Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nopein traktori.  (Luettu 4913 kertaa)

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Nopein traktori.
Tuli taas todistettua, että Jonne on tosi kova kulkemaan. Ajoin iltapäivällä parikymmentä kilsaa kantatietä ja olin koko ajan jonon keulilla.  :D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Nopein traktori.
Ne ajoi sun perässä ja otti aikaa kuinka kauan menee ennenkuin seuraava vaihtelaatikko posahtaa.
 
 ;D
Kui mää ain olen paras?

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Nopein traktori.
Tuli taas todistettua, että Jonne on tosi kova kulkemaan. Ajoin iltapäivällä parikymmentä kilsaa kantatietä ja olin koko ajan jonon keulilla.  :D

Pääsitkös ralijoo. ;D

Kerran novalle soitti joku hermoheikko, lie ollut kaupunkilainen, jotta pohjanmaalla liikkeellä helvetin riski traktori. Vetää jäljessään kolmen kilometrin jonoa, seassa täysperä rekkojakin. :-[
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Nopein traktori.
Tuli taas todistettua, että Jonne on tosi kova kulkemaan. Ajoin iltapäivällä parikymmentä kilsaa kantatietä ja olin koko ajan jonon keulilla.  :D

Pääsitkös ralijoo. ;D

Kerran novalle soitti joku hermoheikko, lie ollut kaupunkilainen, jotta pohjanmaalla liikkeellä helvetin riski traktori. Vetää jäljessään kolmen kilometrin jonoa, seassa täysperä rekkojakin. :-[

Sen on täytyny olla Ojalan Fentti, ei kellään muulla niiiiin ylivoimasen vahvaa konetta ole ja mää en ole Pohjanmaalta.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: Nopein traktori.
Tuli taas todistettua, että Jonne on tosi kova kulkemaan. Ajoin iltapäivällä parikymmentä kilsaa kantatietä ja olin koko ajan jonon keulilla.  :D

Pääsitkös ralijoo. ;D

Kerran novalle soitti joku hermoheikko, lie ollut kaupunkilainen, jotta pohjanmaalla liikkeellä helvetin riski traktori. Vetää jäljessään kolmen kilometrin jonoa, seassa täysperä rekkojakin. :-[

On se nyt kele, kun niitten kaupunkilaisten täytyy tunkea maaseudun teille tukkeeksi!   ::))

Juhannuksen aaton aattonakin paalaajan perään tunki sen 150 autoa, niin ettei ohi laskiessa meinnut enää takaisin kaistallle päästä!  8)

Slippin 'n sliding

Jerry Cannu

  • Vieras
Vs: Nopein traktori.
Tuli taas todistettua, että Jonne on tosi kova kulkemaan. Ajoin iltapäivällä parikymmentä kilsaa kantatietä ja olin koko ajan jonon keulilla.  :D

Pääsitkös ralijoo. ;D

Kerran novalle soitti joku hermoheikko, lie ollut kaupunkilainen, jotta pohjanmaalla liikkeellä helvetin riski traktori. Vetää jäljessään kolmen kilometrin jonoa, seassa täysperä rekkojakin. :-[

On se nyt kele, kun niitten kaupunkilaisten täytyy tunkea maaseudun teille tukkeeksi!   ::))

Juhannuksen aaton aattonakin paalaajan perään tunki sen 150 autoa, niin ettei ohi laskiessa meinnut enää takaisin kaistallle päästä!  8)



Et ois laskenu ohi, kyllä ihmisillä on juhannuksena aikaa ajella hiljaisemmallakin vauhdilla.

3070 E

  • Vieras

der bauer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 901

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Kui mää ain olen paras?

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Nopein traktori.
http://www.youtube.com/watch?v=3lmE17Dg23w&NR=1&feature=fvwp        :D :D

Pelottavaa.

Kauhia tapaus. Tuo kai lie se humanoiti.


Lähentelee suorituksena, olikohan toissaviikolla, kun Nivalan keskustassa työnsivät Mersulla Farkku-Volvoa.

Omin silmin näin, että työnsi, siin ol naru välissä. ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

JoHaRa

  • Vieras

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Nopein traktori.
Pikitielle ne on noi verkut tarkoitettukin, ei niillä pellolle voi mennä.  :D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

simmomuori

  • Vieras
Vs: Nopein traktori.
Onko NewHolland hyvä traktori?Tyttärelläni on sellainen.Vanhemmat traktorit ovat Valmet ja Fiat.

3070 E

  • Vieras
Vs: Nopein traktori.
Onko NewHolland hyvä traktori?Tyttärelläni on sellainen.Vanhemmat traktorit ovat Valmet ja Fiat.

Mee koeajamaan!! Lue käyttöohjekirja, esitteitä, äläkä meiltä kysy!! Myyjältä kun kysyt: Onko tää hyvä?? Niin vastauksena: Tää on paras.