Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kokoomus suomettuu  (Luettu 8354 kertaa)

Sepedeus

• Vieras
Kokoomus suomettuu
 Häkämies sanoi teveessä ,ettei suomella ole tarvetta liittyä natoon seuraavallakaan eduskuntakaudella. EU antaa kuulemma riittävän turvallisuuden. Täähän on suoraan kepulaasesta puolueettomuus oppikirjasta. Nuollaan nyt sit venälääsiä oikeen olan takaa. Harmi ettei net ymmärrä ystävyydestä mitään, vaan laittaa vientikieltoja ja tulleja  ;D

emo-heikki

• Vieras
Vs: Kokoomus suomettuu
Vaalit lähestyy, eikä kokkareidenkaan tarvi kosiskella niitä, jotka äänestää niitä jokatapauksessa kokoomusta ????
Tämän takia kommentit on suunnattu enempi keskustan ja vihreiden suuntaan ....

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Olisko Kokkareiden kanta muuttunut Dimitri Karhusen vierailun jälkeen.  ;D

Eikös se joku venäläinen lapsivaltuutettu, tai joku kumminkin, ennen vierailua maininnut, että Suomi saa Naton suhteen tehdä mitä haluaa, mutta me emme pitäsi siitä, mikäli Suomi päättää liittyä natoon.  :D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
ota näistä selvää. Ensin Suomen suurinongelma on että venäjä,venäjä, venäjä.
Nyt kuulema eu antaa vielä turvatakuut, olis nyt Häkäpönttö edes kertonut montako Divisioonaa tai prikaatia eu parlamentilla on käskettävänään.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Häkämies sanoi teveessä ,ettei suomella ole tarvetta liittyä natoon seuraavallakaan eduskuntakaudella. EU antaa kuulemma riittävän turvallisuuden. Täähän on suoraan kepulaasesta puolueettomuus oppikirjasta. Nuollaan nyt sit venälääsiä oikeen olan takaa. Harmi ettei net ymmärrä ystävyydestä mitään, vaan laittaa vientikieltoja ja tulleja  ;D

Vai niin !!! Minä olen odotellut sitä että KaKo vie meidät Natoon, kansakunnan edun vuoksi. No, KaKo pettää taas.......

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
äläs sano!    kouhostuippi saattaa ilmoittaa meille eräänä kauniina päivänä että ny olllaan natossa, hää vähän järjesteli asjoita!           !        kyllä pikkasen hirvittää kun ulkokanisterina on kokkare ja puokkimisisterina on kanssa kokkare!   hyö on niiiiiin arvaamattomia kun ei voi edes ennustaa......

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Vai niin !!! Minä olen odotellut sitä että KaKo vie meidät Natoon, kansakunnan edun vuoksi. No, KaKo pettää taas.......

jos natoon pääsisit, niin mihinpäin lähdet höökimään ::) ::)

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

No ei kai nyt mihinkään tarvitsisi höökiä vaan Naton kautta saisimme mahdollisen kriisin sattuessa riittävästi pössyköitä heidän valmiusvarastoista, vrt. talvisodan syttyessä ei aseita ollut mahdollista ostaa edes  rahallakaan....

Ison rähinän syttyessä tarvitsisimme ennen kaikkea pitkän kantaman aseita, GPS ohjattuja raskaita raketteja ja ohjautuvia pommeja hornetteihin. Meidän mahdolisella vihulaisellamme on näitä aseita mukaan lukien ohjusaseistus mielin määrin.

Viimeksi muokattu: 30.07.10 - klo:22:13 kirjoittanut Luomujussi

Naturalis

• Vieras

Tässä kohtaa olen vain ja ainoastaan Aulis Anttilan mielipuolen puolesta eli NATO ON PERSEESTÄ! Kattokaa karttaa saatanan ääliöt!

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Tässä kohtaa olen vain ja ainoastaan Aulis Anttilan mielipuolen puolesta eli NATO ON PERSEESTÄ! Kattokaa karttaa saatanan ääliöt!

No juuri tuon vuoksi jokainen täyspäinen kannattaa Natoa.....edes jollakin aikataululla. Mistäs luulet avun tulevan hädän hetkellä, lännestä vaiko idästä???

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Niinpä niin. Balttian maat katsoivat karttaa ja liittyivät.  :D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Naturalis

• Vieras

No juuri tuon vuoksi jokainen täyspäinen kannattaa Natoa.....edes jollakin aikataululla. Mistäs luulet avun tulevan hädän hetkellä, lännestä vaiko idästä???
Voi ***** paljon iloa kun NATO:n joukot tuhoaa koko maan "puolustussodassa"...
Venäjä tekee tällä hetkellä vartissa selvää Suomen puolustuksesta riippumatta siitä onko Suomi Naton jäsen vai ei...

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Realismia peliin

Venäjä tekee tällä hetkellä vartissa selvää Suomen puolustuksesta riippumatta siitä onko Suomi Naton jäsen vai ei...

Minä en edes luule että me saisimme Naton joukkoja avuksemme hädän hetkellä. Kyse onkin uudenaikaisesta aseistuksesta, joka maksaa maltaita. Tähän apuun voisimme olla oikeutettuja Naton jäsenenä. Kummalla olisit torjumassa Ryssän panssaridivisioonia, meidän omilla menneen ajan kertasingoila vaiko nykyaikaisilla panssarintorjuntaohjuksilla. Hieman realismia peliin niin kyllä se todellisuus aukeaa sinullekin.

Viimeksi muokattu: 30.07.10 - klo:22:34 kirjoittanut Luomujussi

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Realismia peliin

Minä en edes luule että me saisimme Naton joukkoja avuksemme hädän hetkellä. Kyse onkin uudenaikaisesta aseistuksesta, joka maksaa maltaita. Tähän apuun voisimme olla oikeutettuja Naton jäsenenä. Kummalla olisit torjumassa Ryssän panssaridivisioonia, meidän omilla menneen ajan kertasingoila vaiko nykyaikaisilla panssarintorjuntaohjuksilla. Hieman realismia peliin niin kyllä se todellisuus aukeaa sinullekin.

Poijat poijat. Jos Ruotsi EI liity natoon ja Suomi liittyy, niin mistähän kautta me saadaan niitä länsimaisia aseita? Ainut maa reitti on lapin kairan kautta pohjois norjaan ja taitaa se ratakin loppua kemijärvelle.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Naturalis

• Vieras
Vs: Realismia peliin

Sulla on jo maksaja tälle systeemille olemassa? Mistä leikataan? C-alueen kans.tuet sopis mulle!
Totuus on että vartissa Suomessa ei edes ehditä reagoida kun maa on puolustuskyvytön...