Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Fergun SMS joystick toimiieitoimitoimiieitoi...  (Luettu 18085 kertaa)

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Fergun SMS joystick toimiieitoimitoimiieitoi...
No tässä vaiheessa sanon että aja paska suohon ja hommaa traktori ;)
Saat ne rästiin jääneet loputkin hommat hoidettua....Buhahaa..Ääliö

Kuka tässä on ääliö...käytöksestäsi päätellen olet saanut alkusi 702:ssa valametissa.
Isälläsi oli pelkästään kumisaappaat jalassa kuten aina ja äiteelläsi pipo,heinätöissä marraskuussa.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

hyla

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 40
Vs: Fergun SMS joystick toimiieitoimitoimiieitoi...
Lohko vaihtoon... Ootko koittanu käyttää kuormaajaa niistä mekaanisista pikkuvivuista, mitkä löytyy sieltä lohkon päältä?

kannokko

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 17
Vs: Fergun SMS joystick toimiieitoimitoimiieitoi...
itellä ollu saman tapainen vika,syynä ollut takana oleva pikkuvipu joka ottanut ääriasennossa kiinni hydrauliikka letkuun ihan kevyesti vaan, letkua kääntämällä oire hävisi.

Vastaranta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 902
Vs: Fergun SMS joystick toimiieitoimitoimiieitoi...
Samankaltainen vika täälläkin DynaVT:ssä. Tämä ei "pätki" kuten KJL:n kone, vaan toimii tai ei toimi, päivästä riippuen. Molemmat lohkot menee pimeeksi samanaikaisesti ja heräävät myös yhdessä. Huoltomies kävi ihmettelemässä, jolloin vika katosi, ilmaantuakseen taas huoltoauton perävalojen kadottua mutkan taa. Vika ei huoltomiehen näkemyksen mukaan ole ainakaan sähköinen, koska pyydettäessä aina yrittää.

Jospa laittaisi niihin mekaanisiin pikkuvipuihin jatkovarret, takaikkunasta sitten käyttäisi kuormainta  ;D ;D ;D
uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Fergun SMS joystick toimiieitoimitoimiieitoi...
Tässä kylällä urakoi eräs isäntä portaattomalla vuoden vanhalla jonnulla tiensyrjäniittoja.

Kolmas vaihdelaatikko menossa...  :D

Jonnukuskit koettaa purkaa omaa pahaa oloaan muitten merkkien asiattomalla mollaamisella.

Esim. 20 vuotta vanhan massikan piirikortin korjauksesta vehdataan nivuset vaahdossa.  :D

Ja sillai vielä saadaan vanha traktori toimintaan hintaan nolla euroa.

Massikan tsoikkariongelmista mulla ei ole käsitystä vaikka mulla on kaks massikkaa missä tsoikkarisähkölohkot, ilman ongelmia. Toinenkin on jo 6 vuotta vanha.
Kui mää ain olen paras?

oltsik

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 738
Vs: Fergun SMS joystick toimiieitoimitoimiieitoi...
Tässä kylällä urakoi eräs isäntä portaattomalla vuoden vanhalla jonnulla tiensyrjäniittoja.

Kolmas vaihdelaatikko menossa...  :D

Jonnukuskit koettaa purkaa omaa pahaa oloaan muitten merkkien asiattomalla mollaamisella.

Esim. 20 vuotta vanhan massikan piirikortin korjauksesta vehdataan nivuset vaahdossa.  :D

Ja sillai vielä saadaan vanha traktori toimintaan hintaan nolla euroa.

Massikan tsoikkariongelmista mulla ei ole käsitystä vaikka mulla on kaks massikkaa missä tsoikkarisähkölohkot, ilman ongelmia. Toinenkin on jo 6 vuotta vanha.

