Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe hienoinen vihje simmolle....  (Luettu 862 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
hienoinen vihje simmolle....
hyvä simmo-muori, kirjoitan sinulle ekaa kertaa koska et ole vastannut aikaisempiin kirjeisiini!          koska olet jo hieman varttunutta väkeä rohkenen ehdotta Sinulle erästä asiaa joka on askarruttanut mieltäni:         pyydä tuttujasi kuvaamaan videolle touhujasi arkipäivisin!                         olen itse kohdannut ongelman 84 vuotiaan äitini kanssa;  noin vuosi sitten hän sai jonkilaisen verenkiertohäiriön päässä ja nyt elämä on todellista helvettiä!                                                         vain cvuosi sitten hän ajoi itse kaupungissa autolla itse ja hoiti asiansa mutta kun häikkä tapahtui nyt ei aina osaa edes avata ovea samaan autoon.                        kyseltyäni tutkimusta asiasta on vastaus että kyseessä on dementia!        mikä tauti puhkeaa 1-2 päivässä?      nyt ei välillä mene asia edes jollain tasolla perille vaan hän on kuin kehitysvammainen , toisinaan!          joten kuvauta videolle touhusi jotta saat lekurit ymmärtämään että jossain vaiheessa on jotain tapahtunut kun ote kirpoaa!

 omaa äitiä on tutkittu kaikkialta muualta kuin pästä ja se on minusta todella suuri ihme!       en jaksa huutaa asiasta enempää kun tahtoo oma mielenterveyskin jo järkkyä virkaportaan käsittelyssä!

 kun vain olisi joku näyttö edellisetä toimeliasuudesta niin olisi helpompi vaatia jotain....... tiedät kaiketi mitä tarkoitan!                     ei ihminen dementoidu vuorokaudessa!