"Jällen kävin hakemassa paketin kahvia ja huomasin että saludo x-tra tuotteita oli ilmeisen kovan kysynnän jäljiltä vain joitakin paketteja kun taas presidenttiä, kultakatriinaa ja juhlamokkaa oli useita trukkilavallisia"
Tai sitten kauppa tiesi mitä tuotetta menee eniten ja on ottanut sitä varastoon useamman lavan. Tee makutesti niin tuurilla huomaat miksi se Saludo X-tra ei maksa paljon mitään, minun mielestäni se on aivan järkyttävän pahaa 
Näin se menee, tuotteet myydään brändillä eli tuotemerkillä, ei hinnalla, tosin jos tuote on hyvän merkin maineessa ja hinta pistetään edulliseksi, niin siitä voi tulla sisäänvetotuote koko muulle kaupalle.
Ei kukaan osta mersua sen takia, että se on kaupan halvin auto
?
Suomessa mainostetaan ruokaa hinnalla.
Pääosa ruuastakin ostetaan brändien perusteella ...
silti markkinointi perustuu hintaan
On tossa perääkin, hyvää laatumielikuva luodaan yleensä kovalla hinnalla
?
taidat olla pihalla, sillä valintaperuste on hinta, hinta ja hinta ja siihen myös mainonta perustuu.
Meinaatko tosiaan, että katsot vaan leipähyllyn kohdalla, että mikä on halvinta leipää

?
Ilman mitään muuta yksityiskohtaa huomioimatta

?
Tai ketsupissa, tai juustossa, tai vaikka riisimuroissa

?