Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jatkopeilit  (Luettu 4731 kertaa)

sorkkis

• Vieras
Jatkopeilit
Jatkopeilit tarttis löytää mitukkaan . Mistäs niitä saa .  :-\

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Jatkopeilit
Jatkopeilit tarttis löytää mitukkaan . Mistäs niitä saa .  :-\

Varmaan sieltä mistä saa Jonnikan traktoriin koroketyynyjä penkkiin, jatkopaloja polkimiin ym. persjalkasille jonnekuskeille tarkoitettuja apuvälineitä.

:D
Kui mää ain olen paras?

koivumaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Eikös karavaanarit tartte jatkoja?Kysy hyvinvarustetusta matkailuvaunuliikkeestä

sirkussonni

• Vieras
Eikös nyt ole camping-kausi käynnissä, niitä peilejä on monella levähdysalueella, varsinkin yöaikaan.... ;)

Strimari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • This is radio Nowhere!
Sama murhe!  Aina on peileissä vain kaksi asentoa;

Asento A: niin kaukana edessä, että hyvä jos itse peili näkyy, peilikuvasta ei puhettakaan.
Asento B; niin lähellä että jää peili joka iesuksen kerta oven väliin kun vetää ovea kiinni.

Viime syksynä oli paikallisessa K- liikkeessä alennuslaarissa NH:n peilin näköinen paketti halvalla, mutta tyhmyyttäni en ostanut, vaikka tarve oli tiedossa.
Nyt harmittaa tämä asia kyllä!
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Peileistä puheenollen. Olettekos katsoneet eukkojenne autojen meikkipeilejä, mimmoisia kuvia sinne onkaan tallennettu.

Itse katsoin kerran hemestin Chevyn peiliin, ja hyi helevetti mimmoisen apinan kuvan se oli siihen laittanut.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Peileistä puheenollen. Olettekos katsoneet eukkojenne autojen meikkipeilejä, mimmoisia kuvia sinne onkaan tallennettu.

Itse katsoin kerran hemestin Chevyn peiliin, ja hyi helevetti mimmoisen apinan kuvan se oli siihen laittanut.

Tuonko?

Kui mää ain olen paras?

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Paaaalljon karvaisempi. ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Sorkkis viime talvena.

Kui mää ain olen paras?

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Eikös nyt ole camping-kausi käynnissä, niitä peilejä on monella levähdysalueella, varsinkin yöaikaan.... ;)
Ei nää nakkikioskissa asuvat vaanarit nuku öisin. Ne tappelee, ryyppää ja nai toistensa eukkoja. Päivisin ne jatkopeilit kannattaa hakea, sillon vaanari nukkuu tai istuu paikallisen poliisiaseman putkassa silmä mustana ja polvet ruohonvihreessä.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

JoHaRa

• Vieras

Tuonko?

Harvinainen kuva! Sorkkis samalla puolella kaltereita kuin kuvaaja  ;D

talutehnika

• Vieras
Sama murhe!  Aina on peileissä vain kaksi asentoa;

Asento A: niin kaukana edessä, että hyvä jos itse peili näkyy, peilikuvasta ei puhettakaan.
Asento B; niin lähellä että jää peili joka iesuksen kerta oven väliin kun vetää ovea kiinni.

Viime syksynä oli paikallisessa K- liikkeessä alennuslaarissa NH:n peilin näköinen paketti halvalla, mutta tyhmyyttäni en ostanut, vaikka tarve oli tiedossa.
Nyt harmittaa tämä asia kyllä!

Ford osasi ratkaista ongelman jo -80 luvulla. Peili oveen kiinni niin ei jää oven väliin. Ei se niin vaikeaa ole.

3070 E

• Vieras
655:ssa Valmetissa sama homma, kun aukasee oven peili työntyy eteenpäin.

sorkkis

• Vieras
Kuva on pikkuisen vanhentunut . On noissa jumalaton homma kun niitä rakentelee .  :-\

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Kuva on pikkuisen vanhentunut .

Ja mies vaan nuorentunu. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159