Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Naistenko syytä?  (Luettu 7530 kertaa)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Naistenko syytä?
Se on varma että sellaista miestä ei ole eikä tuu että nainen olis siihen tyytyväinen. AINA löytyy jotain narinan aihetta.

Onneks kaikki naiset ei narise .  :D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Höpö höpö
Naisesta ei   ole mukavaa peuhata kännisen miehen kanssa, varsinkaan jos ovat itse selvin päin, joten ne mieluummin pihtaavat ja pärmättävät siitä alkoholinkäytöstä.

Olkaatten selvin päin, niin pärmätys loppuu ja saatte   naiselta.  :D
   Tähänpä ei ole mitään lisättävää    :D  Sepe ja Sorkkis, lukekaa toi ainaki viiteen kertaan   ;D

  Mä en ainakaan oo kännissä nainu koskaan. Enkä mä kännissäkään ole ollut vuoskymmeniin. Ei alkohooli ole sitä varten. ;D

Minä oon nainu kännissä ja myös selvinpäin, oon nainu kännisiä ja myös selviä naisia ...
Mutta vain naisia.

  Sulla taitaa olla huono viinapää ;D

Vain silloin, kun otan alkoholia ????
No älä sit hyvä mies ota! Tapat vielä jonkun !!!

Miksi ihmeessä luulet, että otan alkoholia ????
Väkivaltanen en ole edes humalassa ...
Sun pitäisi tehdä jotain tolle alholiongelmalle, kun kuvittelet että ihmiset jotka ei ole vuosiin ottaneet mitään olisivat alkoholisteja ???
   Miksi sitten olet antanut ymmärtää, että asia on juuri päinvastoin?

En minä mitään anna ymmärtää, en vain tee itsestäni mitään patsaspyhimystä kyseisen toimintatavan takia.
Ei juomattomuus tee ihmisestä parempaa ihmistä, eikä se itsessään oikeuta muita arvostelemaan juomisesta.
Alkoholi on laillinen nautinta-aine ja tämä on vapaa maa, mutta täällä voi olla vapaasti myös juomatta ????

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Naistenko syytä?


Ovatko nykyajan naisten vaatimukset liikaa miehille??????

-----------Kyllä on.Kun nainen valitsee aviopuolisoa,on nykyään melkein tärkein kriteeri,osaako mies laittaa ruokaa ja pestä pyykit.Ja onko hyvä sängyssä.Tietenkin on hyvä,jos mies omaa sellaiset taidot.Mielestäni tärkeintä on kuitenkin,että miehestä tulee luotettava kumppani ja hyvä isä lapsille. Seksuaaliset odotukset on ihan epänormaaleja,miehen odotetaan tyydyttävän naisen koska ja missä tahansa.Seksuaalisuus aiheuttaa miehissä paineita ja epävarmuus jos mikä voi johtaa impotenssiin.Sitten marssitaan naama nytyssä hakemaan parempaa petikumppania. >:(
Puolisoiden pitäisi pyrkiä kunnioittamaan toisiaan ja hyväksyä se tosiasia,että aina ei vaan kaikki suju,niinkuin toivoisi.Pitäisi oppia pyytämään ja antamaan anteeksi.Mutta siihen tarvitaan molempia,ei siihen yksin pysty.
Nykyään törmää usein sellaiseen tilanteeseen,kun alkaa kysellä nuoren parin kuulumisia(2-3v naimisissa),että sanotaan vaan kevyesti,että me on erottu.Eikait tuossa ajassa kerkiä ees riidellä :o Minulta meni kymmeniä vuosia oppia tuntemaan puoliso!!!Enkä taida tuntea vieläkään >:(
[/quote]

  Oot sä Simmo melekonen perheterapeutti ;D

Holman_Hurja

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 135
Vs: Naistenko syytä?
Se on varma että sellaista miestä ei ole eikä tuu että nainen olis siihen tyytyväinen. AINA löytyy jotain narinan aihetta.

Narina tod.näk.loppuu huolellisella voitelulla.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Naistenko syytä?
Sitten valitetaan liian liukkaaksi
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Marsa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 38
Vs: Naistenko syytä?
Naisten vaatimukset on ristiriitaisia, pitäisi olla hellä  ja kotitöitä tekevä, mutta sitten kun on sellainen, nainen ei tykkäkkään, kun  esiilina edessä vie miehekkyyden, ja pitäisikin olla miehekäs macho, ja sillä aikaa kun se oma hellä mies tiskaa ja pyykkää, niin nainen käy panemassa  jotain  machomiestä jossain.
    Mun on kyllä nyt pakko sanoa tähän, että kyllä se mieskin voi tehdä ruokaa joskus, mut jatkuva keittiössä essu päällä häärivä mies on kyllä hieman naisellinen, tai ristiriitainen näky....minä tuntisin itseni virattomaksi sellaisen miehen kanssa... Tuliskohan tunne, et minun on nyt sit varmaan lähdettävä vaihtamaan niitä renkaita...   ;D

Kyllä se helpottaa välillä se renkaitten vaihto, jos ukko tekis sillä välin ruuan tai imurois. Kaavat, ne kaavat... sissus että ne välillä ahistaa. Sitä en vain tajua, että miksi se äijän naama on rullalla kun renkaat on vaihettu sekä imurointi ja ruoka on tehty. Sekään ei vissiin kelepaa. Sama tuo mulle, pääasia et homma luistaa. - Aikansa kutaki, sanotaan.

