Onkohan yleinen ongelma noissa että Lombardinin kone kuumenee? Syyläri on auki ja nestettä on, huomasin vaan että alavesiletku lämpiää käsituntumalta polttavan kuumaksi pienenkin paikallaankäytön jälkeen. Flekti työntää ilmaa moottorista päin syylärin läpi, aika erikoista.
Kone ei ole oma enkä saanut sitä koeajolla kiehumaan mutta näin se kuulemma tekee pidemmässä ajossa.
Mä en tiä mitään, mutta eikös nois oo kannentiivisteen meno suht yleistä? Isot pojat vaan kerto joskus...
Ostin kerran semmotteen teeseitse mallin agromatikin. Siinä oli kansipahvi niin valmis, ettei
jäähdyttimen korkkia voinut pitää ollenkaan paikoillaan... Puhalsi niin rutosti.
Uusi pahvi oli jo vahvistettua mallia ja laadukkaampi kuin koneessa oleva.
Meinaan vaan että tää ohipuhallus tekee lämpökuormaa moottorille ja jäähdytysjärjestelmään
ja paljon. Siihen lisää vielä helteet niin ihme jos ei keitä!!!