Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe tupova pukkovaa  (Luettu 8921 kertaa)

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: tupova pukkovaa
maanilveilijä siis sitä mieltä ett on ökyilyä ajaa käytetyllä autolla, etenkin saksasta halvalla uitetulla.. ???
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

emo-heikki

  • Vieras
Vs: tupova pukkovaa
Eikös se vähän kuulukkin ökyillä, vaikkei oikein olisi varaakaan ????

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: tupova pukkovaa
juu se on kato muotia nykyään, maksuhäiriöistä viis.. ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: tupova pukkovaa
tollo mikä tollo. mullaki pitää auton toimia, jos se lasahtaa haen uuden käytetyn(tai korjan entistä). en yleesäkään maksa kymmeniä tuhansia laitteista/koneista sen takia että ne on uusia. katoppa ku tuo uus x5 maksaa 85000e.. ja se että kampe on uus, se ei tosiaankaan takaa sitä että se toimii! että se siitä ökyilystä.mut pitäähän jonkun ostaane uudet autot että me köyhät voidaan ajaa käytetyillä.. ;D ;D
Paljonko sulla on matkaa sinne navetalle? Minun täytyy päästä töihin kelissä kuin kelissä eikä 70 km taksimatka töihin mitään halpaa ole, siinä menis koko palkka työmatkaan eikä riittäisikään. Jos joutuisin vain kotinurkilla liikkumaan voisin ajaakin käytetyllä. Miksi sen pitää olla X5, jotain näyttämisen tarvetta? Pitää saada ajaa hienommalla autolla kuin mihin oikeasti on varaa. Halvempiakin maastureita löytyy. Juuri tuo on ökyilyä. Ajattele nyt miltä se ulkopuoliselta näyttää? Tullaan molemmat pihaan, minä sillä perusvolvolla ja sinä Bemarin ökymaasturilla.

Viimeksi muokattu: 30.07.10 - klo:23:20 kirjoittanut maanviljelija

Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26122
  • vastustan
Vs: tupova pukkovaa
hö, mulla on maasturibemari(x5) eikä maksanu ku reilu puolet.. ;D enkä oo katunu päivääkään ;D
Joku saksasta uitettu ritsa? Tuo on juuri sitä ökyilyä. Pitää ajaa "kallillla" autolla.Minulle auto on kulkuväline eli ostan sen uutena, ajan 3 vuotta ja vaihdan uuteen. Kun sitä tarvitsee joka päivä niin sen pitää toimia.
kuljetusyrittäjillä on kymmenen vuotta vanhoja 1,5 miljoonaa ajettuja autoja ja syttyy vähintään pieni sota jos ne ei liikukkaan joka päivä----vielä on viljan hinnan vara pudota :D :D :D :D kyllähän minäkin oon vesi kielellä kahtonu uuden auton kuukausierää miten se on pieni mutta ne vakuutukset, talvirenkaat, pakolliset huollot ja se ainainen naarmun pelko saa kuitenkin pysymään vanhassa
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: tupova pukkovaa
ensinnäkin puhumme "katu"maasturista. toiseksi aika moni duunari vääntää sillä hikisellä corollalla töihin eikä ole lainkaan pahoillaan vaikka matka katkeaisikin. kolmanneksi jos mua huvittais ostaa uus, ni voisin ostaa sen vaikka käteisellä(sehän vasta kismittäis rekisteritieto kyselijöitä ku ois heti maksettu), ei oo uutta rattoria kalliimpi. ja viimeiseksi sanon että tissinkoittajan muu elämä on sen verran vähäistä että jotaki hohtoa siihen kaipaa, oli se sitten vaikka x5(en käy ulkomaillakaan,hirvenpyynti riittää lomaksi) :D  
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: tupova pukkovaa
Kukin saa ajaa millä autolla haluaa, jos Corolla täyttää tarpeet niin hyvä.  Minulla ole mitään tarvetta ökyillä hienolla autolla. Riittää että se on turvallinen ja hyvä ajaa. Seuraava auto saattaa olla Skoda. Tuo Superb farmari vain tuli hieman liian myöhään markkinoille. Nänninnyplääjä tunnusti että hänelle auto on ökyilyväline. Piti vielä kehua lompakon paksuudelle kun nyt en muutenkin tietäisi että tissinkoittajilla kyllä rahaa riittää kiitos ökytukien ja maidon ylihinnan.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: tupova pukkovaa
ensinnäkin puhumme "katu"maasturista. toiseksi aika moni duunari vääntää sillä hikisellä corollalla töihin eikä ole lainkaan pahoillaan vaikka matka katkeaisikin. kolmanneksi jos mua huvittais ostaa uus, ni voisin ostaa sen vaikka käteisellä(sehän vasta kismittäis rekisteritieto kyselijöitä ku ois heti maksettu), ei oo uutta rattoria kalliimpi. ja viimeiseksi sanon että tissinkoittajan muu elämä on sen verran vähäistä että jotaki hohtoa siihen kaipaa, oli se sitten vaikka x5(en käy ulkomaillakaan,hirvenpyynti riittää lomaksi) :D  

Aika ankeeta kyl, jos auto tuo hohtoa elämään. Ehkä kannattais kokeilla navetassa vaan lypsää ne lehmät, ja tissit koitella sitten vasta illemmalla.

