Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Viesti poistettu  (Luettu 4580 kertaa)

Fuller

  • Vieras
Vs: Viesti poistettu
Ei epäile ei,mutta Seppo sormettaa jatkuvasti.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Viesti poistettu
Tuli juuri tieto, missä kerrottiin että eräs viesto on poistettu, ykstyiselämää loukkaavan tiedon levittäminen ei ole foorumilla sallittu,

Eikös tämä lause vain vahvista kyseessä olevan epäilyn todeksi?  :D

Miksi minua ei kukaan epäile, vaikken ole eläissäni tuonut yhtään tyhjää pulloa kotiin ;)
Jos rahtaat täysnäisiä alkosta olet normaali .  ;)

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Viesti poistettu
Tuli juuri tieto, missä kerrottiin että eräs viesto on poistettu, ykstyiselämää loukkaavan tiedon levittäminen ei ole foorumilla sallittu,

Eikös tämä lause vain vahvista kyseessä olevan epäilyn todeksi?  :D

Miksi minua ei kukaan epäile, vaikken ole eläissäni tuonut yhtään tyhjää pulloa kotiin ;)

Kukapas niitä tyhjiä kotiin tuo. Tienpenkat alkavat pikkuhiljaa paljastamaan talven saldon. Tossa iltapäivällä ajellessa näkyi yksi "puhtaana pitäjä" keräilevän valtatien varressa. Monta muovikassia oli täynnä tölkkiä ja pulloa pyörän sarvessa. Eli kyllä mä sua epäilen.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Viesti poistettu
Tuli juuri tieto, missä kerrottiin että eräs viesto on poistettu, ykstyiselämää loukkaavan tiedon levittäminen ei ole foorumilla sallittu,

Eikös tämä lause vain vahvista kyseessä olevan epäilyn todeksi?  :D

Miksi minua ei kukaan epäile, vaikken ole eläissäni tuonut yhtään tyhjää pulloa kotiin ;)
Jos rahtaat täysnäisiä alkosta olet normaali .  ;)

Sinänsä, nämä ei ole toisiaan pois sulkevia määreitä ...

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Viesti poistettu
Simmo varsinainen juorutäti ;D
--joskus pelkkä arvelu voi satuttaa,mutta kyllä AA on sen ansainnut,on hänen viestit niin härskejä pankollamakailuineen. >:(
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Karhula

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 475
Vs: Viesti poistettu
Eiköhän se puna-aukku ole palautettu Neuvostoliittoon.

Veeti

  • Vieras
Vs: Viesti poistettu
Simmo varsinainen juorutäti ;D
--joskus pelkkä arvelu voi satuttaa,mutta kyllä AA on sen ansainnut,on hänen viestit niin härskejä pankollamakailuineen. >:(

Eihän ne pankollamakuilut mitään, mutta onhan hän ollut rehellinenkin: Suokustan sekulisakki

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Viesti poistettu
Simmo varsinainen juorutäti ;D
--joskus pelkkä arvelu voi satuttaa,mutta kyllä AA on sen ansainnut,on hänen viestit niin härskejä pankollamakailuineen. >:(

Eihän ne pankollamakuilut mitään, mutta onhan hän ollut rehellinenkin: Suokustan sekulisakki

Taitaa olla STTK:n sekulisakki ????

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Onneksi isänmaalle...
Eiköhän se puna-aukku ole palautettu Neuvostoliittoon.
Ja se jos mikä on onneksi isänmaalle!
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."