Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ylivoimainen kuormauskone  (Luettu 22155 kertaa)

hiihaamees

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65
Vs: Ylivoimainen kuormauskone
Ei näkynyt ylivoimaista kuormauskonetta peltopäivillä, mut tuli ajeltua 311, 415 ja 823 varjoilla.

Täytyy sanoa että kyllä varmaan tympäsesis ajella vanhan mallisella 800 sarjalaisella, on tuo uusi koppi jo sevverran viihtyisämpi. Ojalan isännänkin kiireen kaupalla laitettava vanhat romut kiertoon ja uutta tilalle. Hallintalaitteet ja terminaali on mukavan loogisia, siitä ei pääse mihinkään.

311 mallissa toisaalta viehätti ja toisaalta ärsytti toimintojen mekaanisuus. Ek ohjaus vaikutti varmatoimiselta kun keppi toimii suoraan lohkoon menevillä tangoilla. Käsijarrun kytkentä tympiän vanhanaikainen, toki esittelijä sanoi sen olevan joku sakemanni määräysten mukainen. Ja se ruori... Aika karutekoinen se ohjaamo näissä pikkusarjoissa, kovaa ja ohutta muovia ja muovin ja raudan liitoskohdassa silikonimälli pruutattuna. Ei ole liikaa paneuduttu epäolennaisuuksiin  ;D



missä nää oot ollu: http://www.fendt.fi/uutiset_fendt-uutiset_1495.asp

ohessa mukana olleet koneet:
209V Vario TMS (kapea malli)
209 Vario TMS Cargo kuormaaja
312 Vario TMS + SR460
415 Vario TMS Cargo kuormaaja
718 Vario TMS Cargo kuormaaja
820 Vario TMS + Twister
828 Vario TMS + Köckerling Quadro
939 Vario TMS + Köckerling Vario

Itse en löytänyt 311, enkä 823 malleja, valmistetaanko sellaisia?

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Ylivoimainen kuormauskone
Jotain semmosta on syntynyt, mistä näkee, että pikkujoulukausi on fentin tehtaalla alkanut ;D



Pitäs  tehdä Fendtin tuohon malliin :502: n Valametin ohjaamo tai jos oikein luksusta, niin A-sarjalaisen, 939 Variohon  sopivan kapee, jotta aisat sai kopin sivuille kulkemahan....Vieläköhän Maaseudun Koneella olis Saksaan muutama laittaa ?  ;D
Tuosta mallia lopun toteutukseen Fendtille http://www.youtube.com/watch?v=V17gLm4dYjk

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Ylivoimainen kuormauskone
Ei näkynyt ylivoimaista kuormauskonetta peltopäivillä, mut tuli ajeltua 311, 415 ja 823 varjoilla.

Täytyy sanoa että kyllä varmaan tympäsesis ajella vanhan mallisella 800 sarjalaisella, on tuo uusi koppi jo sevverran viihtyisämpi. Ojalan isännänkin kiireen kaupalla laitettava vanhat romut kiertoon ja uutta tilalle. Hallintalaitteet ja terminaali on mukavan loogisia, siitä ei pääse mihinkään.

311 mallissa toisaalta viehätti ja toisaalta ärsytti toimintojen mekaanisuus. Ek ohjaus vaikutti varmatoimiselta kun keppi toimii suoraan lohkoon menevillä tangoilla. Käsijarrun kytkentä tympiän vanhanaikainen, toki esittelijä sanoi sen olevan joku sakemanni määräysten mukainen. Ja se ruori... Aika karutekoinen se ohjaamo näissä pikkusarjoissa, kovaa ja ohutta muovia ja muovin ja raudan liitoskohdassa silikonimälli pruutattuna. Ei ole liikaa paneuduttu epäolennaisuuksiin  ;D



missä nää oot ollu: http://www.fendt.fi/uutiset_fendt-uutiset_1495.asp

ohessa mukana olleet koneet:
209V Vario TMS (kapea malli)
209 Vario TMS Cargo kuormaaja
312 Vario TMS + SR460
415 Vario TMS Cargo kuormaaja
718 Vario TMS Cargo kuormaaja
820 Vario TMS + Twister
828 Vario TMS + Köckerling Quadro
939 Vario TMS + Köckerling Vario

Itse en löytänyt 311, enkä 823 malleja, valmistetaanko sellaisia?



Tjaa ne olikin 312 ja 828, kuka noista romuista nyt niin tarkkaa lukua pitämään. En alkais noillakaan työkseni ajamaan 5 päivänä viikossa 8h putkeen.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

hiihaamees

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65
Vs: Ylivoimainen kuormauskone
Ei näkynyt ylivoimaista kuormauskonetta peltopäivillä, mut tuli ajeltua 311, 415 ja 823 varjoilla.

Täytyy sanoa että kyllä varmaan tympäsesis ajella vanhan mallisella 800 sarjalaisella, on tuo uusi koppi jo sevverran viihtyisämpi. Ojalan isännänkin kiireen kaupalla laitettava vanhat romut kiertoon ja uutta tilalle. Hallintalaitteet ja terminaali on mukavan loogisia, siitä ei pääse mihinkään.

311 mallissa toisaalta viehätti ja toisaalta ärsytti toimintojen mekaanisuus. Ek ohjaus vaikutti varmatoimiselta kun keppi toimii suoraan lohkoon menevillä tangoilla. Käsijarrun kytkentä tympiän vanhanaikainen, toki esittelijä sanoi sen olevan joku sakemanni määräysten mukainen. Ja se ruori... Aika karutekoinen se ohjaamo näissä pikkusarjoissa, kovaa ja ohutta muovia ja muovin ja raudan liitoskohdassa silikonimälli pruutattuna. Ei ole liikaa paneuduttu epäolennaisuuksiin  ;D



missä nää oot ollu: http://www.fendt.fi/uutiset_fendt-uutiset_1495.asp

ohessa mukana olleet koneet:
209V Vario TMS (kapea malli)
209 Vario TMS Cargo kuormaaja
312 Vario TMS + SR460
415 Vario TMS Cargo kuormaaja
718 Vario TMS Cargo kuormaaja
820 Vario TMS + Twister
828 Vario TMS + Köckerling Quadro
939 Vario TMS + Köckerling Vario

Itse en löytänyt 311, enkä 823 malleja, valmistetaanko sellaisia?



Tjaa ne olikin 312 ja 828, kuka noista romuista nyt niin tarkkaa lukua pitämään. En alkais noillakaan työkseni ajamaan 5 päivänä viikossa 8h putkeen.

Juu ei kannatakkaan, kyllä ne on tehty ihan oikeisiin töihin, eli pidempää päivää varten. Puuhastelijoille riittää heikommatkin vehkeet ;).

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Ylivoimainen kuormauskone
Jos näin tosiaan on asianlaita, niin lukeudun mielelläni niihin puuhastelijoihin :D
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Teroman

Vs: Ylivoimainen kuormauskone
Jos näin tosiaan on asianlaita, niin lukeudun mielelläni niihin puuhastelijoihin :D

Onnistunut Itsekritiikki
 8)