Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paalaustäpinöintiä  (Luettu 5270 kertaa)

Kaupoi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1052
Paalaustäpinöintiä
Onko se Timppa hankkinu uuen harrastuksen pahnanpaalailutäpinöinnistä?
http://www.youtube.com/watch?v=__Co6GAaXFw
"Yllä oleva teksti on tuotettu tiloissa, missä käsitellään faktatietoja."

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Paalaustäpinöintiä
Ainaskin nauru kuulostaa lopussa siltä että lääkitys on jääny vajaaksi. Täältäkin se löytyy. http://gizmodo.com/5622996/naked-redneck-throws-himself-in-a-hay-baler
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Valtramies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 549
Vs: Paalaustäpinöintiä
Ainaskin nauru kuulostaa lopussa siltä että lääkitys on jääny vajaaksi. Täältäkin se löytyy. http://gizmodo.com/5622996/naked-redneck-throws-himself-in-a-hay-baler

Timpan mainos ilmiselvästi :D

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Paalaustäpinöintiä
Mikähän siinä ,kun ei noukkimen kautta menny? Varmasti mukavat tangat tulee, paalinaru riittävän kireellä persvaossa.  ;D

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Paalaustäpinöintiä
Toivottavasti joku kuvaa myös sen viimeisen paalin, mihin tää älykääpiö itsensä tunkee. Että voikin ihminen olla tyhmä!  >:( En tiä kumpi on tyhmempi, se joka meni paaliin vai se joka kuvasi ja laittoi YT:iin!
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

3070 E

  • Vieras
Vs: Paalaustäpinöintiä
Ainaskin nauru kuulostaa lopussa siltä että lääkitys on jääny vajaaksi. Täältäkin se löytyy. http://gizmodo.com/5622996/naked-redneck-throws-himself-in-a-hay-baler

Timpan mainos ilmiselvästi :D

ilmi selvä Timppa, ei jätä arvailujen varaa.

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3582
Vs: Paalaustäpinöintiä
Juu .....Timppa se oli.....ja plini kuvaamassa......

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Paalaustäpinöintiä
Toivottavasti joku kuvaa myös sen viimeisen paalin, mihin tää älykääpiö itsensä tunkee. Että voikin ihminen olla tyhmä!  >:( En tiä kumpi on tyhmempi, se joka meni paaliin vai se joka kuvasi ja laittoi YT:iin!

Noh, ihan samanlaisia, tyhmänrohkeita ääliötemppuja duudsonitkin tekee, vieläpä televisioon, ja saa isot rahatkin siitä.  ;)

rene-rane

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • Kyllä, Koolla on väliä !
Vs: Paalaustäpinöintiä
Ja kukas mahtoi koneen pysäyttää ennenkuin pelto loppui ?  ;D

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Paalaustäpinöintiä
Tänään tehtiin käsikirjoitus kotimaiseen versioon aiheesta.Pääosissa Claas 66-pyöröpaalain ja itse ajattelin mennä sen sisään. Ilmoittelen sitten mistä tuleva kotimainen lyhytelokuva on katsottavissa. Jos ei mitään kuulu niin olen kuollut...Palataan teemaan. ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Paalaustäpinöintiä
Tänään tehtiin käsikirjoitus kotimaiseen versioon aiheesta.Pääosissa Claas 66-pyöröpaalain ja itse ajattelin mennä sen sisään. Ilmoittelen sitten mistä tuleva kotimainen lyhytelokuva on katsottavissa. Jos ei mitään kuulu niin olen kuollut...Palataan teemaan. ;)

Silloin kun joku vielä väitti etä Claas 46 Robocop on OK paalain, eräskin häjy käveli Claassilaisen olkipaalin läpi.

plini

  • Vieras
Vs: Paalaustäpinöintiä
särkeekös Dosnic Gowboyta nyöskin va mikäs
   valvottaa+

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Paalaustäpinöintiä
särkeekös Dosnic Gowboyta nyöskin va mikäs
   valvottaa+

Paukahtiko immekalvo? Tais  Koneet, laitteet ja tekniikka-osaston neitsyys, pliniltä nyt mennä.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Paalaustäpinöintiä
särkeekös Dosnic Gowboyta nyöskin va mikäs
   valvottaa+

No nyt lakkaa vähitellen särkemästä. Kehtaavat kutsua ravintolaksi paikkaa jossa myydään hapantuneita juomia?!

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Paalaustäpinöintiä
Tänään tehtiin käsikirjoitus kotimaiseen versioon aiheesta.Pääosissa Claas 66-pyöröpaalain ja itse ajattelin mennä sen sisään. Ilmoittelen sitten mistä tuleva kotimainen lyhytelokuva on katsottavissa. Jos ei mitään kuulu niin olen kuollut...Palataan teemaan. ;)

Silloin kun joku vielä väitti etä Claas 46 Robocop on OK paalain, eräskin häjy käveli Claassilaisen olkipaalin läpi.

juu tuli kans mieleen et löysä paalain toi claas olis käynynnä heikost jos olis vetäny tiukan paalin ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?