Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Volvo V 70 1,6 ecodrive  (Luettu 3360 kertaa)

jamako

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1301
  • Our reliable partner!
Volvo V 70 1,6 ecodrive
Kävipäs taas huono tuuri; olin Norjassa maatalouteen liittymättömällä työmatkalla ja monien tekijöiden summana kotimatka viivästyi 17.05 asti eli Norjan kansallispäivään. Tuhkapilven aikaan ainoa autovuokraamosta saamani auto oli Ford Fusion 1,4 diesel, jonka luulin olevan nykyautojen pohjanoteeraus, mutta sjuttonde maj:sta johtuen en saanut taksia ja ainoa "leiebil", jonka onnistuin saamaan oli mainittu Volvo. Kuinka voidaan nykypäivänä myydä ko.koslaa? Tolla "bilikalla" ohituksista todellakin muodostui henkeäsalpaavia. Karmea laitos!
Grow the feed, not the weeds!

msan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 265
Vs: Volvo V 70 1,6 ecodrive
Kulutus pysyy kurissa mutta ominaisuuksien kustannuksella. Pikkuauton moottori isossa korissa, tosi toimiva yhdistelmä >:(. Vielä asuntovaunu perään.

farmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 330
Vs: Volvo V 70 1,6 ecodrive
Kyllä tuohon koppaan pitää olla vähintään 200 heppaa jotta sitä voi autoksi sanoa.

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5280
Vs: Volvo V 70 1,6 ecodrive
Kävipäs taas huono tuuri; olin Norjassa maatalouteen liittymättömällä työmatkalla ja monien tekijöiden summana kotimatka viivästyi 17.05 asti eli Norjan kansallispäivään. Tuhkapilven aikaan ainoa autovuokraamosta saamani auto oli Ford Fusion 1,4 diesel, jonka luulin olevan nykyautojen pohjanoteeraus, mutta sjuttonde maj:sta johtuen en saanut taksia ja ainoa "leiebil", jonka onnistuin saamaan oli mainittu Volvo. Kuinka voidaan nykypäivänä myydä ko.koslaa? Tolla "bilikalla" ohituksista todellakin muodostui henkeäsalpaavia. Karmea laitos!
Kait olet jo laittanut vakuutusyhtiölle korvausvaatimuksen henkisistä kärsimyksistä?

Petri

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Volvo V 70 1,6 ecodrive
Miten minä jo otsikon luettuani arvasin että nyt tuskin tulee volgalle kehuja  ;D
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Dynashift

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 227
Vs: Volvo V 70 1,6 ecodrive
Heips.. Minkäslaisilla autoilla itse olet ajanut? Mietin vaan kun Volvo drive-e tuntuu ihan kelpo autolta. Kiihtyy esim nopeemmin kun 2.0i bensa 940 Volvo joka varsin yleinen automalli oli taksissa..ja tuskinpa jalkoihin jäätiin..

jamako

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1301
  • Our reliable partner!
Vs: Volvo V 70 1,6 ecodrive
Heips.. Minkäslaisilla autoilla itse olet ajanut? Mietin vaan kun Volvo drive-e tuntuu ihan kelpo autolta. Kiihtyy esim nopeemmin kun 2.0i bensa 940 Volvo joka varsin yleinen automalli oli taksissa..ja tuskinpa jalkoihin jäätiin..

Kyllähän toi kulki, kun kierrätti yli 3000 rpm, mutta samalla tuli tuhottua kulutusero.
Niin ja automaattia tohon, eikä muistaakseni 2,0 D:n saa?

Niin 2005-2007 ei autoa; 2007-2008 M-B C 180 automatique (W 204) ei raketti, 2008-2009 BMW X3 2,0 D (vakio tais olla 130kw; lastulla 155 kw) automatique, 2009- RR sport 3,6 V8 (vakio 200kw, taitaa nyt lastulla olla 255-260kw). Nythän toi uus 3,0 V6 tuuppaa melkein saman ja kulutusero 3,0:n hyväksi pari litraa, joskaan työsuhdeauton suhteen kun en itse maksa p-ainetta ei suurta merkitystä.

Niin toi 3,6 on made in Dagenham eli sama paikka kun oli Fordsonin tehdas aikaan ennen Basildonia.

Jatkumo no.2 toi M-B:n Bremenin tehdas (C-sarja+GLK) taitaa olla entinen Borgwardin tehdas?

Piiri pieni pyörii.

Viimeksi muokattu: 23.05.10 - klo:02:05 kirjoittanut jamako

Grow the feed, not the weeds!

realisti

  • Vieras
Vs: Volvo V 70 1,6 ecodrive
minä kävin kanssa koeajamassa kyseisen automallin, ja samansuuntaista kommenttia voi vaan antaa. Oman b-b E320CDI:n jälkeen oli kyllä melko karmea kosla, juuri tuon moottorin vuoksi. Ihan tuli mieleen ajat 200D mersulla.