Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Oppositijon rökälehäviö 6-0  (Luettu 10735 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
Kepussa avarakatseisia johtajia. Pois lukien Pate. Kaikenmaailman persukset ja vennamolaiset ja mitä niitä simmon puoluveita ny onkaan, siellä sitä on kateutta, pahansuopuutta, vihaa ja katkeruutta. Kaikki mulle muille ei mitään. Näin on!

  Kyllä sää oot pahasti aivopesty. Lue pikkasen historiaa niin saat sivistystä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Veikko_Vennamo

 Vennamon ja maalaisliiton välirikko johtui just' tuosta mainitsemastasi "Kaikki mulle muille ei mitään"  ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
Kepussa avarakatseisia johtajia. Pois lukien Pate. Kaikenmaailman persukset ja vennamolaiset ja mitä niitä simmon puoluveita ny onkaan, siellä sitä on kateutta, pahansuopuutta, vihaa ja katkeruutta. Kaikki mulle muille ei mitään. Näin on!

  Kyllä sää oot pahasti aivopesty. Lue pikkasen historiaa niin saat sivistystä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Veikko_Vennamo

 Vennamon ja maalaisliiton välirikko johtui just' tuosta mainitsemastasi "Kaikki mulle muille ei mitään"  ;D


ne pellekeput niin lystikkäitä on ;D ;D ;D ;D

simmomuori

  • Vieras
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
Kepussa avarakatseisia johtajia. Pois lukien Pate. Kaikenmaailman persukset ja vennamolaiset ja mitä niitä simmon puoluveita ny onkaan, siellä sitä on kateutta, pahansuopuutta, vihaa ja katkeruutta. Kaikki mulle muille ei mitään. Näin on!
--KEHTAAT VIELÄ:nämä tunteet on mulle aivan vieraita:kateus,pahansuopuus,viha ja katkeruus.En jaksaisi elää .jos sisälläni olisi yhtään näistä tunteista. >:(

simmomuori

  • Vieras
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0


Kyllä tuo "kaikki mulle..." ominaisuus kuuluu eittämättä sossuille, terästettynä vielä elämänohjeella; Se mik on mun, on mun, mut mik ei oo mun, se on yhteistä.

Niinkuin suuri valtiomies Juice Leskinen kerran totesi: Olettekos koskaan nähneet sosdemojen rakentavan jotain. Ette varmasti ole, kyllä ne haaskalinnut lentää valmiille pesälle....

..  Toimittaja sanoi ruotsin kunkusta:just oikea sossu.hyvät ansiot ilman työvelvoitetta. ;D

[/quote]

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0


Kyllä tuo "kaikki mulle..." ominaisuus kuuluu eittämättä sossuille, terästettynä vielä elämänohjeella; Se mik on mun, on mun, mut mik ei oo mun, se on yhteistä.

Niinkuin suuri valtiomies Juice Leskinen kerran totesi: Olettekos koskaan nähneet sosdemojen rakentavan jotain. Ette varmasti ole, kyllä ne haaskalinnut lentää valmiille pesälle....

..  Toimittaja sanoi ruotsin kunkusta:just oikea sossu.hyvät ansiot ilman työvelvoitetta. ;D

[/quote]

sossut ovat erinomaisia liukuhihnalla ja rakennustöissä ja siivoomisessa 8)


mutta politiikkaan heitä ei pidä päästää ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Tilaa...
Kyllä tuo "kaikki mulle..." ominaisuus kuuluu eittämättä sossuille, terästettynä vielä elämänohjeella; Se mik on mun, on mun, mut mik ei oo mun, se on yhteistä.
Niinkuin suuri valtiomies Juice Leskinen kerran totesi: Olettekos koskaan nähneet sosdemojen rakentavan jotain. Ette varmasti ole, kyllä ne haaskalinnut lentää valmiille pesälle....
..  Toimittaja sanoi ruotsin kunkusta:just oikea sossu.hyvät ansiot ilman työvelvoitetta. ;D
sossut ovat erinomaisia liukuhihnalla ja rakennustöissä ja siivoomisessa 8) mutta politiikkaan heitä ei pidä päästää ;D
[/quote]

Kyl agraarisosialistisessa Kepussa on tilaa  ;D ;D ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
Työnorjat sorron yöstä nouskaa... Jutta laulaa. Voe helevetti on se irvokas kuva!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
Kun Kepu on omalla paikallaan oppositiosa niin "risupaketti"päätös puretaan  ;D ;D ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
Jospa Jutta lähtee risusavottaan. Jänniä aikoja on ooteltavissa!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Aulis Anttila

  • Vieras
Risusavotta...
Jospa Jutta lähtee risusavottaan. Jänniä aikoja on ooteltavissa!

Perkele ku Paulaa ei valittu... eikä se oo menossa risusavottaan - tiettävästi  ;D ;D ;D

Ukkovarvas

  • Vieras
Vs: Risusavotta...
Jospa Jutta lähtee risusavottaan. Jänniä aikoja on ooteltavissa!

Perkele ku Paulaa ei valittu... eikä se oo menossa risusavottaan - tiettävästi  ;D ;D ;D


....ja taas perä mielessä....

Aulis Anttila

  • Vieras
...mielessä...
Jospa Jutta lähtee risusavottaan. Jänniä aikoja on ooteltavissa!
Perkele ku Paulaa ei valittu... eikä se oo menossa risusavottaan - tiettävästi  ;D ;D ;D
....ja taas perä mielessä....

Yläkerta, Ukko, yläkerta  ;D ;D ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
Aulis ei pääse ylös ukkoo kahtoon. Piru paremmin on aseveli.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Aulis Anttila

  • Vieras
Parempi...
Aulis ei pääse ylös ukkoo kahtoon. Piru paremmin on aseveli.

Höh tietysti on... meen sinne mis mun liki kaikki kaveritki on  ;D ;D ;D

Ukkovarvas

  • Vieras
Vs: ...mielessä...
Jospa Jutta lähtee risusavottaan. Jänniä aikoja on ooteltavissa!
Perkele ku Paulaa ei valittu... eikä se oo menossa risusavottaan - tiettävästi  ;D ;D ;D
....ja taas perä mielessä....

Yläkerta, Ukko, yläkerta  ;D ;D ;D

Niinpä tietysti...tuossa iässä  ;D ;D ;D