Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uuden 900:sen moottori  (Luettu 15936 kertaa)

Verku

Vs: Uuden 900:sen moottori
Huoh.

Niikö oikeus voitti. ;D


Jos eivät päin naamaa valehdelleet, mitä en kyllä usko tapahtuneen.


No ainahan se mahdollista on, ku ei tuollaisia asioita niin yleensä paljastella... mut uskon kyllä pian aikaa jos ne asian nuon kerran sanoi, eli joko myllynä pysyy deutzi mikä tarkoittaa et niiden pitää tehä uusi rivi kutonen suuremmalla tilavuudella tai sitte man tekee paluun ja mustana hevosena on tietysti mersu  ;D
Eikös fendti omista osan deutsista eli sen takia on deutsin koneet... 

http://www.deutz.de/live_deutz_com/html/default/8a85818a14a8d36601154c00dc451400.en.html

45% on muuten aika isokin siivu mun mielestä.

No, eipä siinä moottorissa luulisi paljoa olevan enää valinnanvaraa tällä logiikalla.
Kypsä tapaus

agricult

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 464
Vs: Uuden 900:sen moottori
Huoh.

Niikö oikeus voitti. ;D


Jos eivät päin naamaa valehdelleet, mitä en kyllä usko tapahtuneen.


No ainahan se mahdollista on, ku ei tuollaisia asioita niin yleensä paljastella... mut uskon kyllä pian aikaa jos ne asian nuon kerran sanoi, eli joko myllynä pysyy deutzi mikä tarkoittaa et niiden pitää tehä uusi rivi kutonen suuremmalla tilavuudella tai sitte man tekee paluun ja mustana hevosena on tietysti mersu  ;D
Eikös fendti omista osan deutsista eli sen takia on deutsin koneet... 

http://www.deutz.de/live_deutz_com/html/default/8a85818a14a8d36601154c00dc451400.en.html

45% on muuten aika isokin siivu mun mielestä.

No, eipä siinä moottorissa luulisi paljoa olevan enää valinnanvaraa tällä logiikalla.

Niin 45 rossaa siis Fendtin suoralla kilpailijalla ja pikemminkin kasvamaan päin tämä osuus, on SDF antanut ymmärtää. Volvo on tuossa mukana maansiirtopuolen pienempien moottorien tähden. AGCO ei tietääkseni Deutzia omista tai sen nurkkamisesta edes haaveile.

Verku

Vs: Uuden 900:sen moottori
Huoh.

Niikö oikeus voitti. ;D


Jos eivät päin naamaa valehdelleet, mitä en kyllä usko tapahtuneen.


No ainahan se mahdollista on, ku ei tuollaisia asioita niin yleensä paljastella... mut uskon kyllä pian aikaa jos ne asian nuon kerran sanoi, eli joko myllynä pysyy deutzi mikä tarkoittaa et niiden pitää tehä uusi rivi kutonen suuremmalla tilavuudella tai sitte man tekee paluun ja mustana hevosena on tietysti mersu  ;D
Eikös fendti omista osan deutsista eli sen takia on deutsin koneet... 

http://www.deutz.de/live_deutz_com/html/default/8a85818a14a8d36601154c00dc451400.en.html

45% on muuten aika isokin siivu mun mielestä.

No, eipä siinä moottorissa luulisi paljoa olevan enää valinnanvaraa tällä logiikalla.

Niin 45 rossaa siis Fendtin suoralla kilpailijalla ja pikemminkin kasvamaan päin tämä osuus, on SDF antanut ymmärtää. Volvo on tuossa mukana maansiirtopuolen pienempien moottorien tähden. AGCO ei tietääkseni Deutzia omista tai sen nurkkamisesta edes haaveile.

Sori iski muuten lukihäiriö. Perin *****mainen vaiva, jos tekstiä tavaa liian nopeaa niin sanat menee sekaisin ja Deutz-Fahr voi olla Fendt koska onhan siellä jopa yksi yhteinen F........ :-\

No oisko se sitten se MAN kuitenkin
Kypsä tapaus

taisker

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1132
Vs: Uuden 900:sen moottori
eikös tossa loimaan valtran pihalla olevassa 926 oo jo sisu nokalla

Verku

Vs: Uuden 900:sen moottori
eikös tossa loimaan valtran pihalla olevassa 926 oo jo sisu nokalla

Kenties Valtralla on ehkä kuulemma mahdollisesti myös 818 Fendt MSK:n hytillä.......... :D

Niin oliko tuo siis joku tieto vai "musta tuntuu - arvaus".....???
Kypsä tapaus

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2448

agricult

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 464
Vs: Uuden 900:sen moottori
AGCO ei tietääkseni Deutzia omista tai sen nurkkamisesta edes haaveile.

Vai niin.

http://www.prnewswire.co.uk/cgi/news/release?id=24732

http://www.agcoallis.com.ar/site.administracion/productos/GaleriaModelos/00000645_MODELO_GAL_G_tr-6135.jpg


Niin, kauppaahan AGCO edelleen Yhdysvalloissa Doradoa omalla merkillään, siitä en tiedä miten omistus SDFNA:ssa nykyään jakautuu. Joka tapauksessa kyseessä oli/on firmojen (SDF&AGCO ei Deutz AG) yhteisesti omistama tytäryhtiö, ei osuus SDF:stä saati Deutzista (josta SDF muuten tuohon aikaan omisti huomattavasti pienemmän siivun kuin nykyään.

Samen traktoreiden markkinointi AGCO:n ja Alliksen nimillä Yhdysvalloissa, DF:stä puhumattakaan on muutenkin paljon vanhempi juttu kuin tuon linkin uutinen eikä liene yllätys kenellekään, joka muistaa, että koko AGCO sai alkunsa Deutzin seikkailuista P-Amerikassa.

Jälkimmäisen linkin traktorissa on AGCO:n ja Deutzin yhteisen tytäryhtiön valmistama moottori ja DF, Allis-Chalmers ja Deutz-Allis traktoreiden vanhalla maineella ratsastava muotoilu ja väritys.

bobbari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2642
  • Sosiaalinen erakko
Vs: Uuden 900:sen moottori
eikös tossa loimaan valtran pihalla olevassa 926 oo jo sisu nokalla
   Ainakin sunnuntaina siellä oli 930 fendtti, joka on vanhemmalla hytillä ja MAN:nin moottorilla...
 Ollut jo loppuvuodesta asti...        Käyntiääni on aika karkea verrattuna Deutzin 7.1 litraiseen
 moottoriin verrattuna.     Uusi ysisatanen käy niin pehmeästi että parinkymmenen metrin päähän
 kuuluu vaan vaimea humina!   Saksalaisen insinööritaidon huippunäyte !!!
 Niin on hintakin...      8) 8) 8)
Tuskahiki on köyhän sauna...

Tracman

  • Vieras
Vs: Uuden 900:sen moottori
Uusimmasta koneviestistä luin et Volvo ja Deutz on tehnyt uuden moottorisopimuksen maanrakennuskoneisiin... vanha sopimus oli 4-ja 7 litraisten koneiden toimituksia koskeva ja uusi on 4-ja 8 litraisten koneiden toimituksia koskeva sopimus eli Deutz tekee suuremman rivi kuutoskoneen 8, litraa jotain... ku tähän asti on ollu suurin rivikutonen 7,2 litraa  ;D

Viimeksi muokattu: 07.06.10 - klo:15:52 kirjoittanut Tracman

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Uuden 900:sen moottori
sata% linnavuori. hyvä moottori pilataan "keskinkertasella" traktorilla ;)
tai voi sen niikin ajatella että kylä siinä fenttimiestä v**uttaa kun joutuu ajaan valmetilla


Ei varmasti tule sisun konetta keulalle.

Tämä on tieto eikä arvaus tai tunnepohjainen heitto.


Se on hyvä ku tääläkin tulee välillä faktaa  :o tällä kertaa kiitos kuuluu verku:lle

Meinaakko että täällä olis muka joskus tullu mutua. :D

No tällä kertaa, vaikka "pikkasen" sarkasmia tuossa sun kommentissa haistankin, oon asiasta varma.

Eikä ole mutu tai essolla kuultu juttu vaan linnavuoren mestarien kanssa juttelin reilu viikko sitten ja ne tuon lipsautti. Kehuin sitä kun olivat saaneet F 200:seen oman koneensa, kysyin sitten että koska isompiin, niin ei kuulemma tule koska konsernin sisällä halutaan säilyttää eroja F:n ja MF:n välillä. Toisekseen vaikka konsernin sisällä on moottorivalmistusta, vähän pitkin hampain totesivat että toisaalta jotakin pitää ulkoakin tulla, sitä en ymmärtänyt miksi eivätkä suuremmin selittäneet....

Että semmosta.......

Että tavan ingenjööri tietää mitä acgon pääkonttorilla suunitellaan?

Ainoa minkä takia sisudieselacgopower ei tule fendtin keulalle on ettei valmistus kapasiteetti riitä vielä kaikkiin konsernin koneisiin ja deutsit/mannit saadaan halvemmalla keulalle mitä sisudieselacgopower mootoreitten myynillä tienataan.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

rene-rane

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • Kyllä, Koolla on väliä !
Vs: Uuden 900:sen moottori
Konsernin sisältä, sisudiesel, linnavuori. Valikoimista löytyy 7 mukinen moottori, mistä saadaan varmasti tarvittavat tehot.

Linnavuoren juoppo !

