Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuormain Hakki 3267  (Luettu 29847 kertaa)

polle

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Kuormain Hakki 3267
Olen ostamassa Hakki 3267 kuormaimen, onko kokemusta?  Hakki on sarjan pienemmästä päästä, ulottuvuus kuitenkin 6,7m. Jos olet hankkinut -07 jonkun vanhan tai uuden kuormaimen, niin minkä ja miten päädyit siihen?

Viimeksi muokattu: 09.02.08 - klo:08:18 kirjoittanut polle

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Kuormain Hakki 3267
Patu 597,vm.-98. Sattui lähes käyttämätön yksilö eteen ja sopivan hintainen. Nostettu kaikkea muuta, vähän puunajoa. No voimaa rakenteisiin nähden sopivasti, miinusta poronsarviventtiilistö, koura ja jatke hankalammat näinollen käyttää. Naapurilla tuollainen Hakki, on ajellut pääaosin puuta. Mek. "on-off- venttiilistö" fiksumpi käyttää, sama miinus nostaessa venttilistöä ohjaamoon. Esiohjattu olis mannaa jos käyttöä paljon. Naapurin Hakki pelannut hyvin, ainoastaan kouralle tulevia letkua vaihtoon. Ihan toimiva peli, eihän sillä kuitenkaan juuri urakoida enemmissä määrin.

Viimeksi muokattu: 08.02.08 - klo:21:23 kirjoittanut Loordi Fordson

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Kuormain Hakki 3267
Ei ole olemassa kuin PATU merkkisiä metsäkuormaimia,hakin tuotteet ovat vispilöitä.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

powercontrol

  • Vieras
Vs: Kuormain Hakki 3267
Hakki 3267 on todella hyvä kuormaaja,koura sais olla hiukan leveempi.Entiseen patun en kaipaa yhtään.MIKE ei varmaan o nähny kuoarmajaa koskaan,vai tetkö lätty taikinaa sillä.NO RASVAA EI TARTTE AINAKAA LISÄTÄ ::) ::)

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Kuormain Hakki 3267
Siihen pystyiskin Padulla vaan Hakin vispilää heilutellaan tuurilla olen vaan pannut merkille että joilla niitä on hytit on rutus siihen malliin että niihin kuljetaan kattoluukusta.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

powercontrol

  • Vieras
Vs: Kuormain Hakki 3267
Eikö se ole patu miehien ongelmat se et hytit on rutus,MEINAAN ON NIIN MONTA PORONSARVEE MITÄ VÄÄNTÄÄ :'( :'( :'(

jkk

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 146
Vs: Kuormain Hakki 3267
Ei ole olemassa kuin PATU merkkisiä metsäkuormaimia,hakin tuotteet ovat vispilöitä.

Kyllä se taitaa vaan olla farmi ainut jota voi kutsua puutavarakuormaajaksi ;D

arky

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26
Vs: Kuormain Hakki 3267
Hakki 3467 HE vm.-04 kolmipiste kiinnitys Jakessa. Talvi lastattu puuta prosessorin päälle, ja ajettu valmis puutavara pinoon. Tuli hankittua kun oli vlmiina Jaken runkosovitteet.  Ei ole ollut moittimista varisinkin kun on tuo HE ohjaus. Ainoa miinus toispuoleisest kourasta, tahtoo kuntat lähteä matkaan. Korjattu "vähän paremmaksi."

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Kuormain Hakki 3267
Mulla olis kans mielessä päivittää tuo hakki 2551 + mv81 -paketti tuoreempaan, kun on tuo 3000 kiintoa tällä paketilla ihan nokko. Tähtäimessä olis kans tuo kataloogin seuraava pykälä eli 3467. Ihan tyytyväinen olen ollu, kouran letkut olen kans joutunu uusimaan, muuten ei isompia remontteja, rasvanippojen vaihdon lisäksi ollu. Kyllähän se näissäkin vehkeissä paljon riippuu siitä miten niitä käyttää, riuhtooko ja rankasee rautaa vai ottaako iisimmin.
Kovin vain on tyyris tuo He-lisä tähänkin malliin...lisäksi houkuttelis tuo jarrullinen riipuke. Hinnat nousee joka vuosi.

