Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maanatai  (Luettu 2803 kertaa)

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Maanatai
Johan oli taas maanantai.

Ensin Satakuntalainen pihvilihan ökytuottaja lähettää kuvia 8-tien varrelle rikkoutuneesta johtotähdestä jonka väittää olevan minun ja kun tuosta päästään niin pihaan pölähtää Toyotan katiska josta jalkautuu vanha pariskunta jotka mukavia juttelevat ja kaikenlaista kyselevät ja viimenen kysymys kuuluu seuraavasti.

Mitäs sinulle kertoo sana Jehova? No minä siihen että
en koskaan ole moista kuullut.....siis Jehova.
Nii-in Jehova etkö todellakaan ole kuullut?
Niin minä siihen että,no oli meillä joskus Jykevä
mutta nyt vuosikausia ollut VM hydraulisena.

Niin lähti Toyota kun hauki rannasta.

Että kyllä se niin on että lääkkeesi jää.

Väkivalta lopettaa *****ilun.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Maanatai
http://www.youtube.com/watch?v=6gvQRWgCpfkosta henkselit ja laita siihen johtotähren eturenkaaseen ilmaa niin helpottaa ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Maanatai
"Niin lähti Toyota kun hauki rannasta." - Ei ole Touhotalle mahollista.


-No entä jaksaako edes anoppi muistuttaa Maikkia olemassaolostaan...? :D Vois maanantai parantua.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19308
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Maanatai
"Niin lähti Toyota kun hauki rannasta." - Ei ole Touhotalle mahollista.
Kylä lähtee: http://www.youtube.com/watch?v=fKdp78K0Gjk&feature=related
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Maanatai
Kerran kävi jehovamummot, ja minä niille neuvomaan, missä talossa asuu hurkasta sakkia, että sinne kannattaa mennä sanaa julistamaan. Sinneppä sitten lähtivät, ja minä puhelimella varoittamaan ,että pyhää sanaa tuodaan. Perillä talossa, odotteli vanhurskas toverini, kulkusillaan mummoja vastassa. Ei kelvannut kahvi, eivät jäänet kinkereitä pitämään, vaikka kovasti hän pyysi, ja Jehovasta tahtoi kuulla.

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: Maanatai
Kerran kävi jehovamummot, ja minä niille neuvomaan, missä talossa asuu hurkasta sakkia, että sinne kannattaa mennä sanaa julistamaan. Sinneppä sitten lähtivät, ja minä puhelimella varoittamaan ,että pyhää sanaa tuodaan. Perillä talossa, odotteli vanhurskas toverini, kulkusillaan mummoja vastassa. Ei kelvannut kahvi, eivät jäänet kinkereitä pitämään, vaikka kovasti hän pyysi, ja Jehovasta tahtoi kuulla.

 ;D ;D ;D
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Maanatai
itelä muisto noista;   kerran kesää kattelin kun yks taunus jäi postilootalle ja kaks naikkosta käppäs mökille päin, ovi oli kiinni ja pönkkä kutten kuuluu harjana, he riipasvat pönkän mäkeen ja siitä sisään , ja minä kärppänä perässä.     kaksikko seisoi keskellä tupaa ( 6x7 metriä ) ja kattelivat kun kirmasin sisään!     toinen vaan alkoi kysellä uskosta ja minä siitä että miten pääsivät sisäistämään tupaan ittensä!   
                              heillä oli kuulema enkeli suojana ettei vain mitään kävis mutta minä kohteliaana sanoi että rouvat on hyvä vaan ja siirtää leveät luunsa ulos ja siitä tielle jotta ei virkavaltaa tartte vaivata!            mutinan kanssa lähtivät ja taunuksen rekkari oli muistissa pitkään jos jotain oli kateissa....

              toinen oli kun muutin kaveria nin kerrostaloon perässä änkes yks sotahuutoa tyrkyttävä samalla kun sohva sisälle siirty ja kun kohteliaasti sanottiin että ei nyt niin äijä vaan sanoi että kyllä hän hyvin voi kymmenenkin minuuttia odottaa, äijä lähti himppa livakkaaan ulos rappukäytävään niskaperse-ottella!       jäi ulkopuolelle sitten johonkii muistikirjaan kirjuuttaan jotain!

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Maanatai
"Niin lähti Toyota kun hauki rannasta." - Ei ole Touhotalle mahollista.


-No entä jaksaako edes anoppi muistuttaa Maikkia olemassaolostaan...? :D Vois maanantai parantua.


Anoppi meni vaihdos.  ;D
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Maanatai
-No entä jaksaako edes anoppi muistuttaa Maikkia olemassaolostaan...? :D Vois maanantai parantua.


Anoppi meni vaihdos.  ;D

Antaa hyvän vaan kiertää... ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Maanatai
-No entä jaksaako edes anoppi muistuttaa Maikkia olemassaolostaan...? :D Vois maanantai parantua.


Anoppi meni vaihdos.  ;D

Antaa hyvän vaan kiertää... ;D

Jokos palkinto on siellä saakka?  :D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Maanatai
Kui mää ain olen paras?

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Maanatai
Eikös se Mike sanonu jotain että oli remppaa tulossa, parempi oli ilmeisesti pistää vaihdossa. Lonkka- ym. nivelremonttia tms.
Vai joutuko tekemään viä remontit että sai menemään vaihdossa. :D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.