Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Satusetä Väyrynen  (Luettu 9089 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Satusetä Väyrynen
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2068392

Eipä oon Paten isä ainakaa mikään satusetä vaan palkittu keksijä, joka sai patentin keksimäänsä perunannostokoneeseen, ja vieläpä sata (100)-vuotiaana, pyrkikäämme samaan.  :D

Mimmonen kone lienee?
Kui mää ain olen paras?

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Satusetä Väyrynen

kaupungeissakin on nyt kepu,sillä ne edustajat ovat salatuista elämistä, BB -talosta
kotikadulta ym pellekepuja........ja sitä se meno nykyhallituksessa on ollut :o
_lestadiolaiset,jotka asuvat kaupungeissa,eivät katso salkkareita,koska heillä ei ole televisiota.

mitä tiuraan tulee niin houkuttelija helluntaievankelista merisalo se vasta varsinainen
rasputiini on ::) ::)
--En oikeasti ole Tiuraa vastaan,vaan pääsinpä näpäyttään Veetille.
---Olen aina ollut sitä mieltä  ,että kaikissa puolueissa on fiksuja ihmisiä esim.Esko Seppänen vas.,Katainen kok, Tykkyläinen sd Timo Soini persu ynnä kaikki kristillisen liiton edustajat.
-----Muuten :simmokaan ei katso salkkareita..... ::)ei BB:tä, ei kotikatua eikä paljon muutakaan.No:tv seiskaa katson netin kautta.


[/quote]
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Satusetä Väyrynen

kaupungeissakin on nyt kepu,sillä ne edustajat ovat salatuista elämistä, BB -talosta
kotikadulta ym pellekepuja........ja sitä se meno nykyhallituksessa on ollut :o
_lestadiolaiset,jotka asuvat kaupungeissa,eivät katso salkkareita,koska heillä ei ole televisiota.

mitä tiuraan tulee niin houkuttelija helluntaievankelista merisalo se vasta varsinainen
rasputiini on ::) ::)
--En oikeasti ole Tiuraa vastaan,vaan pääsinpä näpäyttään Veetille.
---Olen aina ollut sitä mieltä  ,että kaikissa puolueissa on fiksuja ihmisiä esim.Esko Seppänen vas.,Katainen kok, Tykkyläinen sd Timo Soini persu ynnä kaikki kristillisen liiton edustajat.
-----Muuten :simmokaan ei katso salkkareita..... ::)ei BB:tä, ei kotikatua eikä paljon muutakaan.No:tv seiskaa katson netin kautta.


[/quote]
oppia ikä kaikki ;D ;D ;D