Kertokaapa siis jos on jotain murhetta tai iloa näistä kamppeista.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

arky

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26
Vs: Kuormain Hakki 3267
Lisää vielä Hakki 3467 HE:stä, tuli kirjoitus virhe piti olla Hakki 3467 HR. hankin vähän käytettynä ja hinta oli suoralla kaupalla "kohdallaan". Ostin jälkikäteen riipukejarrun joka on käytössä hyvä, jää heilunnat pois (hinnalla pilassa).

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Kuormain Hakki 3267
Meillä ollut vuodesta -98 Hakin 6400pro perusventtiilipöydällä eli 3166 tai 3266 taitaa olla tyyppinumero, malli lienee kulkenut myös punaisena 36H tjsp. nimellä. Ostohinta aikanaan 92K metsävaunun kanssa oli pikkasen päälle 10t verollisena, nykyään ei taida saada edes pelkkää kuormaajaa sillä. Teho ja ulottuvuus on kuormaimessa riittänyt puuhommiin, kaikki pöllit olen saanut kyytiin. Rehupaaleja ei tuo kuormain jaksa nostaa.

Alussa piti vahvistella ne pellistä tehdyt liittimiensuojat kääntäjään ja taittopuomin päähän ja tehdä pääpuomin nostosylinterinsuojaan vähä muutoksia. Tein myös kääntäjästä kouraan meneville letkuille suojat, jonka jälkeen ei ole tarvinnut juuri uusia. Alkuperäisellä kouralla mätin muutaman vuoden ja jossain vaiheessa se vaihtui cranabbiin. Se oli huomattava parannus, se alkuperäinen koura on syvältä sieltä...

Useampi sata kiintoa tulee  vuodessa ajettua ja luotettava peli tuo on hintaisekseen ollut, ostaisin tuon perusteella Hakin toistekin. Lopetin tuossa pari viikkoa sitten 450 kiinnon koivusavotan ajon ja kuormain ja kärri toimivat moitteettomasti, mitään ei tarvinnut uusia. Venttiilipöytä keljuttaa paikalleen nostellessa, mutta muuten sen kanssa tulee toimeen ja mezzon/hitechin ohjaamoon sen saa melko ergonomisesti asennettuakin. Uusimaan en tuota venttiiliä ala, suunnitelmissa on myydä kuormain kokonaisena alkuperäisellä kourallaan muutaman vuoden sisällä ja päivittää kuormain hieman järeämpään jos tulee itse vielä puuhommia puuhasteltua.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

hannuk

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Vs: Kuormain Hakki 3267
Ei ole olemassa kuin PATU merkkisiä metsäkuormaimia,hakin tuotteet ovat vispilöitä.


Se on  sitten tyydyttävä käytettyyn kun ainakin täälläpäin uudet myydään KESLA-nimisinä. ;D
Itse ostin Kesla 152:sen syksyllä ja olen ajanut 600m3!!! Syy moisen ostoon oli hinta, eikä tuo mf 240 taitaisi isommista tykätäkään. Kuormaajaan olen ollut muuten tyytyväinen, mutta käännön kuristusta piti vähän poralla avata.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Kuormain Hakki 3267
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

veli

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
Vs: Kuormain Hakki 3267
 
 Hakki 4170 esiohjatulla pöydällä aivan kelpo kampe mutta se koura!
 Miten arky muutit sitä? Mihin tällä alkuperäisellä on oikein pyritty?

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Kuormain Hakki 3267
Näin laulu raikaa kun mies metsälle lähtee puunajoon hakilla.http://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU 8)
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"