Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Viesti poistettu  (Luettu 4581 kertaa)

emo-heikki

  • Vieras
Viesti poistettu
Tuli juuri tieto, missä kerrottiin että eräs viesto on poistettu, ykstyiselämää loukkaavan tiedon levittäminen ei ole foorumilla sallittu, tässä kyseisessä viestissä oli käsitelty työsuhteen loppumisen mahdollista syytä, sekä epäilty kyseisen henkilön henkilökohtaista elämänhallintaa nimenomaan alkoholinkäyttöstä riippuen, oli jopa ihan suoraan pohdittu mahdollista alkoholiongelmaa ja sen aiheuttamaa todennäköistä henkisen tasapainon horjumista.

No mielestäni huomautus oli aiheellinen, vaikka ei minuun sinänsä kohdistunutkaan, olenhan kyseiseen keskusteluun kumminkin osallistunut, itse vielä toteaisin, että eri etujärjestöjen pitäisi kiinnittää enempi huomiota niihin henkilövalintoihin, joiden edustajat puhuvat kyseisen etujärjestön puolesta julkisuudessa ja sillä tavalla muokkaavat julkista mielipidettä koko järjestöä kohtaan.

Menneisyydenkaipuu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1773
  • Laudātor temporis āctī
Hällä ja väliä
Tuli juuri tieto, missä kerrottiin että eräs viesto on poistettu, ykstyiselämää loukkaavan tiedon levittäminen ei ole foorumilla sallittu, tässä kyseisessä viestissä oli käsitelty työsuhteen loppumisen mahdollista syytä, sekä epäilty kyseisen henkilön henkilökohtaista elämänhallintaa nimenomaan alkoholinkäyttöstä riippuen, oli jopa ihan suoraan pohdittu mahdollista alkoholiongelmaa ja sen aiheuttamaa todennäköistä henkisen tasapainon horjumista.

No mielestäni huomautus oli aiheellinen, vaikka ei minuun sinänsä kohdistunutkaan, olenhan kyseiseen keskusteluun kumminkin osallistunut, itse vielä toteaisin, että eri etujärjestöjen pitäisi kiinnittää enempi huomiota niihin henkilövalintoihin, joiden edustajat puhuvat kyseisen etujärjestön puolesta julkisuudessa ja sillä tavalla muokkaavat julkista mielipidettä koko järjestöä kohtaan.


Ja otsikossa kaikki..  ;D ;D Kyllä tuulimyllynlämmittäjiä löytyy järjestöstä kuin järjestöstä ja "edustavuuttakin" kyllä.  ;D ;D
Poliittinen *****.

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Viesti poistettu
[

No mielestäni huomautus oli aiheellinen, vaikka ei minuun sinänsä kohdistunutkaan, olenhan kyseiseen keskusteluun kumminkin osallistunut, itse vielä toteaisin, että eri etujärjestöjen pitäisi kiinnittää enempi huomiota niihin henkilövalintoihin, joiden edustajat puhuvat kyseisen etujärjestön puolesta julkisuudessa ja sillä tavalla muokkaavat julkista mielipidettä koko järjestöä kohtaan.

Soli varmaan se,missä Aulista kaivattiin ja minä epäilin,että se olis katkaisuhoidossa.Minä en todellakaan tiedä,onko hällä ongelmaa,mä vaan arvelin.En tunne häntä ollenkaan.Yks luuli yhtä toinen toista höh,on täällä pahempiakin viestejä ollu...
[/quote]
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Soli varmaan se,missä Aulista kaivattiin ja minä epäilin,että se olis katkaisuhoidossa.Minä en todellakaan tiedä,onko hällä ongelmaa,mä vaan arvelin.

***Ilmeisesti arvaus pitää kutinsa koska viesti poistettiin. Tai hällä ja väliä...
Kui mää ain olen paras?

sorkkis

  • Vieras
Soli varmaan se,missä Aulista kaivattiin ja minä epäilin,että se olis katkaisuhoidossa.Minä en todellakaan tiedä,onko hällä ongelmaa,mä vaan arvelin.

***Ilmeisesti arvaus pitää kutinsa koska viesti poistettiin. Tai hällä ja väliä...

Tarkkailkaamme Ronikkii .  ;)

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Soli varmaan se,missä Aulista kaivattiin ja minä epäilin,että se olis katkaisuhoidossa.Minä en todellakaan tiedä,onko hällä ongelmaa,mä vaan arvelin.

***Ilmeisesti arvaus pitää kutinsa koska viesti poistettiin. Tai hällä ja väliä...
Joo, ihan epäilemättä pitää paikkansa. Jatkuva tissuttelu menee joskus liian pitkälle ja vaatii hoitoa, kyllä näitä on.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Viesti poistettu
Simmo varsinainen juorutäti ;D
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Viesti poistettu
Viina se on kaiken pahan alku teiränkin perreessä. >:(Lainaus elokuvasta Kahdeksan Surmanluotia.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Viesti poistettu
Tuli juuri tieto, missä kerrottiin että eräs viesto on poistettu, ykstyiselämää loukkaavan tiedon levittäminen ei ole foorumilla sallittu, tässä kyseisessä viestissä oli käsitelty työsuhteen loppumisen mahdollista syytä, sekä epäilty kyseisen henkilön henkilökohtaista elämänhallintaa nimenomaan alkoholinkäyttöstä riippuen, oli jopa ihan suoraan pohdittu mahdollista alkoholiongelmaa ja sen aiheuttamaa todennäköistä henkisen tasapainon horjumista.

No mielestäni huomautus oli aiheellinen, vaikka ei minuun sinänsä kohdistunutkaan, olenhan kyseiseen keskusteluun kumminkin osallistunut, itse vielä toteaisin, että eri etujärjestöjen pitäisi kiinnittää enempi huomiota niihin henkilövalintoihin, joiden edustajat puhuvat kyseisen etujärjestön puolesta julkisuudessa ja sillä tavalla muokkaavat julkista mielipidettä koko järjestöä kohtaan.

ei kai tuo kattava proknoosisi koske niitä talousrikollisten kanssa porukoineita puolueita 8) 8) 8)

ronikki

  • Vieras
Soli varmaan se,missä Aulista kaivattiin ja minä epäilin,että se olis katkaisuhoidossa.Minä en todellakaan tiedä,onko hällä ongelmaa,mä vaan arvelin.

***Ilmeisesti arvaus pitää kutinsa koska viesti poistettiin. Tai hällä ja väliä...
Hällä väliä,viina vie miestä ja mies viinaa tai hällä väliä............... olkoon.
Ite en moista viestiä en ole huomannutkaan mutta enpä täällä  päätoimisesti olekaan.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Viesti poistettu
Tuli juuri tieto, missä kerrottiin että eräs viesto on poistettu, ykstyiselämää loukkaavan tiedon levittäminen ei ole foorumilla sallittu, tässä kyseisessä viestissä oli käsitelty työsuhteen loppumisen mahdollista syytä, sekä epäilty kyseisen henkilön henkilökohtaista elämänhallintaa nimenomaan alkoholinkäyttöstä riippuen, oli jopa ihan suoraan pohdittu mahdollista alkoholiongelmaa ja sen aiheuttamaa todennäköistä henkisen tasapainon horjumista.

No mielestäni huomautus oli aiheellinen, vaikka ei minuun sinänsä kohdistunutkaan, olenhan kyseiseen keskusteluun kumminkin osallistunut, itse vielä toteaisin, että eri etujärjestöjen pitäisi kiinnittää enempi huomiota niihin henkilövalintoihin, joiden edustajat puhuvat kyseisen etujärjestön puolesta julkisuudessa ja sillä tavalla muokkaavat julkista mielipidettä koko järjestöä kohtaan.

ei kai tuo kattava proknoosisi koske niitä talousrikollisten kanssa porukoineita puolueita 8) 8) 8)

No miten sen nyt ottaa, tutkintahan on kesken ...

Puppugeneraattori

  • Vieras
Vs: Viesti poistettu
Suomalaisilla on itseruoskintamainen ja itseinhomainen suhtautuminen alkoholiin, maalataan kauhukuvia, että kun ottaa yhden oluen, niin ei aikaakaan, kun maataan ojanpohjalla pellot ja metsät juoneena.

Pitää muistaa, että alkoholi aiheuttaa ongelmia kuitenkin vain pienelle vähemmistölle, mutta tätä ongelmaista vähemmistöä tuodaan esiin joka paikassa.

Valtaosalle väestöstä alkoholi EI aiheuta ongelmia.

Ajatelkaamme myös alkoholin aiheuttamia myönteisiä asioita, se rentouttaa, auttaa tutustumaan uusiin ihmisiin, aiheuttaa hauskoja kommelluksia, vastakkaiseen sukupuoleen tutustumista se helpottaa valtavasti, tuo vaihtelua joskus tylsältä tuntuvaan arkeen, reissussa on joskus mukava kavereiden kanssa rellestää pienessä hutikassa, paljon hienojakin hetkiä siis on alkoholin parissa vietetty, myöntäkää vaan reilusti.  :D

Viimeksi muokattu: 29.03.10 - klo:23:08 kirjoittanut Puppugeneraattori

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Viesti poistettu
Suomalaisilla on itseruoskintamainen ja itseinhomainen suhtautuminen alkoholiin, maalataan kauhukuvia, että kun ottaa yhden oluen, niin ei aikaakaan, kun maataan ojanpohjalla pellot ja metsät juoneena.

Pitää muistaa, että alkoholi aiheuttaa ongelmia kuitenkin vain pienelle vähemmistölle, mutta tätä ongelmaista vähemmistöä tuodaan esiin joka paikassa.

Valtaosalle väestöstä alkoholi EI aiheuta ongelmia.

Ajatelkaamme myös alkoholin aiheuttamia myönteisiä asioita, se rentouttaa, auttaa tutustumaan uusiin ihmisiin, aiheuttaa hauskoja kommelluksia, vastakkaiseen sukupuoleen tutustumista se helpottaa valtavasti, tuo vaihtelua joskus tylsältä tuntuvaan arkeen, reissussa on joskus mukava kavereiden kanssa rellestää pienessä hutikassa, paljon hienojakin hetkiä siis on alkoholin parissa vietetty, myöntäkää vaan reilusti.  :D

Myönnetään, myönnetään, jopa vähän liiankin monta hyvää reissua on kavereiden kanssa vietetty ....

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Viesti poistettu
Tuli juuri tieto, missä kerrottiin että eräs viesto on poistettu, ykstyiselämää loukkaavan tiedon levittäminen ei ole foorumilla sallittu,

Eikös tämä lause vain vahvista kyseessä olevan epäilyn todeksi?  :D

Viimeksi muokattu: 30.03.10 - klo:21:47 kirjoittanut de Citonni

On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Viesti poistettu
Tuli juuri tieto, missä kerrottiin että eräs viesto on poistettu, ykstyiselämää loukkaavan tiedon levittäminen ei ole foorumilla sallittu,

Eikös tämä lause vain vahvista kyseessä olevan epäilyn todeksi?  :D

Miksi minua ei kukaan epäile, vaikken ole eläissäni tuonut yhtään tyhjää pulloa kotiin ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...