Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sattuipa kerran hassusti, ihan itselle.  (Luettu 7229 kertaa)

Verku

Eli sattuipa kerran hassusti ihan itselle, ei naapurille tai tutulle.

Kävin kostealla ilmalla hieman sähköaidan alusia raivaussahalla putsaamassa, oli heinä kasvanut lankaan kiinni. Homma tuli valmiiksi ja siinä sitten kävelin tupaa kohti, yhdestä langasta piti yli tai ali mennä, katsoin että vähän korkea on, munille nappaa, menenpä ali.

Emäntä sitten tupaan päästyä siunaa, että miten herranjee noin vaalea oon. Jäin sitten siihen saatanan paimenlankaan niistä sahan valjaista kiinni ja kymmenkunta kertaa löi selän läpi kosteaan maahan, virta kulki tietysti helvetin hyvin kun juuri olin aidat kunnostanut.

Teki muuten vähän saatanan höpöä. Meni se ilta puhaltaessa. :D

Mitäs hauskaa muille on sattunut?  :)
Kypsä tapaus

3070 E

  • Vieras
Vs: Sattuipa kerran hassusti, ihan itselle.
Nojasin kerran vahvassa humala tilassa pöydän kulmaan vauhdilla, mitään ei tuntunut muuta kuin vitutus seuraavana päivänä ihastellessa 30 sentin haavaa seljässä.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Sattuipa kerran hassusti, ihan itselle.
Paimenpojan kanssa on sattunut vaikka mitä, mutta jos tapaturmalinjalle lähdetään, niin kuka muu on saanut kuumemittarilla kuusi tikkiä ranteeseen?
Nothing is Something Worth Doing

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Sattuipa kerran hassusti, ihan itselle.
Mulla on kanssa siisti kohtaaminen paimenpojan kanssa (<-loistava tärppi kaksimieliseen kommenttiin). Tapahtui vajaa 10 vuotta sitten.

Vanhan lammasaidan viereen oli kyhätty pika-aita DeLavalin lasikuitutolpista. Lammasaidan verkon alin säie oli tukevasti maan sisällä ja puutolpat olivat tyvestä pehmeää lahoa. Ajattelin että heilautan itseni molempien aitojen yli ottamalla tukea "vähän paremman näköisestä aitatolpasta". Suunnitelma onnistuikin hyvin puoliväliin asti, mutta silloin tolppa tietysti katkesi. Tipahdin aitojen väliin niin että jalat menivät läpi tilanteessa kaatuneen verkkoaidan silmistä maahan. Sähköaita jäi tietysti pystyyn jalkojen väliin. Maadoitus olin enemmän kuin kunnossa ja sähkövirta pääsi melko esteettä kulkemaan lammasverkon ja paljaiden säärien kautta muniin, josta sähköaitaa pitkin DeLavalin suurimpaan myynnissä olleeseen paimenpoikaan.

Onni onnettomuudessa.. Tunto hävisi jo neljännellä iskulla, mutta ajan perusteella niitä tuli kai yhdeksän  ;D Jalat olivat kuin ansassa verkkoaidan silmissä.

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: Sattuipa kerran hassusti, ihan itselle.
Harjoittelutilalla oli meitä harjureita kaksin kappalein ja paimenpoika-aitaa muutama kilometri suurimpien markkinoilta löytyvien riistapaimenien perässä. Riistapaimenet oli sen takia että miedommilla laitteilla hirvet vei langat kulkiessaan, mutta näiden kanssa ei. Tää toinen harjuri lähti ensimmäistä kertaa niittämään raivaussahalla aidanalusia ja muutaman minuutin kuluttua kuului hirmuinen parkaisu lepikosta. Olin varma että nyt se amatööri sahasi vähintään koipensa irti ja lähdin juoksemaan paikalle. Jalka oli ehjä ja mies muutenkin ulkoisesti kunnossa, mutta verkkareihin oli palanut sentin leveä ja 10cm pitkä reikä reiden kohdalle lankahipaisun seurauksena.  ;D
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Sattuipa kerran hassusti, ihan itselle.
Eli sattuipa kerran hassusti ihan itselle, ei naapurille tai tutulle.

