Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe hieno metsäkone  (Luettu 11096 kertaa)

isanta

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
hieno metsäkone

Ilmoituksen perusteella ainakin hieno kampe, MF 165 ajokone:
http://www.nettikone.com/omavalmiste/mf-165-tekniikasta-rakennettu/865395

3070 E

• Vieras
Vs: hieno metsäkone
Jumalauta!! satakuusviitosesta tehty Valmetin näköinen, varsinainen pyhäin häväistys!!  >:(

No mutta täytyy sanoa että aika seppä ollut.  ;)

mlahti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
aika tyyris..

JoHaRa

• Vieras
Jumalauta!! satakuusviitosesta tehty Valmetin näköinen, varsinainen pyhäin häväistys!!  >:(

No mutta täytyy sanoa että aika seppä ollut.  ;)

Mutta olisiko ollut niin ahkera että olisi ulkonäön lisäksi viitsinyt kopioida kaikki viatkin  ;D

Mutta hieno on! Onkohan kukaan virittänyt runko-ohjattavia itse. Laittaisi telat traktoriin niin painopistekkin voisi olla jotenkin järkevä.

eikka

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Mutta hieno on! Onkohan kukaan virittänyt runko-ohjattavia itse. Laittaisi telat traktoriin niin painopistekkin voisi olla jotenkin järkevä.
[/quote]

Kyllähän niitä traktorista runkohjattuja metsäkoneita teki -70 luvulla monikin konepaja vaihtelevalla menestyksellä.

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
No siinä on yksi. IH B414:sta(?) tehty. Jossain oli tarkempiakin kuvia, mutta ne on haihtunu bittiavaruuteen. Vanhoissa koneviesteissä oli moneenkin kertaan juttua kaverista, joka teki metsäkoneita itse, useammankin.

Viimeksi muokattu: 05.09.10 - klo:11:57 kirjoittanut pötsjölööm

JoHaRa

• Vieras
No siinä on yksi. IH B414:sta(?) tehty. Jossain oli tarkempiakin kuvia, mutta ne on haihtunu bittiavaruuteen. Vanhoissa koneviesteissä oli moneenkin kertaan juttua kaverista, joka teki metsäkoneita itse, useammankin.

Pitäisi löytää joku kevytnokkainen traktori niin tuollaisen voisi aika helpolla väsätä. Miksi, on kyllä vielä se kysymys johon täytyy löytää vastaus  ;D

mlahti

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Pitäisi löytää joku kevytnokkainen traktori niin tuollaisen voisi aika helpolla väsätä. Miksi, on kyllä vielä se kysymys johon täytyy löytää vastaus  ;D

oon nähnu apevaunuki joka on tehty samalla tyylillä..

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Naapurilla on nuffista 460 tehty metsäkone ,kuormatila surkeen pieni ,takana 34 renkaat maavaraa aika hyvin,kyllä sillä pienen ajot ajaa.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !