Kannattais sitten varmaan etsiä yli 3,5 tonnia painavana. Kuinkas se verotus kokonaisuudessaan silloin käyttäytyy?
Nokilekaa ei ainakaan Dodgeen saa 1500-sarjaan ollenkaan, joten tuo maaginen 3,5 tonnin kokonaispaino ylittyy automaattisesti 2500- ja 3500-sarjoissa.
Kuorma-auton tulli on eurooppalaisen autoteollisuden suojaamiseksi 22%, mutta ilmeisesti jatko-ohjaamollisen voi tullata henkilökuljetukseen tarkoitettuna autona 10% tullilla.
Varmaa tietoa tämän vaihtoehdon nykytilasta ei ole, enkä ole etsinyt tullitariffeistakaan.....
Alv tietysti normaaliin tapaan, eli EU-alueelta ei kannattane ostaa yksityiskäytössä ollutta yrityskäyttöön.
Terv. nimim. "Tälle tontille ei taatusti tule aasialaista autoa"
