Ei noista suolahen koneista kokemusta, mutta naapuri kokeili 142 N ja T151 yhdistelmä paalaimen edessä ennekuin teki päätöksen.
Ännästä sanoi loppuvan puhdin kun paali alkoi täyttyä ja toinen kyydissä loivassa ylämäessä varsinkin. Elikkäs T 151 pihassa näkyy olevan nykyään.
ajattele muutama hetki eteenpäinkin, onko tilan tarpeet vakiintuneet suurin piirtein vai onko kasvukipuja odotettavissa. tuo nelonenhan on jo aika kireä mutta tuossa kutoskoneessa on vielä mahdollisuuksia piristää jos tarve vaatii.... ettei ole taas hetipian koneen vaihto edessä
Ice kirjoittaa asiaa.
Olen nimittäin ajanut rinnakkain useamman vuoden ajan noin 150 heppaista nelosta ja kuutosta ja se nelonen on aina niinkuin *****un uupunut matkamies, jos tehdään töitä siellä lähellä maksimitehoja.
Vääntö on surkeaa, ei sitä voi verrata kuutosen vääntöihin ja polttoaineen kulutus karkaa käsistä heti kun mennään yli sadan hevosen.
Itse vedän paalainta useimmiten yli 200 heppaisella ja sitä voi sanoa, jotta on helppoa, eikä mene kohtuuttomasti polttoainetta.
Käytössä nopea ulosotto ja pintakaasu.
Nelonen saman koneen edessä hihkuu viimeisillään ja ottaa liki tuplaeväät.