Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mikä vituttaa avautumis topic  (Luettu 84058 kertaa)

Perfekt

Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
Vituttaa kun ei keksi mitään fiksua tai edes hölmöä  sanottavaa  tänne, vaikka kahden viikon pelikielto nyt päättyikin.   Se  muuten  teki hyvää,  kiitos ja kumarrus siitä  Webmasterille, huomasin  näet  että ilman Agronettiäkin voi elää.

Kaks viikko nyt oo mitään,,,,,,

Mulla oli puoli vuotta ja jatkuu for ever,,,,,,,,

 :o

Horttaukko

  • Vieras
Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
Vituttaa kun ei keksi mitään fiksua tai edes hölmöä  sanottavaa  tänne, vaikka kahden viikon pelikielto nyt päättyikin.   Se  muuten  teki hyvää,  kiitos ja kumarrus siitä  Webmasterille, huomasin  näet  että ilman Agronettiäkin voi elää.

Kaks viikko nyt oo mitään,,,,,,

Mulla oli puoli vuotta ja jatkuu for ever,,,,,,,,

 :o

Hommasitko toisen ip-osoitteen?  Vai onko sulla  joku ip:n salausohjelma  koneella?

Aulis Anttila

  • Vieras
Pojat pojat...
Vituttaa kun ei keksi mitään fiksua tai edes hölmöä  sanottavaa  tänne, vaikka kahden viikon pelikielto nyt päättyikin.   Se  muuten  teki hyvää,  kiitos ja kumarrus siitä  Webmasterille, huomasin  näet  että ilman Agronettiäkin voi elää.
Kaks viikko nyt oo mitään,,,,,,  Mulla oli puoli vuotta ja jatkuu for ever,,,,,,,,   :o
Hommasitko toisen ip-osoitteen?  Vai onko sulla  joku ip:n salausohjelma  koneella?

Mul on salainen neuvo = skrivatkaa siististi ja nätisti nii ku mä ni ei tuu pulmia  :P :P :P   ;D ;D ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Pojat pojat...
Vituttaa kun ei keksi mitään fiksua tai edes hölmöä  sanottavaa  tänne, vaikka kahden viikon pelikielto nyt päättyikin.   Se  muuten  teki hyvää,  kiitos ja kumarrus siitä  Webmasterille, huomasin  näet  että ilman Agronettiäkin voi elää.
Kaks viikko nyt oo mitään,,,,,,  Mulla oli puoli vuotta ja jatkuu for ever,,,,,,,,   :o
Hommasitko toisen ip-osoitteen?  Vai onko sulla  joku ip:n salausohjelma  koneella?

Mul on salainen neuvo = skrivatkaa siististi ja nätisti nii ku mä ni ei tuu pulmia  :P :P :P   ;D ;D ;D

mites  skriivaaminen liittyy  pulmien  ehkäisyyn ,,,,,käytä  aalis  siteitä tai tamppoonia ;D ;D ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
jesari riittää sillä ihan hyvin! ;D

Perfekt

Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
Vituttaa kun ei keksi mitään fiksua tai edes hölmöä  sanottavaa  tänne, vaikka kahden viikon pelikielto nyt päättyikin.   Se  muuten  teki hyvää,  kiitos ja kumarrus siitä  Webmasterille, huomasin  näet  että ilman Agronettiäkin voi elää.

Kaks viikko nyt oo mitään,,,,,,

Mulla oli puoli vuotta ja jatkuu for ever,,,,,,,,

 :o

Hommasitko toisen ip-osoitteen?  Vai onko sulla  joku ip:n salausohjelma  koneella?

Teroman = Perfekt

Verku

Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
Vituttaa kun ei keksi mitään fiksua tai edes hölmöä  sanottavaa  tänne, vaikka kahden viikon pelikielto nyt päättyikin.   Se  muuten  teki hyvää,  kiitos ja kumarrus siitä  Webmasterille, huomasin  näet  että ilman Agronettiäkin voi elää.

Kaks viikko nyt oo mitään,,,,,,

Mulla oli puoli vuotta ja jatkuu for ever,,,,,,,,

 :o

Hommasitko toisen ip-osoitteen?  Vai onko sulla  joku ip:n salausohjelma  koneella?

Teroman = Perfekt

 :(

Nettipoliisiiiii................ :P
Kypsä tapaus

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
Onnex silloin kesällä, kun aurinko paistoi, oli lämmintä ja valoisaa sekä ylimääräistä aikaakin mukamas...niin tein tohon vituttavien asioiden piikkiin pidennystä. Ja teinkin oikein haponkestävästä, niin kestää sitten vähän vaikeimmin vituttavia asioitakin "laittaa samaan piikkiin".

Niin nyt ei tuu se piikki täyteen ja voi siihen sitten laittaa mitä vaan sattuukin vituttamaan. Eikä sit vituta enä
ä yhtään! Niinku ny sekin, että Peugeot hylättiin katsastuksessa, kun joku toisioilmamikä*****lieventtiili toimi väärin ja herjasi vikakoodia OBD -mittauksessa. Helppo homma korjata - vie vaan Autokehään ja sanoo, että laittakaa kuntoon. Maksaa viissataa niinku kaikki muutkin siellä tehtävät päivitykset.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Pojat pojat...
Mul on salainen neuvo = skrivatkaa siististi ja nätisti nii ku mä ni ei tuu pulmia

Oletko nyt aivan varma...?     
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
avantti vituttaa.
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Sure...?
Mul on salainen neuvo = skrivatkaa siististi ja nätisti nii ku mä ni ei tuu pulmia

Are u sure...?     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
tänää vaihdoin talvirenkaat autoon ja pulttipyssyllä pistelin kiinni ja olevinaan kiire . pari pulttia tuntui jäpittävän pistin tehoja lissää, perkele meni poikki pinna pultti ja toinen ei aukeee samasta pyörästä ....nyt vit....

ask

  • Vieras
Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
Kyrpii nää pienet kärväset tuvassa.Mistä niitäkin sikiää.Ja on niin saatanan kuuma :o :o

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
Kyrpii nää pienet kärväset tuvassa.Mistä niitäkin sikiää.Ja on niin saatanan kuuma :o :o

 Voosit tyhjentää sen roskiksen. Viikon vanhat banaanin kuoret alkaa elämään omaa elämäänsä. ;D

ask

  • Vieras
Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
Kyrpii nää pienet kärväset tuvassa.Mistä niitäkin sikiää.Ja on niin saatanan kuuma :o :o

 Voosit tyhjentää sen roskiksen. Viikon vanhat banaanin kuoret alkaa elämään omaa elämäänsä. ;D
Päinvastoin,roskis pitää viedä kerran päiväs.Ja banaanit on apinan ruokaa