Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 828 Varion ylivoimaa !  (Luettu 16342 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26122
  • vastustan
Vs: 828 Varion ylivoimaa !
vm09 musta 936:n lepäilee kokkolan valtralla,hytti lattialla ja vaihteisto puulaatikossa vieressä.
ojala oli oikeassa ei nyki eikä säntäile, ei sudita ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

shaka

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 44
Vs: 828 Varion ylivoimaa !
vm09 musta 936:n lepäilee kokkolan valtralla,hytti lattialla ja vaihteisto puulaatikossa vieressä.

Taitaa olla samainen tapaus josta manne on  tässä ketjussa puhellut.

Tiimo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 603
Vs: 828 Varion ylivoimaa !
Siinä on sitten malli esimerkki huollon taitamattomuudesta. Koittavat tehdä remontti Valtra metodilla.
Hyttiä ei tarvitse ottaa lattialle vaan se on kipattavissa.
Vaihteistoja ei kuljetella puulaatikoissa vaan siihen tarkoitukseen on teräksinen tiivis laatikko.Että näin!!

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26122
  • vastustan
Vs: 828 Varion ylivoimaa !
Siinä on sitten malli esimerkki huollon taitamattomuudesta. Koittavat tehdä remontti Valtra metodilla.
Hyttiä ei tarvitse ottaa lattialle vaan se on kipattavissa.
Vaihteistoja ei kuljetella puulaatikoissa vaan siihen tarkoitukseen on teräksinen tiivis laatikko.Että näin!!

[/quote ] kieltämättä vähän outo asia tuo laatikkojen irroittelu ja lähettely valmetin asentajille on :D :D :D :D ne täytys vissiin laittaa john deeren huoltoon työharjotteluun jotta alkoos sujumaan rutiinilla :P :P :P :P

Viimeksi muokattu: 18.06.10 - klo:15:39 kirjoittanut icefarmer

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: 828 Varion ylivoimaa !
vm09 musta 936:n lepäilee kokkolan valtralla,hytti lattialla ja vaihteisto puulaatikossa vieressä.

Meinaako ne haudata sen? Onko laatikossa ristit kulmissa  :D

3070 E

  • Vieras
Vs: 828 Varion ylivoimaa !
Siinä on sitten malli esimerkki huollon taitamattomuudesta. Koittavat tehdä remontti Valtra metodilla.
Hyttiä ei tarvitse ottaa lattialle vaan se on kipattavissa.
Vaihteistoja ei kuljetella puulaatikoissa vaan siihen tarkoitukseen on teräksinen tiivis laatikko.Että näin!!


Kulalla oli pojat löytäneet Ferkusta paikkoja joista puuttui pultit, huomattiin vaan kun ruvettiin pohjapanssaria laittamaan paikkaan.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: 828 Varion ylivoimaa !
Siinä on sitten malli esimerkki huollon taitamattomuudesta. Koittavat tehdä remontti Valtra metodilla.
Hyttiä ei tarvitse ottaa lattialle vaan se on kipattavissa.
Vaihteistoja ei kuljetella puulaatikoissa vaan siihen tarkoitukseen on teräksinen tiivis laatikko.Että näin!!


Kulalla oli pojat löytäneet Ferkusta paikkoja joista puuttui pultit, huomattiin vaan kun ruvettiin pohjapanssaria laittamaan paikkaan.

Ookko kattonu oman Fergus?

3070 E

  • Vieras
Vs: 828 Varion ylivoimaa !
Siinä on sitten malli esimerkki huollon taitamattomuudesta. Koittavat tehdä remontti Valtra metodilla.
Hyttiä ei tarvitse ottaa lattialle vaan se on kipattavissa.
Vaihteistoja ei kuljetella puulaatikoissa vaan siihen tarkoitukseen on teräksinen tiivis laatikko.Että näin!!


Kulalla oli pojat löytäneet Ferkusta paikkoja joista puuttui pultit, huomattiin vaan kun ruvettiin pohjapanssaria laittamaan paikkaan.

Ookko kattonu oman Fergus?

Siis meidän Ferku oli Kulalla, koska vaihteensiirtäjä oli poikki, otettiin kotona pohjapanssari pois pultteineen ja kun kone tuli takaisin kotiin oli pohjapanssarin kiinnityspultit paikoillaan.

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: 828 Varion ylivoimaa !
vm09 musta 936:n lepäilee kokkolan valtralla,hytti lattialla ja vaihteisto puulaatikossa vieressä.

Kestihän tuo liki 2000 enskertaaisella Fendt kuskiilla  ::)

Kuinkas se Suolahen keskonen on kun niittokoneen työnnös suunnanvaihtajan pakkojen
vaihtooväli on 500ha/100 tuntia, se on kohallaan vai ?
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: 828 Varion ylivoimaa !
vm09 musta 936:n lepäilee kokkolan valtralla,hytti lattialla ja vaihteisto puulaatikossa vieressä.

Kestihän tuo liki 2000 enskertaaisella Fendt kuskiilla  ::)

Kuinkas se Suolahen keskonen on kun niittokoneen työnnös suunnanvaihtajan pakkojen
vaihtooväli on 500ha/100 tuntia, se on kohallaan vai ?

Pakillako sillä on työnnelty? Vai etukone?

Pakilla...  yrittivät vähä niinku tälleen  :P
http://www.youtube.com/watch?v=9aVkIqVyjmY&feature=related

Viimeksi muokattu: 18.06.10 - klo:21:26 kirjoittanut Ojala

Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Tracman

  • Vieras
Vs: 828 Varion ylivoimaa !
vm09 musta 936:n lepäilee kokkolan valtralla,hytti lattialla ja vaihteisto puulaatikossa vieressä.


