mutta eipä tietä että mihin katekoriaan pistäävät noi kaksi 11-vuotiasta joita syytetään raiskausyrityksestä rittein saarilla! huh, mihin tuo hormoonimömmöjen ja mäkkärirojun syönti johtaakaan!?!?!?
Lainaus käyttäjältä: YlikylänJotenSaletistiHot - 16.08.10 - klo:21:20Mun ei tarvi ostaa, mä saan KAUNISTA naista ilmaiseksikin.Viime viikkoina minua on naisten taholta ja erityisesti tietyn naisen taholta kuvailtu mm. sanoilla "Hottis", "Namu", "Silmänruokaa", "Silmänilo", "Kuumaa lihaa" "Polttava" j.n.e. Mää oon joskus nainu naista jemenistä.
Mun ei tarvi ostaa, mä saan KAUNISTA naista ilmaiseksikin.Viime viikkoina minua on naisten taholta ja erityisesti tietyn naisen taholta kuvailtu mm. sanoilla "Hottis", "Namu", "Silmänruokaa", "Silmänilo", "Kuumaa lihaa" "Polttava" j.n.e.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 16.08.10 - klo:21:25Lainaus käyttäjältä: YlikylänJotenSaletistiHot - 16.08.10 - klo:21:20Mun ei tarvi ostaa, mä saan KAUNISTA naista ilmaiseksikin.Viime viikkoina minua on naisten taholta ja erityisesti tietyn naisen taholta kuvailtu mm. sanoilla "Hottis", "Namu", "Silmänruokaa", "Silmänilo", "Kuumaa lihaa" "Polttava" j.n.e. Mää oon joskus nainu naista jemenistä. Mukavaa se on SDPedelläkin. Ellää kuvitelmissaan...
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 18.08.10 - klo:20:47mutta eipä tietä että mihin katekoriaan pistäävät noi kaksi 11-vuotiasta joita syytetään raiskausyrityksestä rittein saarilla! huh, mihin tuo hormoonimömmöjen ja mäkkärirojun syönti johtaakaan!?!?!?Parempi 11-vuotias pivossa kuin kymmenen oksalla?
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 19.08.10 - klo:17:13Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 16.08.10 - klo:21:25Lainaus käyttäjältä: YlikylänJotenSaletistiHot - 16.08.10 - klo:21:20Mun ei tarvi ostaa, mä saan KAUNISTA naista ilmaiseksikin.Viime viikkoina minua on naisten taholta ja erityisesti tietyn naisen taholta kuvailtu mm. sanoilla "Hottis", "Namu", "Silmänruokaa", "Silmänilo", "Kuumaa lihaa" "Polttava" j.n.e. Mää oon joskus nainu naista jemenistä. Mukavaa se on SDPedelläkin. Ellää kuvitelmissaan... Sepellä oli kunnia omistaa ensimmäinen korvanappi kännykkäänsä , jäi kuulemma molemmat kädet vapaaksi seksilinjalle soitellessaan .