Kävin kostealla ilmalla hieman sähköaidan alusia raivaussahalla putsaamassa, oli heinä kasvanut lankaan kiinni. Homma tuli valmiiksi ja siinä sitten kävelin tupaa kohti, yhdestä langasta piti yli tai ali mennä, katsoin että vähän korkea on, munille nappaa, menenpä ali.

Emäntä sitten tupaan päästyä siunaa, että miten herranjee noin vaalea oon. Jäin sitten siihen saatanan paimenlankaan niistä sahan valjaista kiinni ja kymmenkunta kertaa löi selän läpi kosteaan maahan, virta kulki tietysti helvetin hyvin kun juuri olin aidat kunnostanut.

Teki muuten vähän saatanan höpöä. Meni se ilta puhaltaessa. :D

Mitäs hauskaa muille on sattunut?  :)


   Ei muuten oo leikkimistä sen paimenlangan kanssa. Löysin kerran hirvenvasan kuolleena langasta. Oli vaan tarttunut jalka siihen lankaan ja henki pois.

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: Sattuipa kerran hassusti, ihan itselle.
Olin pellolla korjaamassa aitoja harjoittelupaikassa. Ukkosen noustua poistuin työmaalta metsän läpi. Vettä satoi kaatamalla. Tien katkaisi poroaita. Sukeltaessani aidan ali, salama löi johonkin lähelle. Poroaita välitti tämän iskun suoraan meikäläisen hanuriin. Isku oli dramaattisen voimakas, mutta ei onneksi tappava... Mitään jälkiä ei jäänyt, mutta olo oli aika pörrö koko illan  :D
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Sattuipa kerran hassusti, ihan itselle.
Olin pellolla korjaamassa aitoja harjoittelupaikassa. Ukkosen noustua poistuin työmaalta metsän läpi. Vettä satoi kaatamalla. Tien katkaisi poroaita. Sukeltaessani aidan ali, salama löi johonkin lähelle. Poroaita välitti tämän iskun suoraan meikäläisen hanuriin. Isku oli dramaattisen voimakas, mutta ei onneksi tappava... Mitään jälkiä ei jäänyt, mutta olo oli aika pörrö koko illan  :D

Onko mitään toivoa toipumisesta annettu ????

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Sattuipa kerran hassusti, ihan itselle.
Olin pellolla korjaamassa aitoja harjoittelupaikassa. Ukkosen noustua poistuin työmaalta metsän läpi. Vettä satoi kaatamalla. Tien katkaisi poroaita. Sukeltaessani aidan ali, salama löi johonkin lähelle. Poroaita välitti tämän iskun suoraan meikäläisen hanuriin. Isku oli dramaattisen voimakas, mutta ei onneksi tappava... Mitään jälkiä ei jäänyt, mutta olo oli aika pörrö koko illan  :D
Ai toi on siis sun oma kuva tuos...  ::)

Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65935
Vs: Sattuipa kerran hassusti, ihan itselle.
jaa että hanuriin, ja mikä oli maadoittimena silloin?     kertoo paljon lapsia katellessa! ;D ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Sattuipa kerran hassusti, ihan itselle.
jaa että hanuriin, ja mikä oli maadoittimena silloin?     kertoo paljon lapsia katellessa! ;D ;D

Shrekin pitäisi vaihtaa nimensä Pikachuksi. Sillä on sellainen häntä josta lähtee salamoita  ;D

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: Sattuipa kerran hassusti, ihan itselle.
jaa että hanuriin, ja mikä oli maadoittimena silloin?     kertoo paljon lapsia katellessa! ;D ;D

"Ota pois  tämä tuska mutta jätä turvotus! " :D
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vahinkoja.
Landehoon isän kortsu hajos...

Siitä se kaikki alkoi.    ???
Kui mää ain olen paras?

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Sattuipa kerran hassusti, ihan itselle.
Ei ollu sitten luomumeininkiä alkujaan.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Vahinkoja.
Landehoon isän kortsu hajos...

Siitä se kaikki alkoi.    ???
timppa koeputki lapsi koeputkes ollut muutakin mäihää ???
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?