Voi kyynel kun timppaa vituttaa ;D Timppa kertoo äidille kun pojat kiusaa ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Fergun SMS joystick toimiieitoimitoimiieitoi...
Tässä kylällä urakoi eräs isäntä portaattomalla vuoden vanhalla jonnulla tiensyrjäniittoja.

Kolmas vaihdelaatikko menossa...  :D

Jonnukuskit koettaa purkaa omaa pahaa oloaan muitten merkkien asiattomalla mollaamisella.

Esim. 20 vuotta vanhan massikan piirikortin korjauksesta vehdataan nivuset vaahdossa.  :D

Ja sillai vielä saadaan vanha traktori toimintaan hintaan nolla euroa.

Massikan tsoikkariongelmista mulla ei ole käsitystä vaikka mulla on kaks massikkaa missä tsoikkarisähkölohkot, ilman ongelmia. Toinenkin on jo 6 vuotta vanha.

Voi kyynel kun timppaa vituttaa ;D Timppa kertoo äidille kun pojat kiusaa ;D

M.O.T.

 ;D ;D ;D ;D

Välittömästi ponkaisi vaihdeaskitraumaatikko palstalle.  :D

Viimeksi muokattu: 28.08.10 - klo:18:54 kirjoittanut Timppa

Kui mää ain olen paras?

MacGyver

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 175
Vs: Fergun SMS joystick toimiieitoimitoimiieitoi...


Jonnukuskit koettaa purkaa omaa pahaa oloaan muitten merkkien asiattomalla mollaamisella.



No just joo, tuleeko kenenkään jutut mieleen?

 ??? ??? ??? ???

Viimeksi muokattu: 28.08.10 - klo:19:24 kirjoittanut MacGyver

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Fergun SMS joystick toimiieitoimitoimiieitoi...
SMS joystick.. Kuulostaa kyllä joltain semmoselta ,joka asennetaan vain ruotsiin meneviin koneisiin.

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Fergun SMS joystick toimiieitoimitoimiieitoi...
Ileisesti KJL,timppa,mike SAA *****illa muille koko rahalla mut heti itketään jos teidä topiikkeja aletaan
asiattomuuksilla täyttämään.

Montakohan asiallista aihetta olette sotkeneet tuolla paskallanne.
Asiallisesti aloitin ja yritin auttaa mut kun aletaan *****ilee niin ei jaksa olla hiljaa.

Kuormaimen liittimis ei oo vika. Letkut toisinpäin vaihtamalla vika edelleen samassa lohkossa. SMS:n napin merkkivalo vilkuttaa vian esiintyes ensin tiheään 4 kertaa, jonka jälkeen 1, 2 ja 3 kertaa. "ykkösventtiilin" johdon irrottaminen saa aikaan saman ilmiön. Pitää huomenna uusin silmin koittaa vaihtaa johdot toisinpäin. Jos vielä vika samassa lohkossa, vika lienee sitten sen lohkon solenoidi- tms. venttiilissä tai sitte toi muutaman taulapään tinavaihtoehto... Venttiilikarat liikkuu olevinansa oikein. Tekee muuten lämpimänäkin samaa, mikä sinänsä sulkee pois tuon tinavaihtoehdon.


ilmeisesti MF ajavilla pinna kireellä ;D

Ps.Alkuun pano olisi suoritettu Leylandissa jos tämä olisi totta ;D
Nii se on...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Fergun SMS joystick toimiieitoimitoimiieitoi...
Ileisesti KJL,timppa,mike SAA *****illa muille koko rahalla

Saasaasaa.  :D

Mun mielestä on tärkeää tuoda esille jonnen heikkoudet, jotta kuluttaja osaa välttää moisen ostoksen.
Kui mää ain olen paras?