Yksi taloudellisimpia moottoreita. Ja laadukas. Vanhemmat putkitetaan josai heinäladon nurkassa ekan kerran 35 vuoden käytön jälkeen. Ja sitte seuraava sukupolvi voi ajaa samalla rattorilla omaan eläkeikäänsä. verottaja tykkää kun ei ole jatkuvia rattorikauppoja, ei vaihreta nyyhollantia 3 vuoden välei, vaan ostetahan 15 vuoden välein uus valametti.  Ja maksetaan rahalla, ei rahoituksella.

siis näinhän se pitäisi mennä että ei käytetä rahoitusta vaan ostetaan vasta kun on rahaa, mutta uudet vehkeen on kyl sen hintasia että kyl kylmäsee.. jos sellasen ostaa  ::)

Verku

Vs: Uuden 900:sen moottori
sata% linnavuori. hyvä moottori pilataan "keskinkertasella" traktorilla ;)
tai voi sen niikin ajatella että kylä siinä fenttimiestä v**uttaa kun joutuu ajaan valmetilla


Ei varmasti tule sisun konetta keulalle.

Tämä on tieto eikä arvaus tai tunnepohjainen heitto.


Se on hyvä ku tääläkin tulee välillä faktaa  :o tällä kertaa kiitos kuuluu verku:lle

Meinaakko että täällä olis muka joskus tullu mutua. :D

No tällä kertaa, vaikka "pikkasen" sarkasmia tuossa sun kommentissa haistankin, oon asiasta varma.

Eikä ole mutu tai essolla kuultu juttu vaan linnavuoren mestarien kanssa juttelin reilu viikko sitten ja ne tuon lipsautti. Kehuin sitä kun olivat saaneet F 200:seen oman koneensa, kysyin sitten että koska isompiin, niin ei kuulemma tule koska konsernin sisällä halutaan säilyttää eroja F:n ja MF:n välillä. Toisekseen vaikka konsernin sisällä on moottorivalmistusta, vähän pitkin hampain totesivat että toisaalta jotakin pitää ulkoakin tulla, sitä en ymmärtänyt miksi eivätkä suuremmin selittäneet....

Että semmosta.......

Että tavan ingenjööri tietää mitä acgon pääkonttorilla suunitellaan?

Ainoa minkä takia sisudieselacgopower ei tule fendtin keulalle on ettei valmistus kapasiteetti riitä vielä kaikkiin konsernin koneisiin ja deutsit/mannit saadaan halvemmalla keulalle mitä sisudieselacgopower mootoreitten myynillä tienataan.

Ensinnäkin, kuka sanoi että se olisi ollut joku pentti perusinsinööri?

Toisekseen, sun juttus ainakin taitaa olla varmaa tietoa, ainakin vähän niin kuin omasta mielestä kun noin sen oot ajatellut. ;D


Kypsä tapaus

Tracman

  • Vieras
Vs: Uuden 900:sen moottori
Kyllä se taitaa nyt olla tässä et seuraava päivitys 900-sarjalaisesta on maksimissaan 410hv ja deutz moottorilla  ;D eli suurin malli on 940... saa nähä onko tämä julkisuuteen päästetty tieto kuinka paikkansa pitävä sit lopullisesti, mut todennäköisesti!!

Polttoaine tankki on aika muhkea 750litraa ku vanhassa 936:sessakin se jo oli 660litraa...

http://m-t-web.de/trecker/download/940.pdf  

Viimeksi muokattu: 10.06.10 - klo:16:59 kirjoittanut Tracman

Skynet

  • Vieras
Vs: Uuden 900:sen moottori


Että tavan ingenjööri tietää mitä acgon pääkonttorilla suunitellaan?

Ainoa minkä takia sisudieselacgopower ei tule fendtin keulalle on ettei valmistus kapasiteetti riitä vielä kaikkiin konsernin koneisiin ja deutsit/mannit saadaan halvemmalla keulalle mitä sisudieselacgopower mootoreitten myynillä tienataan.
[/quote]

Epäilenpä tuota "halvemmalla" saamista.
Halvalla ei saa hyvää...

handetonttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 618
  • talvi yllätti autoilijat
Vs: Uuden 900:sen moottori
Kyllä se taitaa nyt olla tässä et seuraava päivitys 900-sarjalaisesta on maksimissaan 410hv ja deutz moottorilla  ;D eli suurin malli on 940... saa nähä onko tämä julkisuuteen päästetty tieto kuinka paikkansa pitävä sit lopullisesti, mut todennäköisesti!!

Polttoaine tankki on aika muhkea 750litraa ku vanhassa 936:sessakin se jo oli 660litraa...

http://m-t-web.de/trecker/download/940.pdf  

saapa nähdä, hv/kw lukemat kävis kyllä 7pyttyiseenkin...
allekirjoittanut