Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Bruce Willis -viikko  (Luettu 32231 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Bruce Willis -viikko
Nyt on virallinen Bruce Willis -viikko. Valitsemalla Agronetin kuvakkeeksi Brucen naaman tuet tätä hanketta. Jos näytämme kaikki samalta niin eriarvoisuuden tunne poistuu tai vähenee.

Liity heti!

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Bruce Willis -viikko
Hyvä idea, mut en mä haluu aina pelästyä, kun näkee "oman" naaman  :-[
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Bruce Willis -viikko
En voi osallistua, koska hän on niin pal samannäköinen, että identiteettisuojani ei olisi täydellinen.  :'(
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Bruce Willis -viikko
En voi osallistua, koska hän on niin pal samannäköinen, että identiteettisuojani ei olisi täydellinen.  :'(

TUO pitää muuten paikkansa  :o

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Bruce Willis -viikko
Minä jo aamusella pelästyin, että onpa Sorkkiksella tänään fiksut jutut, mut se olikin Rajoha, jolla oli Bruce-viikko. Naama oli kuin Sorkkiksen naama, mutta kädet kuin Eesaun jalat, vai millai se meni  ??? Mut miten olis Bruce-viikon kunniaksi oma Agri-Volley Team? Vois viel näil helteil pitää bitch-volley lentopalloturnauksen, tietysti Koskella  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Bruce Willis -viikko
Minä jo aamusella pelästyin, että onpa Sorkkiksella tänään fiksut jutut, mut se olikin Rajoha, jolla oli Bruce-viikko. Naama oli kuin Sorkkiksen naama, mutta kädet kuin Eesaun jalat, vai millai se meni  ??? Mut miten olis Bruce-viikon kunniaksi oma Agri-Volley Team? Vois viel näil helteil pitää bitch-volley lentopalloturnauksen, tietysti Koskella  ;D

Miten bitch-volleyta pelataan? Siis montako bitchiä ja paljonko palloja? Käytetäänkö pelissä mailoja ollenkaan vai meneekö vain käsihommiksi ja tuijottamiseksi kuten beach-volleyssä  ???

sorkkis

  • Vieras
Vs: Bruce Willis -viikko
KIITOS *****ILUSTA  :P :P :P :P

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Bruce Willis -viikko
KIITOS *****ILUSTA  :P :P :P :P

 Tää näyttää hianolta...ja olis ihan näköinenkin jos mulla olis vähempi hiuksia ja enenmpi hauista...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Bruce Willis -viikko
Miten on?

Panisitko?

Viimeksi muokattu: 03.08.10 - klo:10:59 kirjoittanut webmaster2L

Kui mää ain olen paras?

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Bruce Willis -viikko

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Bruce Willis -viikko
KIITOS *****ILUSTA  :P :P :P :P

Ei tää oo sulle pottuilua. Sähän oot koko idean isä ja mestari. Eikö muka olisi hienoa jos joka viestissä olisi Brucen kuva  ;D Webmasteri tuli tänään lomilta-> Eikö hänenkin olisi kiva selvitellä ihan ajan kanssa että kukahan kirjoittaa ja mitä  ;D

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Bruce Willis -viikko
Johara yrittää vaan peitellä jälkiään, koska hänen henkilöllisyytensä on paljastunut.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Bruce Willis -viikko
Johara yrittää vaan peitellä jälkiään, koska hänen henkilöllisyytensä on paljastunut.


 :o Hyi! Mistä sää oot mun rippikuvan tänne löytäny  ???

sorkkis

  • Vieras
Vs: Bruce Willis -viikko
Kuvassa Timppa laulaa aariaa : Massikka"miehet" kusella .

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Bruce Willis -viikko
Johara yrittää vaan peitellä jälkiään, koska hänen henkilöllisyytensä on paljastunut.


 :o Hyi! Mistä sää oot mun rippikuvan tänne löytäny  ???
Kivasti reijän kohdalta sormet lirputtaa  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.