Tää 9000 kestää jo aika hyvin, peräpurkain vahvalla lenkillä.
kestävä kärry, vielä kun olis hydromalli = hydr pohjakuljetin.
laidat kannattaa tehdä edestä täyskorkeaksi viipaleen kohalta,
tukevoittaa laitoja aika paljon ( laidat kannattaa ,ylempi/alempi
rehulaita, pultata toisiinsa kiinni, ettei tipu ensimmäisessä
kunnon töyssyssä,kokemusta on!
kyllä sillä tarkkuusilputun oljen ajo onnistuu, itse sitä kans
teen, kuiva menee hyvin, kostea tahtoo joskus holvata, (tarttis olla
muutamassa pohjakuljettimen rivassa latta syrjällään)
jos oljen purkua latoon, kantsis kattoo peräpurkaimeen
siilokela sinne yläälle, heittää pitemmälle/korkeemmalle.
kyl sillä sahanpurukin purkaantuu, tuuppaa vaan jonkinverran
tuleen pohjan ja peräpurkaimen välistä.
Huom! jos talvella aiot pitää "varastona" purulle, huomioi
et pohjakuljetin jäätyy kiinni pohjaan/puruun, ja pohjakuljettimen
ewart-ketju poikki, eli päiväksi sulaan lämpöseen, tai muutama
päivä suojan puolella.
ei toi pahan hintanen tolla rengastuksella.