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: tupova pukkovaa
siksi on jääny säästöön ku ajelen käytetyillä vehkeillä..rattoreita myöten. joo ökyilen kolmenkympin bemarilla ja sä viidenkympin volvolla ??? mietipä sitä.
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: tupova pukkovaa
hö, mulla on maasturibemari(x5) eikä maksanu ku reilu puolet.. ;D enkä oo katunu päivääkään ;D
Joku saksasta uitettu ritsa? Tuo on juuri sitä ökyilyä. Pitää ajaa "kallillla" autolla.Minulle auto on kulkuväline eli ostan sen uutena, ajan 3 vuotta ja vaihdan uuteen. Kun sitä tarvitsee joka päivä niin sen pitää toimia.

no siinä on oikein ökyduunari kun vaihtaa kartanovolvonsa kolmen vuoden välein uuteen.
vai onko peräti mersu tai joku muu ökymerkki alla?

Aulis Anttila

  • Vieras
Vaihtaja...
no siinä on oikein ökyduunari kun vaihtaa kartanovolvonsa kolmen vuoden välein uuteen.

Ei siihen kykene ku kepuelätti  ;D ;D ;D

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: tupova pukkovaa
Kukin saa ajaa millä autolla haluaa, jos Corolla täyttää tarpeet niin hyvä.  Minulla ole mitään tarvetta ökyillä hienolla autolla. Riittää että se on turvallinen ja hyvä ajaa. Seuraava auto saattaa olla Skoda. Tuo Superb farmari vain tuli hieman liian myöhään markkinoille. Nänninnyplääjä tunnusti että hänelle auto on ökyilyväline. Piti vielä kehua lompakon paksuudelle kun nyt en muutenkin tietäisi että tissinkoittajilla kyllä rahaa riittää kiitos ökytukien ja maidon ylihinnan.

mikä meijeri maksaa maidosta ylihintaa? kerro heti niin vaihdan oitis meijeriä.

maanussijaa taitaa vituttaa kun valio ei ole pörssiyhtiö. ;D

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: tupova pukkovaa
ensinnäkin puhumme "katu"maasturista. toiseksi aika moni duunari vääntää sillä hikisellä corollalla töihin eikä ole lainkaan pahoillaan vaikka matka katkeaisikin. kolmanneksi jos mua huvittais ostaa uus, ni voisin ostaa sen vaikka käteisellä(sehän vasta kismittäis rekisteritieto kyselijöitä ku ois heti maksettu), ei oo uutta rattoria kalliimpi. ja viimeiseksi sanon että tissinkoittajan muu elämä on sen verran vähäistä että jotaki hohtoa siihen kaipaa, oli se sitten vaikka x5(en käy ulkomaillakaan,hirvenpyynti riittää lomaksi) :D  

Aika ankeeta kyl, jos auto tuo hohtoa elämään. Ehkä kannattais kokeilla navetassa vaan lypsää ne lehmät, ja tissit koitella sitten vasta illemmalla.

ai.. eikö muille hieno auto tuo mitään ekstraa??
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: tupova pukkovaa
Kukin saa ajaa millä autolla haluaa, jos Corolla täyttää tarpeet niin hyvä.  Minulla ole mitään tarvetta ökyillä hienolla autolla. Riittää että se on turvallinen ja hyvä ajaa. Seuraava auto saattaa olla Skoda. Tuo Superb farmari vain tuli hieman liian myöhään markkinoille. Nänninnyplääjä tunnusti että hänelle auto on ökyilyväline. Piti vielä kehua lompakon paksuudelle kun nyt en muutenkin tietäisi että tissinkoittajilla kyllä rahaa riittää kiitos ökytukien ja maidon ylihinnan.

jaa niin jäi sanomatta että täällä päin ainakin kaikilla tissinkoittajilla on tällaiset autot:

http://www.msipila.com/lisatiedot.php?id=2698&type=1

 ;D ;D ;D ;D

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: tupova pukkovaa
ensinnäkin puhumme "katu"maasturista. toiseksi aika moni duunari vääntää sillä hikisellä corollalla töihin eikä ole lainkaan pahoillaan vaikka matka katkeaisikin. kolmanneksi jos mua huvittais ostaa uus, ni voisin ostaa sen vaikka käteisellä(sehän vasta kismittäis rekisteritieto kyselijöitä ku ois heti maksettu), ei oo uutta rattoria kalliimpi. ja viimeiseksi sanon että tissinkoittajan muu elämä on sen verran vähäistä että jotaki hohtoa siihen kaipaa, oli se sitten vaikka x5(en käy ulkomaillakaan,hirvenpyynti riittää lomaksi) :D  

Aika ankeeta kyl, jos auto tuo hohtoa elämään. Ehkä kannattais kokeilla navetassa vaan lypsää ne lehmät, ja tissit koitella sitten vasta illemmalla.

ai.. eikö muille hieno auto tuo mitään ekstraa??

Ei ol koskaan olllut uutta autoa, eikä hienoa sellaista.


Pitäisköhän ostaa, vaikka tällainen?

http://www.youtube.com/watch?v=GxL_k9V89-8


Naapurit tulis kateellisiksi?