koneissa.   :-\

JoHaRa

• Vieras
Vs: satepäivänä...
Saa noita digimuotoon jos on tarpeeksi rautaa talossa.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mimmonen rauta olis kysessä ?     oisko ostettava ursus vai riittäiskö vain johtosarja joka liitäis valkmanin tietsikkään ?

JoHaRa

• Vieras
mimmonen rauta olis kysessä ?     oisko ostettava ursus vai riittäiskö vain johtosarja joka liitäis valkmanin tietsikkään ?

http://ohjelmat.yle.fi/suomiexpress/ratkaise_pulma/miten_vanhat_aanitteet_saa_siirrettya_c_kasetilta_cd_levylle/pulma_tv_se