Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tulisiko Koprasta Diktaattori?  (Luettu 1435 kertaa)

simmomuori

  • Vieras
Tulisiko Koprasta Diktaattori?
Kun hänen kirjoituksiaan lukee,niin kukaan ei sais äänestää oppositiota,ei sais matkustaa,ei sais muutenkaan omistaa päänupissaan poikkeavia ajatuksia.
Kopra sopis hyvin pohjois-koreaan  diktaattoriksi.Laitappa paperit vetämään.Noilla ominaisuuksulla voit päästäkin.Simmo voi sua suositella >:(

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tulisiko Koprasta Diktaattori?
Kobralla on aika selkeä maailmankuva, järjellä eteenpäin ja ilman tuhlailua.

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Tulisiko Koprasta Diktaattori?
Naurattaa tuo simmomuori. Sinähän tuota väenväkisin halluut mun tekevän niin ku ite. Minä oon koko ajan sanonu että reissaa tae elä, mulle yhtä hailee. Mie taas teen mikä musta hyvältä tuntuu. Minnoon sentään simmoo päevää vanahempi, niin voin jo ite tehä päätökseni. Kobra on jo iso poeka.

Vielä simmo, Tervenenuva! Vaen elä tipu merreen!

Mitä tuohon tiktaattori heittoosi! Siellähän jo on paekka täönnä. Tekiskö Kempeleestä tiktatuurin? Simmo varo ohojuksia.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

simmomuori

  • Vieras
Vs: Tulisiko Koprasta Diktaattori?
Naurattaa tuo simmomuori. Sinähän tuota väenväkisin halluut mun tekevän niin ku ite. Minä oon koko ajan sanonu että reissaa tae elä, mulle yhtä hailee. Mie taas teen mikä musta hyvältä tuntuu. Minnoon sentään simmoo päevää vanahempi, niin voin jo ite tehä päätökseni. Kobra on jo iso poeka.
------------Minähän annan arvon jokkaiselle.Mutta nuo sun runot ei kyllä paljoa anna arvoa toisin ajattelevalle.Vai päivää vanhempi?Oot kyllä vanahempi ku mä,ainaski jäit ennemmin eläkkeelle.

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Tulisiko Koprasta Diktaattori?
No, runot on runoja! Ei niitä kukkaa Jumalan sanana ota. Huumormieltä Simmomuori.

Sanoinhan, että oon sua päivää vanhempi. Ennen sanottiin niin nuoremmalle: Taian olla sua 10v iäkkäämpi.  Mutta näöttää nuo muut tulevan peräs.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Tulisiko Koprasta Diktaattori?
No, runot on runoja! Ei niitä kukkaa Jumalan sanana ota. Huumormieltä Simmomuori.

Sanoinhan, että oon sua päivää vanhempi. Ennen sanottiin niin nuoremmalle: Taian olla sua 10v iäkkäämpi.  Mutta näöttää nuo muut tulevan peräs.

kooprahan on sitten vielä kelvollinen keskustanuori ;D ;D :P

Fuller

  • Vieras
Vs: Tulisiko Koprasta Diktaattori?
Ukkovarvas on vanha kako ::)

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Tulisiko Koprasta Diktaattori?
Keskitiellä jää aotonalle. Parempi kulukija tien oekijjaa reonaa, vasten liikennettä, ehtii rollaattorin jarruttaa hilijasempaa hötäkkään. Samalla saa vielä poemija rahamiehiltä tippunutta paperirahhaa tienposkesta. Jo vaen siinä väkisellä meinovvaa rikastuva. No, jos ostas virtaviivasemman rolssin.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

turkki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1178
Vs: Tulisiko Koprasta Diktaattori?
"Asialliset hommat suoritetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat."