Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Huittisten/Vampulan navetta  (Luettu 13653 kertaa)

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Huittisten/Vampulan navetta
Olihan meitä siellä, kello 13 oltiin siinä oikeanpuoleisen kolmannen lypsypaikan kohdalla Maken ja JiiWeen kanssa, hetken päästä olikin JoHaRa ja Cosmic_cowboy "käytävän tukkeena". Myöskin Tilasonni oli paikalla. Ja tietysti isäntä itse oli paikalla.

Sen verranko vain oli yleisöä? Olisin mä muuten voinu tulla, mutta kun ei siellä ollut niitä grillattuja broilerinkoipia tarjolla.  ;D
400 kahvikuppia oli menny...
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Huittisten/Vampulan navetta
Tuore uutinen: Koskelle tulossa 3000 lypsylehmän navetta.  Sorkkhoitajalle vakinainen virka ja asuntoetu ja tinkimaitoa 2 ltra/pv.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Huittisten/Vampulan navetta
Tuore uutinen: Koskelle tulossa 3000 lypsylehmän navetta.  Sorkkhoitajalle vakinainen virka ja asuntoetu ja tinkimaitoa 2 ltra/pv.

oletko tosissasi,aiotaanko koski hukuttaa paskaan ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Huittisten/Vampulan navetta
Tuore uutinen: Koskelle tulossa 3000 lypsylehmän navetta.  Sorkkhoitajalle vakinainen virka ja asuntoetu ja tinkimaitoa 2 ltra/pv.

oletko tosissasi,aiotaanko koski hukuttaa paskaan ;D

Uutinen on tosi!

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8718
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Huittisten/Vampulan navetta
Hoidattakaa nyt kiireesti lehmienne sorkat kuntoon, sorkkis ei kohta enää ehdi muualle.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Aulis Anttila

  • Vieras
Bwaaaaahahhhaaaaaaaaaaa :-) + Osuma :-)
Hoidattakaa nyt kiireesti lehmienne sorkat kuntoon, sorkkis ei kohta enää ehdi muualle.  ;D

 ;D ;D ;D   :P :P :P

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8439
Vs: Huittisten/Vampulan navetta
SBn pihatto oli kuin päivitetty meikäläisen pihatto.  ;)
Mystinen kesälaatumies

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Huittisten/Vampulan navetta
Olihan meitä siellä, kello 13 oltiin siinä oikeanpuoleisen kolmannen lypsypaikan kohdalla Maken ja JiiWeen kanssa, hetken päästä olikin JoHaRa ja Cosmic_cowboy "käytävän tukkeena". Myöskin Tilasonni oli paikalla. Ja tietysti isäntä itse oli paikalla.

Sen verranko vain oli yleisöä? Olisin mä muuten voinu tulla, mutta kun ei siellä ollut niitä grillattuja broilerinkoipia tarjolla.  ;D
400 kahvikuppia oli menny...

Ja mää en edes juanu. Enkä syönyt makkaraa kun se sylttytehtaan mullikoijari, joka arveli sirkussonnia plinin sukulaiseksi, oli syönyt kuormasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Huittisten/Vampulan navetta
Olihan meitä siellä, kello 13 oltiin siinä oikeanpuoleisen kolmannen lypsypaikan kohdalla Maken ja JiiWeen kanssa, hetken päästä olikin JoHaRa ja Cosmic_cowboy "käytävän tukkeena". Myöskin Tilasonni oli paikalla. Ja tietysti isäntä itse oli paikalla.

Sen verranko vain oli yleisöä? Olisin mä muuten voinu tulla, mutta kun ei siellä ollut niitä grillattuja broilerinkoipia tarjolla.  ;D
400 kahvikuppia oli menny...

Ja mää en edes juanu. Enkä syönyt makkaraa kun se sylttytehtaan mullikoijari, joka arveli sirkussonnia plinin sukulaiseksi, oli syönyt kuormasta.

Olinkin sattumalta paikalla kun plinin realiypersoona mainittiin ääneen. Kylmis oli myös laumassa ja keitähän vielä  ???

