Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Oppositijon rökälehäviö 6-0  (Luettu 10737 kertaa)

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Jumi...
Jos kaikki äänestäjät jumittuisivat jonkun puolueen taakse, niin vaaleja ei kannata enää järjestää. ;D

No miks sit keppulotolloilla on äänioikeus  ;D ;D ;D
Niinpä. Toista se on nämä punaporvarit, niillä on kaksi äärilaitaa, joitten välillä heiluvat.   :D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Jumi...
Jos kaikki äänestäjät jumittuisivat jonkun puolueen taakse, niin vaaleja ei kannata enää järjestää. ;D

No miks sit keppulotolloilla on äänioikeus  ;D ;D ;D

  Demokratiaan kuuluu myös se, kuten hyvin tiedät. ;D

simmomuori

  • Vieras
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0


näin on,  pellekepujen apinahäkin mölyapina näin jussinakin :P :P :P :P
[/quote]
----------Tämä on kepuissa niin vastenmielistä.Ei anneta muille mitään arvoa.Fiksuja ihmisiä on muuallakin kuin Kepussa >:(

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
Kepussa avarakatseisia johtajia. Pois lukien Pate. Kaikenmaailman persukset ja vennamolaiset ja mitä niitä simmon puoluveita ny onkaan, siellä sitä on kateutta, pahansuopuutta, vihaa ja katkeruutta. Kaikki mulle muille ei mitään. Näin on!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
Kepussa avarakatseisia johtajia. Pois lukien Pate. Kaikenmaailman persukset ja vennamolaiset ja mitä niitä simmon puoluveita ny onkaan, siellä sitä on kateutta, pahansuopuutta, vihaa ja katkeruutta. Kaikki mulle muille ei mitään. Näin on!

älä nyy poruun paukahda :P :P :P

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
Persus kun puhuu se haisee!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Ukkovarvas

  • Vieras
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
Kaikki mulle muille ei mitään. Näin on!

Siinä lyhyesti kiteytettynä kepulaisen politiikan syvin olemus.

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
Kaikki mulle muille ei mitään. Näin on!

Siinä lyhyesti kiteytettynä kepulaisen politiikan syvin olemus.

tuo on veetin ja eemelin tavoite. ;D ;D

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
Kaikki mulle muille ei mitään. Näin on!

Siinä lyhyesti kiteytettynä kepulaisen politiikan syvin olemus.

Ka älä sie Kobra prkle ala vääristelee selvii asioi. ;)

Kyllä tuo "kaikki mulle..." ominaisuus kuuluu eittämättä sossuille, terästettynä vielä elämänohjeella; Se mik on mun, on mun, mut mik ei oo mun, se on yhteistä.

Niinkuin suuri valtiomies Juice Leskinen kerran totesi: Olettekos koskaan nähneet sosdemojen rakentavan jotain. Ette varmasti ole, kyllä ne haaskalinnut lentää valmiille pesälle....

...tjsp.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
Persus kun puhuu se haisee!

pellekepuistahan ei  hajunlähteitä puutu, mutta poliisi selvittää asiaa

lahden kokouksessa yritettiin kepusirkuksen apinahäkin putsausta mutta
kuten kirjoitat,  niin edelleen haisee :P

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
Kaikki mulle muille ei mitään. Näin on!

Siinä lyhyesti kiteytettynä kepulaisen politiikan syvin olemus.

Ka älä sie Kobra prkle ala vääristelee selvii asioi. ;)

Kyllä tuo "kaikki mulle..." ominaisuus kuuluu eittämättä sossuille, terästettynä vielä elämänohjeella; Se mik on mun, on mun, mut mik ei oo mun, se on yhteistä.

Niinkuin suuri valtiomies Juice Leskinen kerran totesi: Olettekos koskaan nähneet sosdemojen rakentavan jotain. Ette varmasti ole, kyllä ne haaskalinnut lentää valmiille pesälle....

...tjsp.



En merkkijää vääristele! Mitä helvettijä se rahamies rahalla tekee. Ja haluais lisää? Köyhät, tyytymättömäthän ne haluu kaiken pois rikkailta. Miten sää Pertti luulet rikkaan köyhänä pärjäävän.Eikä rikas ole hetikään aina kokoomuslainen. Yleensä varakas ihminen on toimelias, yrittävä, osaava, uurastaja. (En puhu tässä perintörikkaista. )Joka ei turhia valita, vaan tekee työtään itsensä ja kansakunnan hyväksi.



Mut, persukset on juur niitä jotka haluaa toisen oman itselleen  ja kun saavat niin potkivat vielä persuksille. Surkijjaa sakkija.






Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
Kaikki mulle muille ei mitään. Näin on!

