Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kerjäläiset....  (Luettu 3046 kertaa)

sorkkis

  • Vieras
Kerjäläiset....
En tarkoita Sepeä vaan Romanialaisia ammattikerjääjiä . Niistä riesaa on eikä niistä parista mummelista joita pois oltiin ajamassa .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Kerjäläiset....
äläs ny, nehän on vain olosuhtein uhrei ja heitä pitää ymmärtää !   toinen asia on onko niille annettava .... rahaa vai ei!          monasti tekis mieli potkasta kun puotin oven poskessa jurskuttaa jotain haitaria ja sävelestä ei hajuakaan ja pyytää mania!    perkele että opettelis edes soittaan kuten ryssäläiset 'kerjääjät'..... joskus meinaa tulla kiire kun jään kuuntelemaan soittoa jota kaipais edes yleltäkii!     se on sitä LAATUA !          kyllä siitä kehtaa jo maksaaki!

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kerjäläiset....
äläs ny, nehän on vain olosuhtein uhrei ja heitä pitää ymmärtää !   toinen asia on onko niille annettava .... rahaa vai ei!          monasti tekis mieli potkasta kun puotin oven poskessa jurskuttaa jotain haitaria ja sävelestä ei hajuakaan ja pyytää mania!    perkele että opettelis edes soittaan kuten ryssäläiset 'kerjääjät'..... joskus meinaa tulla kiire kun jään kuuntelemaan soittoa jota kaipais edes yleltäkii!     se on sitä LAATUA !          kyllä siitä kehtaa jo maksaaki!
Et uskalla potkaista , et uskalla potkaista , häähää .
Timppakaan ei uskalla potkaista .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Kerjäläiset....
suakeli, oot oikiassa!   nyt tuo takareiten lihasrepeys on niiiin kipiä että jääpi tekemättä mutta...... outas kun on kunnossa taas joskus niin....... :P

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kerjäläiset....
En tarkoita Sepeä vaan Romanialaisia ammattikerjääjiä . Niistä riesaa on eikä niistä parista mummelista joita pois oltiin ajamassa .

 Mitäs mää oon sulta kerjänny ? Vastaan itse, en mitään. Sä varmaan toivot että kerjäisin sulta ,mutta jätän sen Timpalle ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Kerjäläiset....
Millais mää ny kerjäläiseks olen ruvennu?  :D

Kaikki antaa mulle säälistä, ei tarvii edes kerjätä.
Kui mää ain olen paras?

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kerjäläiset....
En tarkoita Sepeä vaan Romanialaisia ammattikerjääjiä . Niistä riesaa on eikä niistä parista mummelista joita pois oltiin ajamassa .

 Mitäs mää oon sulta kerjänny ? Vastaan itse, en mitään. Sä varmaan toivot että kerjäisin sulta ,mutta jätän sen Timpalle ;D
Timppa on hyvä tyyppi joten hänelle selkään tarvii antaa . Sepelle taasen , no joo , raipaniskuja persiiseen , Apilas saa hoitaa .

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kerjäläiset....
Millais mää ny kerjäläiseks olen ruvennu?  :D

Kaikki antaa mulle säälistä, ei tarvii edes kerjätä.

 Voisit vähän tuolta sorkkikselta kerjätä niin se tuntis ittensä oikeeksi ho....si ;D

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kerjäläiset....
Millais mää ny kerjäläiseks olen ruvennu?  :D

Kaikki antaa mulle säälistä, ei tarvii edes kerjätä.

 Voisit vähän tuolta sorkkikselta kerjätä niin se tuntis ittensä oikeeksi ho....si ;D
Ite olet , Mikkelintorilla kertoivat .

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kerjäläiset....
Millais mää ny kerjäläiseks olen ruvennu?  :D

Kaikki antaa mulle säälistä, ei tarvii edes kerjätä.

 Voisit vähän tuolta sorkkikselta kerjätä niin se tuntis ittensä oikeeksi ho....si ;D
Ite olet , Mikkelintorilla kertoivat .
 
  Höpö, höpö ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Kerjäläiset....
Millais mää ny kerjäläiseks olen ruvennu?  :D

Kaikki antaa mulle säälistä, ei tarvii edes kerjätä.

 Voisit vähän tuolta sorkkikselta kerjätä niin se tuntis ittensä oikeeksi ho....si ;D

Kun sorkkiksella ei ole *****a.

 :D
Kui mää ain olen paras?

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kerjäläiset....
Millais mää ny kerjäläiseks olen ruvennu?  :D

Kaikki antaa mulle säälistä, ei tarvii edes kerjätä.

 Voisit vähän tuolta sorkkikselta kerjätä niin se tuntis ittensä oikeeksi ho....si ;D

Kun sorkkiksella ei ole *****a.

 :D
Eikä tule

Puppugeneraattori

  • Vieras
Vs: Kerjäläiset....
Millais mää ny kerjäläiseks olen ruvennu?  :D

Kaikki antaa mulle säälistä, ei tarvii edes kerjätä.

 Voisit vähän tuolta sorkkikselta kerjätä niin se tuntis ittensä oikeeksi ho....si ;D

Kun sorkkiksella ei ole *****a.

 :D
Eikä tule

Sorkkahessu  kyllästyy jonain päivänä miehenä oloon, menee lekurille operoitavaksi  ja on sen jälkeen sorkkaheli.  ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Kerjäläiset....

Kun sorkkiksella ei ole *****a.

 :D
[/quote]Eikä tule
[/quote]

Älä viitti olla tommonen.

 :D
Kui mää ain olen paras?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Kerjäläiset....
eiks mikkelintori ole työ maa?  ei siellä tollasia saa kertua työ aikana !       ne viiropoikat teköö sutta ja sekuntaa oikke urakalla , ...kai!                   veten punpausta miettiivät varman tiistaiaamuna ekaks!