Mikäs on ens viikon kuva
Ei, kyllä se on tämä:
Lainaus käyttäjältä: pötsjölööm - 02.08.10 - klo:21:52Ei, kyllä se on tämä:Miksi soutajat ovat tiputtaneet melat veteen??
Lainaus käyttäjältä: 3070 E - 02.08.10 - klo:21:55Lainaus käyttäjältä: pötsjölööm - 02.08.10 - klo:21:52Ei, kyllä se on tämä:Miksi soutajat ovat tiputtaneet melat veteen??Kävivät ennen lähtöä tankkaamassa Svetogorskissa. Sieltä saa semmosen tuliaisen ,et mela tippuu.
Lainaus käyttäjältä: SomeBody77 - 02.08.10 - klo:21:25Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 02.08.10 - klo:19:38Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 02.08.10 - klo:09:40Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 02.08.10 - klo:09:09Minä jo aamusella pelästyin, että onpa Sorkkiksella tänään fiksut jutut, mut se olikin Rajoha, jolla oli Bruce-viikko. Naama oli kuin Sorkkiksen naama, mutta kädet kuin Eesaun jalat, vai millai se meni Mut miten olis Bruce-viikon kunniaksi oma Agri-Volley Team? Vois viel näil helteil pitää bitch-volley lentopalloturnauksen, tietysti Koskella Miten bitch-volleyta pelataan? Siis montako bitchiä ja paljonko palloja? Käytetäänkö pelissä mailoja ollenkaan vai meneekö vain käsihommiksi ja tuijottamiseksi kuten beach-volleyssä Mielellään yks bitch, jolla pallot omasta takaa. Käytetään mailoja, mutta osalta pelaajista menee käsihommiksi ja tuijottamiseksi kaikkia sääntöjä en kyl tiijä, mut keksitään sit turnauksessa loput Mielenkiintoinen peli. Melkeinpä harkitsen kokeilemista... Luulen että bitchit pelaavat tuota keskenään mudassa
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 02.08.10 - klo:19:38Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 02.08.10 - klo:09:40Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 02.08.10 - klo:09:09Minä jo aamusella pelästyin, että onpa Sorkkiksella tänään fiksut jutut, mut se olikin Rajoha, jolla oli Bruce-viikko. Naama oli kuin Sorkkiksen naama, mutta kädet kuin Eesaun jalat, vai millai se meni Mut miten olis Bruce-viikon kunniaksi oma Agri-Volley Team? Vois viel näil helteil pitää bitch-volley lentopalloturnauksen, tietysti Koskella Miten bitch-volleyta pelataan? Siis montako bitchiä ja paljonko palloja? Käytetäänkö pelissä mailoja ollenkaan vai meneekö vain käsihommiksi ja tuijottamiseksi kuten beach-volleyssä Mielellään yks bitch, jolla pallot omasta takaa. Käytetään mailoja, mutta osalta pelaajista menee käsihommiksi ja tuijottamiseksi kaikkia sääntöjä en kyl tiijä, mut keksitään sit turnauksessa loput Mielenkiintoinen peli. Melkeinpä harkitsen kokeilemista...
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 02.08.10 - klo:09:40Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 02.08.10 - klo:09:09Minä jo aamusella pelästyin, että onpa Sorkkiksella tänään fiksut jutut, mut se olikin Rajoha, jolla oli Bruce-viikko. Naama oli kuin Sorkkiksen naama, mutta kädet kuin Eesaun jalat, vai millai se meni Mut miten olis Bruce-viikon kunniaksi oma Agri-Volley Team? Vois viel näil helteil pitää bitch-volley lentopalloturnauksen, tietysti Koskella Miten bitch-volleyta pelataan? Siis montako bitchiä ja paljonko palloja? Käytetäänkö pelissä mailoja ollenkaan vai meneekö vain käsihommiksi ja tuijottamiseksi kuten beach-volleyssä Mielellään yks bitch, jolla pallot omasta takaa. Käytetään mailoja, mutta osalta pelaajista menee käsihommiksi ja tuijottamiseksi kaikkia sääntöjä en kyl tiijä, mut keksitään sit turnauksessa loput
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 02.08.10 - klo:09:09Minä jo aamusella pelästyin, että onpa Sorkkiksella tänään fiksut jutut, mut se olikin Rajoha, jolla oli Bruce-viikko. Naama oli kuin Sorkkiksen naama, mutta kädet kuin Eesaun jalat, vai millai se meni Mut miten olis Bruce-viikon kunniaksi oma Agri-Volley Team? Vois viel näil helteil pitää bitch-volley lentopalloturnauksen, tietysti Koskella Miten bitch-volleyta pelataan? Siis montako bitchiä ja paljonko palloja? Käytetäänkö pelissä mailoja ollenkaan vai meneekö vain käsihommiksi ja tuijottamiseksi kuten beach-volleyssä
Minä jo aamusella pelästyin, että onpa Sorkkiksella tänään fiksut jutut, mut se olikin Rajoha, jolla oli Bruce-viikko. Naama oli kuin Sorkkiksen naama, mutta kädet kuin Eesaun jalat, vai millai se meni Mut miten olis Bruce-viikon kunniaksi oma Agri-Volley Team? Vois viel näil helteil pitää bitch-volley lentopalloturnauksen, tietysti Koskella
Lainaus käyttäjältä: pötsjölööm - 02.08.10 - klo:21:52Ei, kyllä se on tämä:Eiks ens viikko vois olla barbro-viikko
boikotoin
Lainaus käyttäjältä: maanviljelija - 03.08.10 - klo:16:00boikotoin Minkäs tähren sää oot niin kauheen synkkä persoona? Millos viimeks olet
Onks nyt kivaa