Siinä lyhyesti kiteytettynä kepulaisen politiikan syvin olemus.

Ka älä sie Kobra prkle ala vääristelee selvii asioi. ;)

Kyllä tuo "kaikki mulle..." ominaisuus kuuluu eittämättä sossuille, terästettynä vielä elämänohjeella; Se mik on mun, on mun, mut mik ei oo mun, se on yhteistä.

Niinkuin suuri valtiomies Juice Leskinen kerran totesi: Olettekos koskaan nähneet sosdemojen rakentavan jotain. Ette varmasti ole, kyllä ne haaskalinnut lentää valmiille pesälle....

...tjsp.



En merkkijää vääristele! Mitä helvettijä se rahamies rahalla tekee. Ja haluais lisää? Köyhät, tyytymättömäthän ne haluu kaiken pois rikkailta. Miten sää Pertti luulet rikkaan köyhänä pärjäävän.Eikä rikas ole hetikään aina kokoomuslainen. Yleensä varakas ihminen on toimelias, yrittävä, osaava, uurastaja. (En puhu tässä perintörikkaista. )Joka ei turhia valita, vaan tekee työtään itsensä ja kansakunnan hyväksi.



Mut, persukset on juur niitä jotka haluaa toisen oman itselleen  ja kun saavat niin potkivat vielä persuksille. Surkijjaa sakkija.








koopra !!!!!!!  älä pure häntääsi  ??????  parku kuuluu koko maahan :P :P :P :P

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0

En merkkijää vääristele! Mitä helvettijä se rahamies rahalla tekee. Ja haluais lisää? Köyhät, tyytymättömäthän ne haluu kaiken pois rikkailta. Miten sää Pertti luulet rikkaan köyhänä pärjäävän.Eikä rikas ole hetikään aina kokoomuslainen. Yleensä varakas ihminen on toimelias, yrittävä, osaava, uurastaja. (En puhu tässä perintörikkaista. )Joka ei turhia valita, vaan tekee työtään itsensä ja kansakunnan hyväksi.

wahlroos ei kuulu tuohon sakkiin vaikka onkin varakas. ;D ;D



Mut, persukset on juur niitä jotka haluaa toisen oman itselleen  ja kun saavat niin potkivat vielä persuksille. Surkijjaa sakkija.







[/quote]

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Oppositijon rökälehäviö 6-0
Sinä kysyit Kobra miten rahamies köyhänä pärjää.

Minäpä vastaan; Ei tee tiukkaakaan. ;)

On nimittäin romua niin paljon, ettei tontille mahdu.
On kuskit ja rengit, mopotit ja mönkijät. On tela-alustaista, pyöräalustaista, osassa takapyörät isommat kuin etupyörät, osassa pienemmät, joissakin kaikki samankokoisia.
Paikallisen vianorin miehet, johtajasta alkaen, huiskuttavat kahville aina nähdessään.

Siis kaikkea on. Perseestä perämoottoriin ja silti persaus auki kuin tuuranputki.


Kyllähän ne isännät joskus kyselevät, että mahtaako nämä kaikki tilille mahtuakaan. Hyvin on mahtunut.
Pankilta jos tulee ilmoitus, jotta tili ylitetty, täytyy vain vastata, jotta laittakaa toiselle tilille. ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

sorkkis

  • Vieras
Tunnustus pitää antaa .....
Sinä kysyit Kobra miten rahamies köyhänä pärjää.

Minäpä vastaan; Ei tee tiukkaakaan. ;)

On nimittäin romua niin paljon, ettei tontille mahdu.
On kuskit ja rengit, mopotit ja mönkijät. On tela-alustaista, pyöräalustaista, osassa takapyörät isommat kuin etupyörät, osassa pienemmät, joissakin kaikki samankokoisia.
Paikallisen vianorin miehet, johtajasta alkaen, huiskuttavat kahville aina nähdessään.

Siis kaikkea on. Perseestä perämoottoriin ja silti persaus auki kuin tuuranputki.


Kyllähän ne isännät joskus kyselevät, että mahtaako nämä kaikki tilille mahtuakaan. Hyvin on mahtunut.
Pankilta jos tulee ilmoitus, jotta tili ylitetty, täytyy vain vastata, jotta laittakaa toiselle tilille. ;D
Pitää antaa tunnustus ettei sulle ole päähän noussut . Täkäläisten urakoitsijoiden parkua kun joskus kuuntelee tekee mieli kysyä et onks kauankin menny huonosti . Vastakohtana sitten ne jolle soittaa , sopii mitä tehdään ja laskun saa heti . On niitäkin jotka ei laskuta ja kun se sitten pyytämällä tulee on ylimääräistä laskussa .