Taitaa olla se kone kyseessä, missä on tullu noin vuosi sitte tuo 260:nen deutz agrotron vaihdossa 8) Ei oo varmaan tarvinnu deutzista lootaa availla ;D Ainut pieni miinus tuossa zf-7300 tyypin vaihteistossa on hidas nopeus... 54km/h menee yks 230mk3 malli, rengastuksella nopeutta saa vähä kyllä lisättyä!

Tracman

  • Vieras
Vs: 828 Varion ylivoimaa !
vm09 musta 936:n lepäilee kokkolan valtralla,hytti lattialla ja vaihteisto puulaatikossa vieressä.


Taitaa olla se kone kyseessä, missä on tullu noin vuosi sitte tuo 260:nen deutz agrotron vaihdossa 8) Ei oo varmaan tarvinnu deutzista lootaa availla ;D Ainut pieni miinus tuossa zf-7300 tyypin vaihteistossa on hidas nopeus... 54km/h menee yks 230mk3 malli, rengastuksella nopeutta saa vähä kyllä lisättyä!

Mitä eroa on käytön kannalta tuossa 7300 vrt. 7200?
7100 ainakin on pirullinen käyttäjän kannalta. 7200 paljon simppelimpi 6 perusvaihteen ja 4 pikavaihteen ansiosta kun ei tartte puljata sitä alueen vaihtoa.


Kummatkin on vähä hitaita välityksiltään ;D siis tuo 7200:nen ja 7300:nen.

Se vanha 7100:nen vaihteisto on muuten sama mut välitys eri eli pienempi. 7100 vaihteisto on 40km/h laatikko sitä ei saa menemään lujempaa ku tuo 43km/h ku on tullu joskus ajettua 99-vuoden 135:sella agrotronilla. ni ei siinä mitää tarvinnu puljata, kuusi mekaanista vaihdetta ja 4 pikavaihdetta siinä oli, itse en ainakaan huomannu mitään kummallisempaa ajamisessa ku vertaa 7200 laatikkoon muutaku nopeus ;D 7200- laatikolla 40km/h mallit on rajoitettu moottorin kierroksia n.1800rpm suurimmalla vaihteella.

Tracman

  • Vieras
Vs: 828 Varion ylivoimaa !
vm09 musta 936:n lepäilee kokkolan valtralla,hytti lattialla ja vaihteisto puulaatikossa vieressä.


Taitaa olla se kone kyseessä, missä on tullu noin vuosi sitte tuo 260:nen deutz agrotron vaihdossa 8) Ei oo varmaan tarvinnu deutzista lootaa availla ;D Ainut pieni miinus tuossa zf-7300 tyypin vaihteistossa on hidas nopeus... 54km/h menee yks 230mk3 malli, rengastuksella nopeutta saa vähä kyllä lisättyä!

Mitä eroa on käytön kannalta tuossa 7300 vrt. 7200?
7100 ainakin on pirullinen käyttäjän kannalta. 7200 paljon simppelimpi 6 perusvaihteen ja 4 pikavaihteen ansiosta kun ei tartte puljata sitä alueen vaihtoa.


Kummatkin on vähä hitaita välityksiltään ;D siis tuo 7200:nen ja 7300:nen.

Se vanha 7100:nen vaihteisto on muuten sama mut välitys eri eli pienempi. 7100 vaihteisto on 40km/h laatikko sitä ei saa menemään lujempaa ku tuo 43km/h ku on tullu joskus ajettua 99-vuoden 135:sella agrotronilla. ni ei siinä mitää tarvinnu puljata, kuusi mekaanista vaihdetta ja 4 pikavaihdetta siinä oli, itse en ainakaan huomannu mitään kummallisempaa ajamisessa ku vertaa 7200 laatikkoon muutaku nopeus ;D 7200- laatikolla 40km/h mallit on rajoitettu moottorin kierroksia n.1800rpm suurimmalla vaihteella.

Mitenkäkö miun ajukoppa vänkää tuosta k-mallisarjan prossyyristä sen laatusta pakkomiellettä peänuppiin jotta siinois setähvän 7100 laatikko kolomella pikavaihteella, nelijällä perusvaihteella ja kahtella eri aluveella. Ittekkin kerranmaailmassa ruuvasin kaupan kartanolla semmoisella ja kyllä siinä aluetta tartti vaihettaa tilanteen mukkaan. Onko nuita sitten eri konstruktioita olemassa?



Jaa sä tarkoitit tuota K-mallia niin siinä taitaa olla tuo 7100-laatikko, mut se on kuitenki eri laatikko ku tuo vanha 7100-laatikko joka on ollu noissa ns. M-sarjan edeltäjissä ;D

Itte oon tuon K:n jättäny pimentoon ku se ei oikee ole munmielestä paljo mikään, jos deutzin ostaa ni se pitää olla M-sarjaa tai X-sarjalainen tai niiden edeltäjiä ;D

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: 828 Varion ylivoimaa !
vm09 musta 936:n lepäilee kokkolan valtralla,hytti lattialla ja vaihteisto puulaatikossa vieressä.


Taitaa olla se kone kyseessä, missä on tullu noin vuosi sitte tuo 260:nen deutz agrotron vaihdossa 8) Ei oo varmaan tarvinnu deutzista lootaa availla ;D Ainut pieni miinus tuossa zf-7300 tyypin vaihteistossa on hidas nopeus... 54km/h menee yks 230mk3 malli, rengastuksella nopeutta saa vähä kyllä lisättyä!

Eipä ollu, täältä lähti Nyykkäri ?

Vetelin Mustikkaharjulta tuli teussi  ::)
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)