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Fergun SMS joystick toimiieitoimitoimiieitoi...
Kumpa meillä kaikilla olisi Valtra....  8)
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

JJK

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 58
Vs: Fergun SMS joystick toimiieitoimitoimiieitoi...
toimiiko verkun hydrauliikka can-väylällä? se johtojen käänteleminen ei silloin tuo paljon valaistusta asiaan. ilmiö on aika samanlainen kuin advance valluissa. kysele paikalliselta valtun hultomieheltä,osaa todennäköisesti sanoa ainakin kymmenen eri mahdollisuutta.......

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Fergun SMS joystick toimiieitoimitoimiieitoi...
toimiiko verkun hydrauliikka can-väylällä? se johtojen käänteleminen ei silloin tuo paljon valaistusta asiaan. ilmiö on aika samanlainen kuin advance valluissa. kysele paikalliselta valtun hultomieheltä,osaa todennäköisesti sanoa ainakin kymmenen eri mahdollisuutta.......

Kaikissa coneissa on nycyään can väylä.

Yes we can!
Kui mää ain olen paras?

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Fergun SMS joystick toimiieitoimitoimiieitoi...
Ileisesti KJL,timppa,mike SAA *****illa muille koko rahalla mut heti itketään jos teidä topiikkeja aletaan
asiattomuuksilla täyttämään.

Montakohan asiallista aihetta olette sotkeneet tuolla paskallanne.
Asiallisesti aloitin ja yritin auttaa mut kun aletaan *****ilee niin ei jaksa olla hiljaa.

Kuormaimen liittimis ei oo vika. Letkut toisinpäin vaihtamalla vika edelleen samassa lohkossa. SMS:n napin merkkivalo vilkuttaa vian esiintyes ensin tiheään 4 kertaa, jonka jälkeen 1, 2 ja 3 kertaa. "ykkösventtiilin" johdon irrottaminen saa aikaan saman ilmiön. Pitää huomenna uusin silmin koittaa vaihtaa johdot toisinpäin. Jos vielä vika samassa lohkossa, vika lienee sitten sen lohkon solenoidi- tms. venttiilissä tai sitte toi muutaman taulapään tinavaihtoehto... Venttiilikarat liikkuu olevinansa oikein. Tekee muuten lämpimänäkin samaa, mikä sinänsä sulkee pois tuon tinavaihtoehdon.


ilmeisesti MF ajavilla pinna kireellä ;D

Ps.Alkuun pano olisi suoritettu Leylandissa jos tämä olisi totta ;D


Aijaa? Harvoin mä *****ilen, kun asiakysymyksistä on kyse? Miltähän mahtaa näyttää "kyntäjän" asiaton vastaus, jos asiallinen on linjaa "paska suohon jne."?

Ei se mun pipoa kiristä, vaikka ajankin joidenkin mielestä vääränmerkkisellä koneella. Keskeneräiseksi eikä tekemättömiksi oo koskaan työt jääny merkin takia. Silti tuo zoikkari sais toimia vähän paremmin eli palikoita vaihtoon joka tapauksessa... vaan turha se nyt on alkaa tästäkään aiheesta hiekkamyrskyä laatikolla nostattamaan. Kai tuo asia joskus viikonlopun jälkeen selviää.

Mutta... se kiristää pinnaa, kun 165:n (-73) vesipumppu ei kestäny kuin reilun 20 vuotta, edellisen kerran pumppu kajahti joskus 80-luvulla.

toimiiko verkun hydrauliikka can-väylällä? se johtojen käänteleminen ei silloin tuo paljon valaistusta asiaan. ilmiö on aika samanlainen kuin advance valluissa. kysele paikalliselta valtun hultomieheltä,osaa todennäköisesti sanoa ainakin kymmenen eri mahdollisuutta.......

can? Emmää tommosista mitää tiä. Toisaalta voi kyllä ollakin noin... Mutta mitä noihin advance-vallujen ropuleihin tulee, niissähän auttaa hetkeksi buuttaus, tässä tapauksessa sammuttamisestakaan ei oo apua vaan vika jatkuu käynnistyksen jälkeen entisellään.
tethering holes to their concave windings