Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe valejäsenet..  (Luettu 3619 kertaa)

Reino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 581
  • Hämeen hitain.
valejäsenet..
Kepulaista meininkivä :D. Montakohan valejäsentä ämteekoossa?  ;D ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: valejäsenet..
Kepulaista meininkivä :D. Montakohan valejäsentä ämteekoossa?  ;D ;D

 Onhan siellä niitä mullattuja aika paljon. ;D

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: valejäsenet..
Jäsenrekisteristä voidaan poistaa kuolleet vasta kun omaiset ilmoittavat asiasta, muuten kielletty.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: valejäsenet..
Jäsenrekisteristä voidaan poistaa kuolleet vasta kun omaiset ilmoittavat asiasta, muuten kielletty.

   Onko kepussa jäsenmaksua ollenkaan. Mielestäni puolueen jäsen on jäsenmaksun maksava jäsen. Rupeaa pikku hiljaa valkenemaan tämä vaaliraha juttu. Eurot ei tule jäseniltä vaan mafialta ;D

Aimo Jortikka

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1523
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.
Vs: valejäsenet..

 *** Kepussa on valejäseniäkin enemmän kuin monessa puolueessa ollenkaan jäseniä. Kuvaa mieletöntä YLIVOIMAA.  ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: valejäsenet..
Onko se niin että valejäsen voi valehdella mutta tosijäsen joutuu puhumaan totta. Jos näin on, niin jokainen puolue tarvitsee muutamia tuhansia valejäseniä riveihinsä  :D

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: valejäsenet..
Kysymyshän on vain normaalista jäsenrekisterin päivityksestä.Se on saatettu ajan tasalle.Mulle tuli eräästä toisesta puolueesta jäsenmaksulappu(30)euroa.Päätin jättää maksamatta, koska en ole minkään puolueen jäsen.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: valejäsenet..
Kysymyshän on vain normaalista jäsenrekisterin päivityksestä.Se on saatettu ajan tasalle.Mulle tuli eräästä toisesta puolueesta jäsenmaksulappu(30)euroa.Päätin jättää maksamatta, koska en ole minkään puolueen jäsen.
Mikäs puolue Simmon tahtoi noin kovasti riveihinsä?
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: valejäsenet..
Kysymyshän on vain normaalista jäsenrekisterin päivityksestä.Se on saatettu ajan tasalle.Mulle tuli eräästä toisesta puolueesta jäsenmaksulappu(30)euroa.Päätin jättää maksamatta, koska en ole minkään puolueen jäsen.

  Kyllä normaalissa yhdistystoiminnassa jäsenrekisteri päivittyy maksavista jäsenistä. Sieltä kepun tiliotteelta voi poimia jäsenrekisterin. Ja löytyisköhän sieltä edes 15000 jäsentä ;D

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: valejäsenet..
Kysymyshän on vain normaalista jäsenrekisterin päivityksestä.Se on saatettu ajan tasalle.Mulle tuli eräästä toisesta puolueesta jäsenmaksulappu(30)euroa.Päätin jättää maksamatta, koska en ole minkään puolueen jäsen.

Se oli joku itsenäisyys puolue.Jos se on entisen Vapaan Suomen liiton uusi nimi,niin en kyllä ole ollut jäsen siinäkään.Joskus olen kunnallisvaaleissa ollut ehdolla kepussa ja perussuomalaisissa sitoutumattomana,mutta onneksi en ole tullut valituksi.En tykkää kokouksissa istumisista enkä osaa ajaa ihmisten asioita.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: valejäsenet..
sittenhän aivan selvää politikkoainesta!   nyt eikun vaali-iskulausetta rustaamaan ja läpi menee että heiluu!

JoHaRa

  • Vieras
Vs: valejäsenet..
sittenhän aivan selvää politikkoainesta!   nyt eikun vaali-iskulausetta rustaamaan ja läpi menee että heiluu!

Noilla taidoilla Simmo pääsee vielä pitkälle missä vaan puolueessa. Vaikka RKP:ssä jos istuu tuppisuuna eikä jää kiinni  :D

pilkkimies

  • Vieras
Vs: valejäsenet..
Siunakkoon ja varjele meitä,ylimääräisiltä jäsenkorteilta ja varsinkaan kokoomuksen.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: valejäsenet..
ei ne mitään korttei ja laskui laita, ne tuo moton metän reunaan ja OTTAAVAT tarvittavat!

liikkis

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 90
Vs: valejäsenet..
Jos jäsenrekisterit yhdistettäisiin, niin Suomessa olis äkkiä 20 milj asukasta.  :D