Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe farmari!  (Luettu 12710 kertaa)

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: farmari!
Hyvä irtiotto maatilan arjesta. Panssarivaunu ja tykki tuli syynättyä. Lentosimulaattori ja tivolivehkeet ajettua, muutama opiskelukaveri moikattua, kaljoittelu jäi kovin vähiin kun keitaita oli vain yhdelklä kantilla aluetta. TUparilahja ostettiin (iso, ruma ja turha), lakritsia 0,5km, niin ja pelattiin palloa sellaisilla möttipäisillä mailoilla. EI juurikaan mitään maatalouspuuhista muistuttavaa. Okrassa piti käydä kaksi kertaa kun eka kerta meni piloille siellä konekentillä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64927
Vs: farmari!
tosiaan irti otto arjesta!     jonoa niin että ottasuoni pullistuu!     ei mtään yhteyttä maatalouteen paitsi että mikkelissä jossa ei farmaria kumarreta!                                 mitä varten kävit?

jari

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 153
Vs: farmari!
Joo kyllä oli surkein farmari missä olen käyny >:(.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: farmari!
Joo kyllä oli surkein farmari missä olen käyny >:(.

  Toivottavasti sulauttavat nää näyttelyt Tangomarkkinoihin.

http://www.tangomarkkinat.fi/ohjelma.html

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: farmari!
tosiaan irti otto arjesta!     jonoa niin että ottasuoni pullistuu!     ei mtään yhteyttä maatalouteen paitsi että mikkelissä jossa ei farmaria kumarreta!                                 mitä varten kävit?

Okrassa tuli se maatalouspuoli nähtyä kahdessa päivässä. Perheellä oli pientä poltetta lähteä matkaan ja itselläkin kun oli odotukset kohdillaan, niin ei voinut pettyä.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: farmari!
Farmarihan on ain ollu vaan happeninki, missä stadin kersat pääsee laamaa, ja kaaniineja katsomaan.

Holman_Hurja

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 135
Vs: farmari!
Taitaa kävijät ainakin huomenna olla vähissä, jos yhtään sää ennusteet pitävät paikkaansa.

Taitaapi olla muutenkin hiljaiset karkelot?? Kesän näyttely meni jo, ja muutenkin Itä-Suomen näyttelyt tuppaa olemaan metsänäyttelyitä, koneet moottorisahasta klapikoneeseen :P Muutenhan nuo onkin krääsämarkkinoita.

Torstai oli hiljainen, perjantai jonkin verran vilkkaampi ja tänään oli väkeä jo ihan kunnolla. Huomenna kerkiää vielä jonottamaan farmariravintolaan,bajamajoihin ja einesfirmojen maistatuksiin ;D. Ja tervetuloa tietysti meidänkin osastolle 8)

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: farmari!
Orivedellä Ristijärventiellä on palanut kokonainen tila. Tulessa oli navetta ja omakotitalo. Pelastuslaitoksen tietojen mukaan navetta ei ole tuotantoeläinkäytössä. Lisäksi tulessa on ollut myös kaksi pienempää piharakennusta ja kolme autoa. Pelastuslaitoksen tietojen mukaan kukaan ei ole loukkaantunut itse palossa. Palon tarkkaa syttymissyytä ei kerrota, mutta pelastuslaitoksen mukaan palon taustalla eivät ole luonnon voimat vaan ihmisen toiminta. Poliisi tutkii tapausta.
=
...oiskos se syy toi lama...  ::) ::) ::)

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: farmari!
Tai perintöriidat.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5271
Vs: farmari!
...oiskos se syy toi lama...  ::) ::) ::)
Mikko Perkoilan rallissa sahanomistaja huokailee huonoja konjunktuureja, ja sahakin, perkele, sijaitsi aivan kirkonkylän paloaseman vieressä. Arvaa harmittiko?

Petri

Aulis Anttila

  • Vieras
Harmitus...
...oiskos se syy toi lama...  ::) ::) ::)
Mikko Perkoilan rallissa sahanomistaja huokailee huonoja konjunktuureja, ja sahakin, perkele, sijaitsi aivan kirkonkylän paloaseman vieressä. Arvaa harmittiko?

Petri

Ei tieteskää... ku naapurin ökykepu"isännän" tiilitehdaski palo - ja takaukset oli ristiin  ;D ;D ;D

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: farmari!
Joo kyllä oli surkein farmari missä olen käyny >:(.
Olen täysin samaa mieltä.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: farmari!
Joo kyllä oli surkein farmari missä olen käyny >:(.

Voisikohan tuosta vääntää mitään  ::)

Fuller

  • Vieras
Vs: farmari!
Surkea se oli. Mikkeliläiset tuhkamunaiset tuppimulkut kun tuollaista yrittävät tehdä.

Aulis Anttila

  • Vieras
Vesaiset...
Surkea se oli. Mikkeliläiset tuhkamunaiset tuppimulkut kun tuollaista yrittävät tehdä.
 Sanos muuta, kepulaasesta päästä nää näyttelyt on tehty. Siis mulkunpäästä ;D

Nii ku sekulien Vesaisetki... ja kunnon Komsomol -meininkiähän se on... se agraarisosialistisen hurmosliikkeen perusmeininkityyliin  ;D ;D ;D
=
Vesaisten perheleirillä Kannonkoskella nähtiin voittajatuuletuksia leiriolympialaisten jälkeen. Palkintojen jakajana toimi Vesaisten Keskusliiton kesäkuussa valittu puheenjohtaja Risto Autio - Risto Juhani Autio (s. 22. elokuuta 1954 Helsinki) on suomalainen näyttelijä, käsikirjoittaja, laulaja ja kansanedustaja...

Viimeksi muokattu: 01.08.10 - klo:23:29 kirjoittanut Aulis Anttila