Hieno navetta, sellainen ekonoominen.  Siellä on toinen ukko vissiin ajamassa lehmiä lypsylle sitten joskus. Vai saisiko lantakoneesta viritettyä ajolaitteen  ;D Siis... miksi ei saisi, mulla on jo piirrustukset mielessä  ::)

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Huittisten/Vampulan navetta
  Siellä on toinen ukko vissiin ajamassa lehmiä lypsylle sitten joskus. Vai saisiko lantakoneesta viritettyä ajolaitteen  ;D Siis... miksi ei saisi, mulla on jo piirrustukset mielessä  ::)
Olet lähempänä, kuin luuletkaan.  ;) Sen verta iski vauhtisokeus, että satsasin rahaa lantaraapan ohjauskeskukseen. Pakettiin kuuluu myös kaukosäädin, jolla voi lantaraappaa ohjata. Takakäytövällä olevan lantaraapan päälle nostetaan aita lypsynajaksi ja se siis toimii ajolaitteena.
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Huittisten/Vampulan navetta
  Siellä on toinen ukko vissiin ajamassa lehmiä lypsylle sitten joskus. Vai saisiko lantakoneesta viritettyä ajolaitteen  ;D Siis... miksi ei saisi, mulla on jo piirrustukset mielessä  ::)
Olet lähempänä, kuin luuletkaan.  ;) Sen verta iski vauhtisokeus, että satsasin rahaa lantaraapan ohjauskeskukseen. Pakettiin kuuluu myös kaukosäädin, jolla voi lantaraappaa ohjata. Takakäytövällä olevan lantaraapan päälle nostetaan aita lypsynajaksi ja se siis toimii ajolaitteena.

Juuri näin  :D Mutta sun täytyy tehdä sellainen aita joka kauhoo myös makaavat elukat parsista  ;) On siellä joskus joku makaamassakin. Mutkarauta vaan, sellainen joka tökkää nautaa naamaan parressa. Joku ampiaispesä raudan päähän pelotteeksi  :D
Taas muuten hyvä oivallus joka toimii ja säästää tonneja. Saa linja näkyi koko navetassa ja niin kuuluukin.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Huittisten/Vampulan navetta
Hoidattakaa nyt kiireesti lehmienne sorkat kuntoon, sorkkis ei kohta enää ehdi muualle.  ;D

Sevoni on kuulemma saanut viran.  Sevonilla on laatu-hintasuhde kohdallaan kehuvat, kehuvat, kehuvat.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Huittisten/Vampulan navetta
Olihan meitä siellä, kello 13 oltiin siinä oikeanpuoleisen kolmannen lypsypaikan kohdalla Maken ja JiiWeen kanssa, hetken päästä olikin JoHaRa ja Cosmic_cowboy "käytävän tukkeena". Myöskin Tilasonni oli paikalla. Ja tietysti isäntä itse oli paikalla.

Sen verranko vain oli yleisöä? Olisin mä muuten voinu tulla, mutta kun ei siellä ollut niitä grillattuja broilerinkoipia tarjolla.  ;D
Oikeesti et menny siks, kun sulle ei ollu tarjolla ruotsinkielistä opastettua kierrosta  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Huittisten/Vampulan navetta
Olihan meitä siellä, kello 13 oltiin siinä oikeanpuoleisen kolmannen lypsypaikan kohdalla Maken ja JiiWeen kanssa, hetken päästä olikin JoHaRa ja Cosmic_cowboy "käytävän tukkeena". Myöskin Tilasonni oli paikalla. Ja tietysti isäntä itse oli paikalla.

Sen verranko vain oli yleisöä? Olisin mä muuten voinu tulla, mutta kun ei siellä ollut niitä grillattuja broilerinkoipia tarjolla.  ;D
Oikeesti et menny siks, kun sulle ei ollu tarjolla ruotsinkielistä opastettua kierrosta  ;D

Betjäning på svenska av Jiiwee.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Huittisten/Vampulan navetta
Olihan meitä siellä, kello 13 oltiin siinä oikeanpuoleisen kolmannen lypsypaikan kohdalla Maken ja JiiWeen kanssa, hetken päästä olikin JoHaRa ja Cosmic_cowboy "käytävän tukkeena". Myöskin Tilasonni oli paikalla. Ja tietysti isäntä itse oli paikalla.

Sen verranko vain oli yleisöä? Olisin mä muuten voinu tulla, mutta kun ei siellä ollut niitä grillattuja broilerinkoipia tarjolla.  ;D
Oikeesti et menny siks, kun sulle ei ollu tarjolla ruotsinkielistä opastettua kierrosta  ;D

Betjäning på svenska av Jiiwee.

Mulla oli mukana kieppi rautalankaa. De Cille joutuu joskus selittämään asiat myös rautankaa vääntelemällä. Olisikohan JiiWee voinut sitten vääntää ne langat vielä ruotsiksi  ???