Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valio, jugurttia  (Luettu 2076 kertaa)

Puppugeneraattori

  • Vieras
Valio, jugurttia
Valio saisi kehitellä sellaisen kermajugurtin jossa on 10 % rasvaa, nyt olen sellaista ostanut Lidlistä,  Saksassa valmistettua, erittäin hyvänmakuista.

Miksi Valio tarjoaa vain vähärasvaisia tuottteita? Tämä  muka terveellisen ruuan pakkosyöttäminen on syvältä.

Haluaisin suosia suomalaista, mutta tässä tapauksessa se ei onnistu, kun Valio harjoittaa  tämänkaltaista "terveysterroria"  ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65866
Vs: Valio, jugurttia
veit jalat suustani, jjuri miksi pitää poistaa rasva =maku ruokatuotteista?                     en ymmärrä miksei asiaa voida ymmärtää niin että ei pidä syödä täysrasvaista tuotetta kilokaupalla jos ei jaksa sitä polttaa !!!!!!                    itse joudun ostamaan kalliita pikkufirmojen makkaroita ja muita tuotteita koska vain niissä on makua johtuen rasvasta ja suolasta mutta en osta niitä syödäkseni kerralla 2 kiloa!

                 illalla laittelin pannulla papan possu nimistä säilykettä jioka on niiiiin hyvää kun siinmä on reilusti lihaa , suolaa ja rasvaa!                        siitä tulee vain niin hyvää lihaperunalaatikkoa uuniin!   nam! ;D ;D ;D ;D                                 

                       kaikki missä on alle 10 rasvaa on pilalla!

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: Valio, jugurttia
Samaa ihmetellyt! Täällä kans Kuluttaja VAATII sokerit pois ja rasvaa tilalle!

 :'( :na joutuu ostamaan "turkkilaista" luomujogurttia. Huomio VALIO!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65866
Vs: Valio, jugurttia
hupsheijaa!   kattelin tossa kui isäukko oli ostanna mieletsään hyvää jukurttia natsisivasta ja siinä on vaan 1,8 rasvaa ja päärynää 12 rossaa!                 enpä olekaan katellu mitäs valion vastavissa!

Puppugeneraattori

  • Vieras
Vs: Valio, jugurttia
hupsheijaa!   kattelin tossa kui isäukko oli ostanna mieletsään hyvää jukurttia natsisivasta ja siinä on vaan 1,8 rasvaa ja päärynää 12 rossaa!                 enpä olekaan katellu mitäs valion vastavissa!

Lidlin 10 % rasvapitoisuuden jogurtti on nimeltään Eridanous- kreikkalainen jogurtti.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Valio, jugurttia
Valio saisi kehitellä sellaisen kermajugurtin jossa on 10 % rasvaa, nyt olen sellaista ostanut Lidlistä,  Saksassa valmistettua, erittäin hyvänmakuista.

Miksi Valio tarjoaa vain vähärasvaisia tuottteita? Tämä  muka terveellisen ruuan pakkosyöttäminen on syvältä.

Haluaisin suosia suomalaista, mutta tässä tapauksessa se ei onnistu, kun Valio harjoittaa  tämänkaltaista "terveysterroria"  ;D

   Valion tavoite on että mahdollisimman paljon tavaraa suolesta läpi. Ei kenkään terveys kestä 10% tavaraa paljon.
Meikä ostaa juuri sitä turkkilaista jugurttia jossa on 13% ,mutta ei sitä sit tarvii vetää pötsiä täyteen. Jugurtti on hyvää ruuanlaitossa. Kilon purkki riittää kuukaudeksi ;D

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: Valio, jugurttia
Kuukaudeksi? No pari kolme päivää riittää :D Kermaa kuluu kans mukavasti, en olekkaan aivopesun uhri 8)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Valio, jugurttia
Minä kun pääsen ostamaan niin aina kaikki maksimirasvoilla. SIIS elintarvikkeet ja elokuvat  ::)

Työkseni selitän energia-arvoista ja niiden hinta-laatusuhteista. Edullista energiaa saa kun ostaa rasvaa alekorista, olisi kammottavan typerää ostaa vähäenergisiä tuoteita kalliimmalla hinnalla. Hölmön hommaa syödä huvikseen jotain vaahdotettua vettä jota on värjätty jollain myrkyllä ja maustettu jollain kemikaalilla.

Mutta: Nämä "terveystuotteet" ovat hyvää bisnestä. Tyhjää purkkiin ja mallityttö mainokseen  ;D

leka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 190
Vs: Valio, jugurttia
joo ei suomalaiset osaa oikeen jugurttia tehä. ite oon syöny virolaista jugurttia ja paljo parempaa verrattuna suomalaiseen..   yritän kyllä aina valita kotimaisen tuotteen kaupassa mutta jugurtin kohalla se on toisin päin :D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Valio, jugurttia
Valion jukurtit on kyllä pääsääntöisesti pahoja ja vetisiä, yäk! Pliis, pikkasen vois satsata tuotekehitykseen ja niitä rasvattomia varsinkin ei enää erehdy ostamaan... Ihan bulkkia!
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Valio, jugurttia
Kuukaudeksi? No pari kolme päivää riittää :D Kermaa kuluu kans mukavasti, en olekkaan aivopesun uhri 8)

Laita annokseen hyppysellinen vaniljasokeria niin saat syöntiajan puolitettua.

simmomuori

  • Vieras
Vs: Valio, jugurttia

Valio saisi kehitellä sellaisen kermajugurtin jossa on 10 % rasvaa, nyt olen sellaista ostanut Lidlistä,  Saksassa valmistettua, erittäin hyvänmakuista.
------------Täytyy tunnustaa,että minäki oon ihastunut Siihen kirsikkakermajugurttiin.Tuotan sitä joskus itselleni,kun en itse viitsi lähteä niin kauas ostoksille.Se on niin suosittua,että se loppuu monesti kesken ;D Tunnen syyllisyyttä, koska se on saksalaista ja lisäksi rasvaista.Mutta Alli auttaa viimeksimainittuun. 8)