Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Järjetöntä rahantuhlausta  (Luettu 2731 kertaa)

Ukkovarvas

  • Vieras
Järjetöntä rahantuhlausta
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/06/fi_FI/Soneran_tarjottava_netti/

Kepulandian syrjäseutujen on kustannettava itse nettiyhteytensä, niin mekin täällä teemme.

krest yanin

  • Vieras
Vs: Järjetöntä rahantuhlausta
Kyllä se on niin musolankelkku että kun yhteiskunnan- ja yritysten palvelut siirtyvät yhä enemmän verkkoon sekä ajautuvat kauemmas tarvitsijoista niin toimivat yhteydet on taattava jokaiseen savuun josta veroa kannetaan...
Sitten jos voi jäädä verovapaaksii savuksi niin mäkin annan linjan katkaista...

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Järjetöntä rahantuhlausta
Kyllä se on niin musolankelkku että kun yhteiskunnan- ja yritysten palvelut siirtyvät yhä enemmän verkkoon sekä ajautuvat kauemmas tarvitsijoista niin toimivat yhteydet on taattava jokaiseen savuun josta veroa kannetaan...
Sitten jos voi jäädä verovapaaksii savuksi niin mäkin annan linjan katkaista...

 Niin muistaakseni se oli 400 milj tuo lasku. ;D

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Järjetöntä rahantuhlausta
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/06/fi_FI/Soneran_tarjottava_netti/

Kepulandian syrjäseutujen on kustannettava itse nettiyhteytensä, niin mekin täällä teemme.
Ei minun yhteyttä ole kukaan maksanu. Melkein 50 euroo lähtee joka kuukausi. Ja täällä päin kakolaiset kesämökkiläiset on eniten vaatimassa niitä yhteyksiä :)

Ukkovarvas

  • Vieras
Vs: Järjetöntä rahantuhlausta
Kyllä se on niin musolankelkku että kun yhteiskunnan- ja yritysten palvelut siirtyvät yhä enemmän verkkoon sekä ajautuvat kauemmas tarvitsijoista niin toimivat yhteydet on taattava jokaiseen savuun josta veroa kannetaan...
Sitten jos voi jäädä verovapaaksii savuksi niin mäkin annan linjan katkaista...

Yhteydet tulee, kunhan maksatte itse!

simmomuori

  • Vieras
Vs: Järjetöntä rahantuhlausta


Yhteydet tulee, kunhan maksatte itse!
[/quote]

---jos asuisit kepulandiassa,niin olisit toista mieltä.Sulla on psykoottisia piirteita,elämä pyörii oman navan ympärillä,etkä tajua,että elämää on muuallakin. >:(

sorkkis

  • Vieras
Vs: Järjetöntä rahantuhlausta


Yhteydet tulee, kunhan maksatte itse!

---jos asuisit kepulandiassa,niin olisit toista mieltä.Sulla on psykoottisia piirteita,elämä pyörii oman navan ympärillä,etkä tajua,että elämää on muuallakin. >:(
[/quote]
Ihmiset jotaka helpolla pääsee helposti ovat itsekeskeisiä .  :P

krest yanin

  • Vieras
Vs: Järjetöntä rahantuhlausta
Yhteydet tulee, kunhan maksatte itse!
Oletko sää noin saatanan tampio ettet sä tajua että yhteydet eli langat on jo mutta Soneran varassa olevien lankoja ei huolleta vaikka kk.maksut on ihan asutuskeskuksissakin liki satasta...
Mulla onneks paikallisen perua olevat linjat ja huolto pelaa...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65993
Vs: Järjetöntä rahantuhlausta
ei asiinä mitään, kyllä me täällä maksetaan ihan sovinnolla se mitä yhteys vaatii mutta ilmaisjakelu etelän kaupungeissa täytyy samalla loppua ja koska olen jo vuosia maksanut veromarkoissa telealan yrityksen perustukset ja verkostojen rakennuksen niin on kohtuus että myös minulle tulee kaapeli pihaan, vaikka mitä kopiokommunistin ajatusrajoitteinen siitä mitään ymmärtää kun on vaimonsa/äitinsä kustantama yhteys kotona!                       ja mikä on vastine 1991 maksatetusta ns. televerosta?         vai pitikö se vain maksaa että op sai itkien tehdä sen suuuuren paskansa vähän myöhemmin?

D-Tune

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 577
Vs: Järjetöntä rahantuhlausta
http://www.youtube.com/watch?v=GVRPLMCzTi4 tämä myös järjetöntä tuhlausta

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65993
Vs: Järjetöntä rahantuhlausta
hei muuten , millon veetieemelit alkaa maksaa todellisia kustannuksia moottoriteistä joita en ikuna tule tartteemaan jos kerran nettiyhteys pitää hoitaa oma kustannushintaan?

sorkkis

  • Vieras
Vs: Järjetöntä rahantuhlausta
hei muuten , millon veetieemelit alkaa maksaa todellisia kustannuksia moottoriteistä joita en ikuna tule tartteemaan jos kerran nettiyhteys pitää hoitaa oma kustannushintaan?

Veetin ei tartte , ei sitä motarille voi päästää .  ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Järjetöntä rahantuhlausta
Höh höö  :D

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Järjetöntä rahantuhlausta
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/06/fi_FI/Soneran_tarjottava_netti/

Kepulandian syrjäseutujen on kustannettava itse nettiyhteytensä, niin mekin täällä teemme.
Joku, joka kävisi katkaisemassa Ukkovarpaan nettiliittymän, tekisi yhteiskunnalle todellisen palveluksen. Toisaalta Ukkovarvas on vaaraton hörhö ja todellinen humoristi, joten annetaan hänen jatkaa paskanjauhantaansa. Jos olisi lähempänä, kävisin vetämässä turpaan, taitaisi tulla ihan todeliseen tarpeeseen :)

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Järjetöntä rahantuhlausta
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/06/fi_FI/Soneran_tarjottava_netti/

Kepulandian syrjäseutujen on kustannettava itse nettiyhteytensä, niin mekin täällä teemme.
Joku, joka kävisi katkaisemassa Ukkovarpaan nettiliittymän, tekisi yhteiskunnalle todellisen palveluksen. Toisaalta Ukkovarvas on vaaraton hörhö ja todellinen humoristi, joten annetaan hänen jatkaa paskanjauhantaansa. Jos olisi lähempänä, kävisin vetämässä turpaan, taitaisi tulla ihan todeliseen tarpeeseen :)

sille on vain jäänyt sama levy päälle.

Viimeksi muokattu: 28.06.10 - klo:10:25 kirjoittanut webmaster2L