Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Fendt 300 vario  (Luettu 10881 kertaa)

Miika

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 30
Fendt 300 vario
Eli onko kellään kokemuksia 300 sarja vario Fendteistä? Onkohan näitä vielä juurikaan suomessa?

http://www.fendt.com/index.php?id=14f4fb3822864be4156d83e6c8bf7e5b04ae36bac79d7d198a&l=2

Puraat

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 379
  • Että tämmönen Tapaus
Vs: Fendt 300 vario
Eli onko kellään kokemuksia 300 sarja vario Fendteistä? Onkohan näitä vielä juurikaan suomessa?

http://www.fendt.com/index.php?id=14f4fb3822864be4156d83e6c8bf7e5b04ae36bac79d7d198a&l=2
Reilu vuosi sitten hierottiin kauppaa 312 Variosta. Ei tullut kauppoja. Kuopiossa koeajoin, tosin vain Valtran pihassa en tosi töissä. Mukavahan sillä portaattomalla on ajella, ei siinä mitään. Poljinajon puute oli iso miinus mielestäni sekä se peukalonkynnen kokonen suunnanvaihto nipukka ei natsannut. Hintaakin kertyi niin paljon, että ei ollut mitään järkeä lähteä viemään asiaa eteen päin. Jäi vähän sellanen maku koneesta, että niihin ominaisuuksiin nähden hintaa oli reilusti liikaa. No, tulipahan sekin asia selvitettyä ettei tarvitse harmitella jälkikäteen.

heppihese

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 38
Vs: Fendt 300 vario
Onko 300-sarjalaisessa erilainen suunnannvaihtovipu ku 818-variossa ko siinä vaihetaan suuntaa heilauttamalla joystikkia vasemmalle? Ite mitä oon fendtillä ajellu ni meille tulis heti semmonen jos olis pätäkkää!

Puraat

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 379
  • Että tämmönen Tapaus
Vs: Fendt 300 vario
Onko 300-sarjalaisessa erilainen suunnannvaihtovipu ku 818-variossa ko siinä vaihetaan suuntaa heilauttamalla joystikkia vasemmalle? Ite mitä oon fendtillä ajellu ni meille tulis heti semmonen jos olis pätäkkää!

Taitaahan siinä 800 sarjalaisessakin olla mahdollisuus suunnanvaihtoon ratin alla olevasta vivusta. Kyllä 300 sarjalaisenkin suunta vaihtuu myös siitä golfpallon näkösestä pompulasta, mikä ajotikku lienekkään. Sitä piti muistaakseni liikutella vaan liikkeen suunnan mukaan, ei ollu semmosia hienouksia kun isommissa.

hiihaamees

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65
Vs: Fendt 300 vario
Kyllä siinä 300 sarjassa on poljinajo, ehkä teidän myyjä ei tiennyt siitä... Oliko siinä siinä pompulassa autromaattista suunnanvaihtoa, en muista, mutta ainakin siinä ratin vieressä olevassa viiksessä oli suunnan vaihtaja (mallia pikkurilli).

Von Fendt

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 173
Vs: Fendt 300 vario
Onko 300-sarjalaisessa erilainen suunnannvaihtovipu ku 818-variossa ko siinä vaihetaan suuntaa heilauttamalla joystikkia vasemmalle? Ite mitä oon fendtillä ajellu ni meille tulis heti semmonen jos olis pätäkkää!

Usko maatalouteen riittää ja laskimessa patterit!

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Fendt 300 vario
patterit loppu ja helmitaulukin paskana :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26186
  • vastustan
Vs: Fendt 300 vario
Onko 300-sarjalaisessa erilainen suunnannvaihtovipu ku 818-variossa ko siinä vaihetaan suuntaa heilauttamalla joystikkia vasemmalle? Ite mitä oon fendtillä ajellu ni meille tulis heti semmonen jos olis pätäkkää!

Usko maatalouteen riittää ja laskimessa patterit!
MEILLÄ VANHA VALTRA, TARTTEE LASKEE VAAN LEVILLÄ ;D ;D ;D ;D

Viimeksi muokattu: 10.02.09 - klo:00:14 kirjoittanut icefarmer

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Von Fendt

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 173
Vs: Fendt 300 vario
Onko 300-sarjalaisessa erilainen suunnannvaihtovipu ku 818-variossa ko siinä vaihetaan suuntaa heilauttamalla joystikkia vasemmalle? Ite mitä oon fendtillä ajellu ni meille tulis heti semmonen jos olis pätäkkää!

Usko maatalouteen riittää ja laskimessa patterit!
MEILLÄ VANHA VALTRA, TARTTEE LASKEE VAAN LEVILLÄ ;D ;D ;D ;D

Kait sitä vanhalla suolahden kehitysvammaisella, kun vaan häpeen kestää ;D

Laskettelu Levillä EVVK ;D Mielummin ajelen Fendillä Nuutajärven molemmissa päissä sata nolla ja naureskelen kun laskutaidottomien pitää ajaa valumötillä ;D

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Fendt 300 vario
Oon kuullu juu, että nuutajärveltäpäin on punkalaitumen keskustassa ollu fentti lavetilla matkalla vammalaan korjaamolle, sata nolla...

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Fendt 300 vario
Oon kuullu juu, että nuutajärveltäpäin on punkalaitumen keskustassa ollu fentti lavetilla matkalla vammalaan korjaamolle, sata nolla...

Kaks fenttii .......

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Fendt 300 vario
Onko 300-sarjalaisessa erilainen suunnannvaihtovipu ku 818-variossa ko siinä vaihetaan suuntaa heilauttamalla joystikkia vasemmalle? Ite mitä oon fendtillä ajellu ni meille tulis heti semmonen jos olis pätäkkää!

Usko maatalouteen riittää ja laskimessa patterit!
MEILLÄ VANHA VALTRA, TARTTEE LASKEE VAAN LEVILLÄ ;D ;D ;D ;D

Kait sitä vanhalla suolahden kehitysvammaisella, kun vaan häpeen kestää ;D

Laskettelu Levillä EVVK ;D Mielummin ajelen Fendillä Nuutajärven molemmissa päissä sata nolla ja naureskelen kun laskutaidottomien pitää ajaa valumötillä ;D


Minkä kumman häpeän? Ja jos ei ole laskutaitoa niin sen suuremmalla syyllä on parempi ajaa taloudellisesti turvallisella ja edullisella valtralla.
 Ajatuksena laskutaitoisena heitän seuraavan: Olipa kerran traktori menossa vaihtoon. Koneen arvo olisi riittänyt käsirahaksi fenttiin. Kone vaihtui kuitenkin valtraan kun siitä tarvitsi maksaa niin vähän että tehdyn työtunnin nettohinta jäi valtralla puoleen siitä mitä fentillä.

huhu

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 120
Vs: Fendt 300 vario
Eikös tämä 300:nen ole ainut oikea portaaton.Siinähän ei ole mekaanisia vaihteita.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Fendt 300 vario
Oon kuullu juu, että nuutajärveltäpäin on punkalaitumen keskustassa ollu fentti lavetilla matkalla vammalaan korjaamolle, sata nolla...

Kaks fenttii .......

kaksi vanhaa fentti jätkää istuu penkillä ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Fendt 300 vario
Fendt on maajussin karvanoppacorolla. Naista sillä saa ihan yhtä huonosti, mutta kavereille on torinkulmilla kiva retostella..  ;D
Nothing is Something Worth Doing