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Naistenko syytä?
Naisten vaatimukset on ristiriitaisia, pitäisi olla hellä  ja kotitöitä tekevä, mutta sitten kun on sellainen, nainen ei tykkäkkään, kun  esiilina edessä vie miehekkyyden, ja pitäisikin olla miehekäs macho, ja sillä aikaa kun se oma hellä mies tiskaa ja pyykkää, niin nainen käy panemassa  jotain  machomiestä jossain.
    Mun on kyllä nyt pakko sanoa tähän, että kyllä se mieskin voi tehdä ruokaa joskus, mut jatkuva keittiössä essu päällä häärivä mies on kyllä hieman naisellinen, tai ristiriitainen näky....minä tuntisin itseni virattomaksi sellaisen miehen kanssa... Tuliskohan tunne, et minun on nyt sit varmaan lähdettävä vaihtamaan niitä renkaita...   ;D

Kyllä se helpottaa välillä se renkaitten vaihto, jos ukko tekis sillä välin ruuan tai imurois. Kaavat, ne kaavat... sissus että ne välillä ahistaa. Sitä en vain tajua, että miksi se äijän naama on rullalla kun renkaat on vaihettu sekä imurointi ja ruoka on tehty. Sekään ei vissiin kelepaa. Sama tuo mulle, pääasia et homma luistaa. - Aikansa kutaki, sanotaan.
Mulle passaa tämä vanha systeemi, naisilla on naisille paremmin sopivat hommat ja miehillä heille sopivat. Tosin, jos molemmat käyvät töissä, silloin kotihommatkin olis jaettava.

Puppugeneraattori

  • Vieras
Vs: Naistenko syytä?
Minähän se tietysti  olen paras asiantuntija tässä asiassa,  ;D  kun olen vanhapoika,  ;D ja sellaisena aion pysyäkin,  ;D on elely paljon helpompaa ilman  muijaa ja kakaraoita.  ;D ;D

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Naistenko syytä?
Minähän se tietysti  olen paras asiantuntija tässä asiassa,  ;D  kun olen vanhapoika,  ;D ja sellaisena aion pysyäkin,  ;D on elely paljon helpompaa ilman  muijaa ja kakaraoita.  ;D ;D
 Niinpä ja lapsettomat ovat tunnetusti parhaita asiantuntijoita  lastenkasvatuksessa.

Viimeksi muokattu: 08.05.10 - klo:15:35 kirjoittanut ~Tuulia ~

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Naistenko syytä?
Naisten vaatimukset on ristiriitaisia, pitäisi olla hellä  ja kotitöitä tekevä, mutta sitten kun on sellainen, nainen ei tykkäkkään, kun  esiilina edessä vie miehekkyyden, ja pitäisikin olla miehekäs macho, ja sillä aikaa kun se oma hellä mies tiskaa ja pyykkää, niin nainen käy panemassa  jotain  machomiestä jossain.
    Mun on kyllä nyt pakko sanoa tähän, että kyllä se mieskin voi tehdä ruokaa joskus, mut jatkuva keittiössä essu päällä häärivä mies on kyllä hieman naisellinen, tai ristiriitainen näky....minä tuntisin itseni virattomaksi sellaisen miehen kanssa... Tuliskohan tunne, et minun on nyt sit varmaan lähdettävä vaihtamaan niitä renkaita...   ;D

Kyllä se helpottaa välillä se renkaitten vaihto, jos ukko tekis sillä välin ruuan tai imurois. Kaavat, ne kaavat... sissus että ne välillä ahistaa. Sitä en vain tajua, että miksi se äijän naama on rullalla kun renkaat on vaihettu sekä imurointi ja ruoka on tehty. Sekään ei vissiin kelepaa. Sama tuo mulle, pääasia et homma luistaa. - Aikansa kutaki, sanotaan.
Mulle passaa tämä vanha systeemi, naisilla on naisille paremmin sopivat hommat ja miehillä heille sopivat. Tosin, jos molemmat käyvät töissä, silloin kotihommatkin olis jaettava.

   Harvemmassa taloudessa toinen voi olla työttömänä jatkuvasti ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Naistenko syytä?
Minähän se tietysti  olen paras asiantuntija tässä asiassa,  ;D  kun olen vanhapoika,  ;D ja sellaisena aion pysyäkin,  ;D on elely paljon helpompaa ilman  muijaa ja kakaraoita.  ;D ;D

Sää joudut vannustamaan varmaan vähän helkkaristi?
Kui mää ain olen paras?

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: Naistenko syytä?
Minähän se tietysti  olen paras asiantuntija tässä asiassa,  ;D  kun olen vanhapoika,  ;D ja sellaisena aion pysyäkin,  ;D on elely paljon helpompaa ilman  muijaa ja kakaraoita.  ;D ;D

Sää joudut vannustamaan varmaan vähän helkkaristi?
Vannustamaan ???

Puppugeneraattori

  • Vieras
Vs: Naistenko syytä?
Minähän se tietysti  olen paras asiantuntija tässä asiassa,  ;D  kun olen vanhapoika,  ;D ja sellaisena aion pysyäkin,  ;D on elely paljon helpompaa ilman  muijaa ja kakaraoita.  ;D ;D

Sää joudut vannustamaan varmaan vähän helkkaristi?

Joo, mä olenkin varsinainen rapakinnas.

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2795
Vs: Naistenko syytä?
Minähän se tietysti  olen paras asiantuntija tässä asiassa,  ;D  kun olen vanhapoika,  ;D ja sellaisena aion pysyäkin,  ;D on elely paljon helpompaa ilman  muijaa ja kakaraoita.  ;D ;D

Sää joudut vannustamaan varmaan vähän helkkaristi?

Ei välttämättä niikä paljoo ku sä,tinpa