Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Näyttöjä eduskuntavaaliehdokkuuskelpoisuudesta  (Luettu 3331 kertaa)

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Monenlaiset näytöt kelvollisuudesta kansanedustajaksi ovat nyt kova sana. Kerätäänpä vähän millaisilla eväillä seuraavissa ehdokasasetteluissa lunastetaan taivaspaikka

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Avaan itse:

Ajamalla 4kmh kulkevalla minikaivurilla osoitetaan vankkaa älyllistä ja sosiaalista lahjakkuutta ja kiinnostusta yhteiskunnallisiin asioihin

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
just!     on selvä tietotaito tienparannusrahoja vaatiin!

             kyky puhua paskaa ryssän vitutukseks ja käynti sovittelemassa asia, ja sitten ollaa niin viaton!

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Eduskunnan pitäisi olla läpileikkaus koko väestöstä jonkin kriteerin mukaan. Pitäähän telojen päällä päivänsä viettävilläkin olla oma edustaja. Vasenkätisilläkin on ...aivan varmasti.

Asiaan. Eihän niillä listoilla oikeastaan ole kelvollisia ehdokkaita. Pitäisi ruveta itse, mutta ei viitsi ryhtyä, kun pitää hoitaa lehmät.

Ylöjärven vanha vehnämylläri oli tokaisut kuulemma, ettei siellä eduskunnassa oikeita viljelijöitä ole edustettuina. Ei ne semmoiseen ehdi.

Tai jotenkin sinnepäin ainakin.

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5275
Eduskunnan pitäisi olla läpileikkaus koko väestöstä jonkin kriteerin mukaan.
Tämä onkin sellainen pohdinnan paikka: pitäisikö Eduskunnan olla edustava otos kansakunnasta a)tilastollisessa b) vaiko jossain muussa mielessä. Ehkä paljastan pienen elitistisyyteni, kun kuitenkin toivon enemmän tuota b) -kohtaa.

Petri

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
omasta mielestäni sinne pitäisi valita päteviä ja fiksuja normaaleilla ajatuksilla varustettuja henkilöitä jotka pystyisivät omaksumaan tietoa kaikilta aloilta ja asioista, koska jokainen joutuu tekemään päätöksen itse!

              suoraan sanoen en itse ymmärrä millaisella ajatuksella on sinne valittu esim. sinnetännemäki tahi 
eräs korhonen tai salopertti, ja salovaara p. ja monta muuta "julkkua"                 ?

                                          jos yleensä tarvitaan 200 niin ei kai sinne tarvitte täytteeksi ketään valita?

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
omasta mielestäni sinne pitäisi valita päteviä ja fiksuja normaaleilla ajatuksilla varustettuja henkilöitä jotka pystyisivät omaksumaan tietoa kaikilta aloilta ja asioista, koska jokainen joutuu tekemään päätöksen itse!

              suoraan sanoen en itse ymmärrä millaisella ajatuksella on sinne valittu esim. sinnetännemäki tahi 
eräs korhonen tai salopertti, ja salovaara p. ja monta muuta "julkkua"                 ?

                                          jos yleensä tarvitaan 200 niin ei kai sinne tarvitte täytteeksi ketään valita?


onhan tässä tullut hiukan hyötyäkin koska tavja kutsuu kaikki teatteri ja näyttämö tyypit
linnan juhliin ja jos he ovat samalla kansandeustajia kuten osa pellekepuista niin
homma etenee yhdellä kutsulla ;D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Avaan itse:

Ajamalla 4kmh kulkevalla minikaivurilla osoitetaan vankkaa älyllistä ja sosiaalista lahjakkuutta ja kiinnostusta yhteiskunnallisiin asioihin

Äläs nyt. Kyllähän nuo saavutukset täyttää keskiverto Kokkarin henkilökohtaiset ominaisuudet koska vain.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Avaan itse:

Ajamalla 4kmh kulkevalla minikaivurilla osoitetaan vankkaa älyllistä ja sosiaalista lahjakkuutta ja kiinnostusta yhteiskunnallisiin asioihin

Äläs nyt. Kyllähän nuo saavutukset täyttää keskiverto Kokkarin henkilökohtaiset ominaisuudet koska vain.

ja jos rahoittaa kampanjansa kuten kepulainen niin on ministeriainesta ;D ;D

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Oma tv-ohjelma missä toteaa, että päivähoito on natsien hommaa.  ;D

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Miettikääpä, paljonko eduskunnassa on tai on ollut "julkkiksia".

Seiväshyppääjä, aitajuoksija, kestävyysjuoksija, jäänharjaaja, kotikatunäyttelijä, laulaja, missimikälie, hiihtäjä, radiotoimittaja, ym.

Asia voidaan kääntää myös toisinpäin eli jos ajaa kaivurilla hullun pitkän matkan, onko kelvoton edustajaksi?

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Avaan itse:

Ajamalla 4kmh kulkevalla minikaivurilla osoitetaan vankkaa älyllistä ja sosiaalista lahjakkuutta ja kiinnostusta yhteiskunnallisiin asioihin

Äläs nyt. Kyllähän nuo saavutukset täyttää keskiverto Kokkarin henkilökohtaiset ominaisuudet koska vain.
Ja se on paljon enämpi mitä keskiverto kepunehdokas on koskaan saavuttanut...
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

Aleksis Kivi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 108

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Sepedeus

  • Vieras
Suomella on vielä toivoa. http://www.anttikaikkonen.fi/blogi/2010/08/22/80

  Olihan tuo aika epätoivoinen kirjoitus. Ei siis tullut miehelle mieleen lukea Nuorisosäätiön sääntöjä. Nyt on myöhäistä ,kun paskat on housussa.  ;D